از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

امریه برای رشته نقشه برداری 📞 شرط معدل و مدرک تحصیلی برای پذیرش امریه سربازی نقشه برداری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

امریه برای رشته نقشه برداری

 

رشته نقشه‌ برداری از رشته های مورد پذیرش چند سازمان برای جذب امریه است و اگر شما هم دارای مدرک تحصیلی از این رشته هستید و می خواهید سربازی خود را به شکل آسان تری و با سختی های کمتری بگذرانید ، می توانید در طرح امریه ثبت نام کنید. ثبت نام امریه برای رشته نقشه برداری نیازمند ارائه مدرک دانشگاهی و ثبت نام در موعد مقرر است و در صورت پذیرفته شدن ، طول دوره خدمت شما 24 ماه خواهد بود. لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برای ثبت نام امریه رشته نقشه برداری شما را راهنمایی کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه امریه سربازی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

امریه برای رشته نقشه برداری

جذب سرباز امریه هر ساله توسط سازمان ها و ارگان های مختلفی انجام می گیرد و هر یک از این سازمان ها اطلاعیه های پذیرش را منتشر می کنند تا علاقه مندان بتوانند در تاریخ مقرر ثبت نام کرده و پس از پذیرش ، به عنوان سرباز امریه مشغول به خدمت شوند. همانطور که می دانید ، برای ثبت نام امریه سازمان ها نیاز به ارائه مدارک تحصیلی دانشگاهی است ، اکثر ارگان ها مدرک کارشناسی را تایید می کنند اما برخی دیگر نیز با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر ثبت نام را انجام می دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  حقوق سربازان امریه 1402 📞 آیا حقوق سربازان امریه بیشتر از سایر سربازان است

علاوه بر ارائه مدرک تحصیلی دانشگاهی ، مرتبط بودن نوع رشته تحصیلی نیز مهم است و هر سازمان تنها مشمولینی را پذیرش می کند که از رشته های تحصیلی مورد نیاز فارغ التحصیل شده باشد. رشته نقشه برداری ، یکی از رشته های مورد نیاز امریه سربازی سازمان هایی همچون سازمان نقشه برداری است و شما می توانید با مدرک خود جذب امریه شوید.

مرتبط بخوانید : فراخوان جذب و پذیرش نیروی امریه در استانداری های سراسر کشور

شرایط امریه برای رشته نقشه برداری

در صورتی که تمایل به پذیرش در امریه رشته نقشه برداری را دارید باید دارای شرایطی باشید که در زیر به این شرایط می پردازیم :

  • ثبت نام در تاریخ مشخص

شما برای جذب سربازی امریه با رشته نقشه برداری باید در تاریخ مشخص ثبت نام کنید و حداقل باید سه ماه تا تاریخ اعزام به خدمت تان باقی مانده باشد. در واقع سازمان باید فرصت کافی برای بررسی شرایط و مدارک شما داشته باشد و اگر موفق به پذیرش نشدید ، بتوانید در تاریخ اعزام خود به سربازی اعزام شوید.

  • ارائه مدرک تحصیلی مرتبط

برای ثبت نام امریه رشته سربازی باید دارای مدرک تحصیلی مرتبط و مورد نیاز سازمان باشید و شما با مدرک رشته نقشه برداری فقط می توانید در برخی سازمان ها که به رشته شما نیاز دارند ، ثبت نام کنید.

  • عدم غیبت

شرط دیگر ثبت نام امریه سربازی با رشته نقشه برداری ، نداشتن غیبت است و اگر حتی برای یک روز غیبت داشته باشید ، پذیرش شما امکان پذیر نخواهد بود.

  • نداشتن نسبت فامیلی

برای ثبت نام امریه سربازی نباید با کارکنان سازمان نسبت فامیلی داشته باشید.

  • ثبت نام امریه فقط یک سازمان
احتمالا این را هم بپسندید  کدام ارگان آسان تر امریه می گیرد 1402 📞 معرفی ارگان ها و بررسی شرایط آنها

جهت ثبت نام امریه برای رشته نقشه برداری فقط مجاز هستید یک سازمان را انتخاب کنید و ثبت نام همزمان امریه چند ارگان امکان پذیر نمی باشد.

  • عدم سابقه خدمت

اگر سابقه خدمت قبلی دارید مجاز به ثبت نام امریه سربازی در هیچ ارگانی نیستید.

  • عدم درخواست معافیت پزشکی و معافیت تحصیلی

مشمولینی که قبلا برای دریافت معافیت تحصیلی و معافیت پزشکی درخواست داده اند ، برای ثبت نام امریه باید درخواست خود را باطل کنند.

همچنین در صورت برخورداری از شرایط زیر ، شانس شما برای پذیرش بیشتر خواهد بود :

  • متاهل (ازدواج دائم)
  • خانواده ایثارگران
  • نخبگان
  • استعداد برتر
  • معاف از رزم
  • افراد تحت پوشش کمیته امداد
  • افراد تحت پوشش بهزیستی
  • بسیجی فعال

مرتبط بخوانید : لیست ارگان های امریه سربازی

مدت خدمت امریه رشته نقشه برداری

متقاضیان امریه سربازی لازم است بدانند که طول دوره خدمت آنها 24 ماه تمام می باشد و کسری خدمت شامل حال سربازان وظیفه امریه نیست. بنابراین اگر قصد دارید در طرح امریه پذیرفته شوید اما شرایط استفاده از کسری خدمت را دارید ، این موضوع مهم را مد نظر قرار دهید که امکان استفاده از کسری خدمت را ندارید.

سوالات شما

  • امریه سربازی رشته نقشه برداری چه شرایطی دارد؟

عدم غیبت سربازی ، عدم درخواست همزمان برای ثبت نام امریه چند سازمان و ارائه مدرک فارغ التحصیلی مرتبط از مهم ترین شرایط ثبت نام امریه سربازی رشته مهندسی نقشه برداری هستند.

  • آیا برای پذیرش امریه سربازی نقشه برداری شرط معدل وجود دارد؟

بعضی از سازمان های پذیرنده سرباز امریه از رشته نقشه برداری ، شرط معدل را هم مد نظر قرار می دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

امریه رشته روانشناسی

امریه رشته روانشناسی 1402 📞 سازمان های پذیرنده + شرایط پذیرش

اگر از رشته روانشناسی یکی از دانشگاه های دولتی یا غیر دولتی فارغ التحصیل شده‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر