از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج جشنواره جوان خوارزمی 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج جشنواره جوان خوارزمی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج جشنواره جوان خوارزمی

پس از ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی و بررسی آثار ارسال شده‌ ، نتایج در سایت منتشر می شود و شرکت کنندگان این جشنواره برای اطلاع از اینکه طرح آنها تایید شده‌ است یا خیر باید به سایت نتایج خوارزمی به نشانی kharazmi.medu.ir مراجعه کنند و نتایج را مشاهده نمایند. زمان اعلام نتایج جشنواره جوان خوارزمی 1402 توسط  ستاد جشنواره جوان خوارزمی اطلاع رسانی می گردد که در ادامه این مطلب جزئیات دقیق آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

شما عزیزان میتوانید سوالات خود را در خصوص اعلام نتایج جشنواره جوان خوارزمی  از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج جشنواره جوان خوارزمی 1402 

برای ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی فرصت دو ماهه یا بیشتر در نظر گرفته می شود تا متقاضیان فرصت آماده سازی آثار خود در قالب فایل ورد ، پاورپوینت یا فیلم را داشته باشند و ارسال نمایند. پس از اتمام مهلت ثبت نام ، تمامی آثار مورد بررسی قرار می گیرند و بهترین آنها برگزیده‌ می شوند. امسال حدود 1961 طرح به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از میان آنها فقط 25 طرح جزو برگزیدگان قرار می گیرد.

این 25 طرح مربوط به 12 استان هستند که استان اصفهان با داشتن 5 طرح بیشترین طرح برگزیده‌ را از آن خود کرده‌ است. درباره زمان اعلام نتایج جشنواره جوان خوارزمی 1402 هم لازم است بدانید که هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده‌ است اما با توجه به اینکه سال گذشته در تاریخ 17 آذر ماه نتایج این جشنواره اعلام شد ، امسال هم پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج در آذرماه باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  جشنواره خوارزمی زیست شناسی 📞 از ثبت‌ نام تا ارائه طرح در جشنواره خوارزمی زیست شناسی

راهنمای دریافت نتایج جشنواره جوان خوارزمی 1402 

شرکت کنندگان جشنواره جوان خوارزمی برای مشاهده نتایج باید به سامانه kharazmi.medu.ir مراجعه کنند و با وارد کردن مشخصات خواسته شده‌ ، نتیجه را دریافت نمایند. برای مشخص کردن نتایج ، طرح ها انتخاب می شوند و برای برگزاری مصاحبه از صاحبان طرح دعوت به مصاحبه حضوری یا مجازی می شود. پس از برگزاری مصاحبه که حدود 3 روز طول می کشد ، تعدادی از طرح ها به وزارت علوم معرفی می شوند و سرداوران باید از طرح های معرفی شده‌ در وزات علوم دفاع حضوری هم انجام دهند. در پایان ، مراسم تجلیل برای برگزیدگان طرح ها اجرا می شود.

مشاوره برای دریافت نتایج جشنواره جوان خوارزمی

اعلام نتایج جشنواره جوان خوارزمی

اگر برای دریافت نتایج جشنواره جوان خوارزمی نیاز به راهنمایی دارید و نتوانسته اید نتیجه را مشاهده کنید ، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما به صورت تلفنی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سوالات شما

  • زمان اعلام نتایج جشنواره جوان خوارزمی در چه تاریخی است ؟

نتایج جشنواره جوان خوارزمی هنوز اعلام نشده‌ است و می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار مربوطه را پیگیری کنید.

  • برای مشاهده نتایج جشنواره جوان خوارزمی به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

سایت دریافت نتایج جشنواره جوان خوارزمی به نشانی می باشد.

  • برای دریافت نتایج جشنواره جوان خوارزمی به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

اسامی پذیرفته شدگان نتایج جشنواره جوان خوارزمی به صورت لیست در سایت قرار داده‌ می شود و نیاز به اطلاعاتی جهت مشاهده نتیجه نیست.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم

ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم 1402 📞 زمان و سایت جشنواره جوان خوارزمی

جشنواره جوان خوارزمی هر ساله با همکاری سازمان پژوهش های علمی صنعتی وزارت علوم تحقیقات …

2 نظر

  1. سلام

    من یه فایل اشتباهی بارگذاری کردم در جشنواره خوارزمی حالا چیکار کنم که حذف بشه؟

    لطفا راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر