از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم 1402 📞 زمان و سایت جشنواره جوان خوارزمی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم

جشنواره جوان خوارزمی هر ساله با همکاری سازمان پژوهش های علمی صنعتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می شود که در این جشنواره دانش آموزان پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم نیز می توانند شرکت کنند. هدف از برگزاری جشنواره جوان خوارزمی متوسطه دوم ، شناسایی استعدادهای خلاق و نوآور کشور است و رشته‌ های مختلفی را هم شامل می شود تا دانش آموزان علاقه مند بتوانند یک رشته‌ را انتخاب کنند و طرح خود را برای شرکت در جشنواره آن رشته‌ آماده نمایند. ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم در یک زمانبندی مشخص و در سایت معرفی شده‌ از سوی ستاد برگزاری جشنواره انجام می گیرد که در ادامه این مطلب می خواهیم به طور کامل بررسی کنیم. همراه ما باشید.

درباره جشنواره خوارزمی متوسطه دوم و معرفی رشته

پیش از آنکه بخواهیم زمان و سایت ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم را بررسی کنیم ، ابتدا لازم می دانیم شما را با این جشنواره و رشته‌ هایی که شامل می شود را اشنا کنیم. جشنواره خوارزمی متوسطه دوم ، بخشی از جشنواره جوان است که دانش آموزان پایه های دهم ، یازدهم و دوزدهم می توانند شرکت کنند. روال شرکت در جشنواره معمولا بدین صورت است که دانش آموز ابتدا باید در سامانه ثبت نام اینترنتی کند و سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که به او اختصاص داده‌ می شود ، وارد سامانه شده‌ و طرح خود را بارگذاری نماید.

جشنواره جوان خوارزمی 18 گروه علمی را شامل می شود و رشته‌ هوش مصنوعی هم به تازگی به این گروه های علمی اضافه شده‌ است. اسامی رشته‌ ها به شرح زیر هستند :

  • برق و کامپیوتر
  • زیست فناوری و علوم پایه پزشکی
  • محیط زیست
  • فناوری‌ های شیمیایی
  • مهندسی صنایع و مدیریت فناوری
  • علوم پایه
  • عمران
  • مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات
  • فناوری نانو
  • کشاورزی و منابع طبیعی
  • مکانیک
  • مواد و متالورژی
  • انرژی‌های نو
  • هنر
  • معماری و شهرسازی
  • هوافضا
  • مکاترونیک و طرح‌ های موفق در تولید ملی
احتمالا این را هم بپسندید  جشنواره خوارزمی زبان انگلیسی 1402📞 از ثبت‌ نام تا اجرای نمایش در جشنواره خوارزمی زبان خارجی

لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که جشنواره خوارزمی رشته‌ های انسانی را شامل نمی شود و اگر شما طرح و آثاری برای این رشته‌ ها دارید ، می توانید در جشنواره فارابی شرکت کنید.

مرتبط بخوانید : رشته‌ های جشنواره خوارزمی

زمان ثبت نام و ارسال طرح های جشنواره خوارزمی متوسطه دوم

برای ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم نزدیک به سه ماه فرصت داده‌ می شود و با تمدیدهای پی در پی زمان ثبت نام ، امکان نام نویسی برای تمام متقاضیان فراهم است. سال گذشته ثبت نام از اردیبهشت ماه آغاز شده‌ و تا 22 تیرماه ادامه داشت. برای سال 1402 نیز پیش بینی می شود از اردیبهشت ماه و تا اواخر تیرماه ، فرصت برای ثبت نام و ارسال طرح ها وجود داشته باشد.

شرایط ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم

برای ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم باید از شرایط آن اطلاع داشته باشید که با قرار دادن یک شیوه نامه اجرایی در سامانه جامع جشنواره ، شرایط به اطلاع شرکت کنندگان رسانده‌ می شود. این شرایط به شرح زیر هستند :

  • برای ارسال طرح در سایت جشنواره خوارزمی نیاز به ثبت نام در سامانه می باشد و دانش آموز باید با استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبوری که به او اختصاص داده‌ می شود ، وارد سایت شده و طرح را ارسال نماید.
  • برای شرکت در جشنواره خوارزمی نیاز به ارسال طرح و آثار می باشد که این طرح می تواند فیلم سه دقیقه ای ، فایل پاورپوینت ، ویدئو و … باشد ضمن اینکه ایده و نظریه مورد قبول نمی شود و اینکه اثر شما منجر به یک نتیجه شود مورد اهمیت می باشد.
  • طرحی که در جشنواره خوارزمی ارائه می کنید نباید در دوره های قبل هم ارائه کرده‌ باشید مگر اینکه در فرایند اجرایی یا دستاوردهای طرح تغییراتی اساسی ایجاد کرده‌ باشید.
  • در زمینه فنی مهندسی طرح ارائه شده‌ باید دارای نمونه ساخت باشد و به تایید مراجع ذیصلاح نیز برسد.
  • دانش آموزان آزاد نمی توانند ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم را انجام دهند. در واقع ، حتما باید مشغول به تحصیل در یکی از پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم باشند.

مرتبط بخوانید : هزینه شرکت در جشنواره خوارزمی

مصاحبه جشنواره خوارزمی متوسطه دوم

ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم

جشنواره خوارزمی جوان بخش دانش آموزی شامل مرحله مصاحبه هم می باشد. در این مرحله ، طرح های برگزیده‌ شده‌ با داوری اولیه ، برای این مرحله از جشنواره دعوت می شوند. نحوه برگزاری مصاحبه جشنواره خوارزمی در چند سال اخیر به دلیل بیماری کرونا به صورت مجازی بود. اما احتمال داده‌ می شود در سال 1402 به صورت حضوری برگزار شود. نتایج دعوت به مصاحبه احتمالا در هفته آخر شهریورماه یا هفته اول مهرماه اعلام گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  جشنواره خوارزمی زیست شناسی 📞 از ثبت‌ نام تا ارائه طرح در جشنواره خوارزمی زیست شناسی

دانش آموزان ارائه کننده‌ طرح می بایست در مرکز استان حضور یافته و از طرح خود دفاع کنند. در جلسه مصاحبه نیز رئیس یا نماینده‌ بنیاد نخبگان استان، رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان و یک نفر داور تخصصی حضور دارند تا فرایند مصاحبه را داوری کنند.

بیشتر از 200 طرح در مصاحبه جشنواره خوارزمی حضور دارند و پس از اتمام فرایند ، طرح های برگزیده‌ به سازمان پژوهش های علمی و صنعتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال می شوند تا داوری نهایی هم انجام گیرد. در پایان نیز معمولا در آبان ماه یا آذرماه ها هر سال ، مراسم تقدیر از برگزیدگان با همکاری بنیاد ملی نخبگان و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی با حضور مسئولان کشوری اجرا می شود.

مرتبط بخوانید : جشنواره خوارزمی زیست شناسی

سوالات شما

  • ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم در چه تاریخی انجام می گیرد ؟

تاریخ نام نویسی جشنواره خوارزمی متوسطه دوم 1402 هنوز اطلاع رسانی نشده‌ است اما پیش بینی می شود از اردیبهشت ماه آغاز شود.

  • برای ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه دوم به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

سایت جامع جشنواره خوارزمی به نشانی ka.irost.org می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه اول

ثبت نام جشنواره خوارزمی متوسطه اول 1403 📞 زمان و سایت جشنواره نوجوان خوارزمی

جشنواره خوارزمی هر ساله برای بخش های جوان ، نوجوان و بین المللی برگزار می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر