از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 1403 📞 زمان و سایت اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان

آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان در بعضی از سال ها برای پذیرش دانش آموز در پایه هشتم برگزار می شود و دانش آموزان پایه هفتم که واجد شرایط لازم هستند می توانند در این ازمون ثبت نام کنند. پس از برگزاری آزمون توسط سازمان استعدادهای درخشان ، اوراق امتحانی مورد بررسی قرار می گیرند و چند هفته بعد ، نتایج در قالب کارنامه منتشر می شود. اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان از طریق سایت می باشد و دانش آموزان از مراجعه حضوری به مدارس خودداری کنند. در ادامه این مطلب می خواهیم زمان و سایت اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 1403 را بررسی کنیم پس اگر شما هم در این آزمون شرکت کرده‌ اید و می خواهید از زمان دقیق اعلام نتایج مطلع شوید ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید سوالات خود را در خصوص اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 1403

نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم چند هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود. با در نظر گرفتن این موضوع که پذیرفته‌ شدگان باید از ابتدای مهرماه وارد مدرسه شوند و فرایند ثبت نام حضوری هم نیاز به دو تا سه هفته زمان دارد ، پیش بینی می شود که نتایج در اواخر مردادماه یا حداکثر در اوایل شهریورماه اعلام گردد.

در آخرین دوره برگزاری ازمون تکميل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم ، نتایج آن در شهریورماه اعلام شد و برای آزمون جدید هنوز تاریخ دقیق اعلام نتایج مشخص نیست. شما دانش آموزان و والدین عزیز می توانید برای پیگیری اخبار اعلام نتایج این آزمون ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مرتبط بخوانید : رشته‌ های مدارس تیزهوشان – انتخاب رشته‌ در مدارس تیزهوشان

سایت دریافت نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1403

برای دریافت نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم باید به صورت اینترنتی اقدام کنید و نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه نیست. آدرس سایت اعلام نتایج به نشانی my.medu.ir می باشد. پس از ورود به این سامانه باید کد ملی و شماره شناسنامه خود را درج کنید تا وارد پنل کاربری تان شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

نتایج ازمون تیزهوشان دهم

پس از وارد شدن به پنل کاربری ، از بخش مدیریت می توانید کارنامه خود را دریافت کنید. بعد از دریافت کارنامه ، اگر جزو پذیرفته‌ شدگان باشید ، اسم مدرسه قبولی شما در کارنامه درج خواهد شد. لازم به ذکر است که کارنامه برای دانش آموزانی که در آزمون قبول نشده‌ اند نیز صادر می شود که با بررسی کارنامه خود می توانند از درصدهایی که در دروس مختلف کسب کرده‌ اند مطلع شوند.

اگر برای دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان خود زا سایت مای مدیو مشکلی دارید و یا می خواهید به نتایج آزمون اعتراض ثبت کنید اما با مراحل و نحوه آن آشنایی ندارید ، می توانید با مشاوران ما در مرکز تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

مرتبط بخوانید : مدارس شاهد بهتر است یا تیزهوشان – مقایسه مدارس شاهد و تیزهوشان

راهنمای اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هفتم به هشتم 1403

اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان

دانش آموزانی که در آزمون تکميل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم پذیرفته‌ نشده‌ اند می توانند کارنامه خود را بررسی کنند. سپس در صورتی که اشتباهی در محاسبه درصد دروس یا تراز و نمره آنها وجود داشت ، این فرصت برای آنها در نظر گرفته‌ می شود که درخواست خود را به صورت اعتراض ثبت کنند. بعد از ثبت درخواست هم باید منتظر بررسی کارشناسان باشند.

زمان اعتراض به نتایج تیزهوشان هفتم به هشتم معمولا چند روز پس از اعلام نتایج است. در این زمان ، یک فرم به نام فرم درخواست تجدید نظر در سایت قرار داده‌ می شود که دانش آموز از طریق تکمیل این فرم می تواند درخواست خود را به ثبت برساند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1403 📞 راهنمای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان

پس از تکمیل فرم درخواست تجدید نظر در سایت نیاز به ثبت آن می باشد و باید از کد رهگیری ارائه داده‌ شده‌ هم پرینت تهیه شود. به عنوان نکته‌ پایانی ، لازم است بدانید که فقط یکبار امکان اعتراض به نتیجه وجود دارد. پس در تکمیل فرم توجه کافی را داشته‌ باشید و اگر در این خصوص نیاز به راهنمایی دارید می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

مرتبط بخوانید : شرایط ورود به رشته‌ تجربی در مدارس تیزهوشان

سوالات شما

  • نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1403 در چه تاریخی اعلام می شود ؟

زمان اعلام نتایج آزمون تکميل ظرفیت تیزهوشان هنوز مشخص نشده‌ است.

  • سایت اعلام نتايج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 1403 کدام سامانه است ؟

دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم شرکت کرده‌ اند برای دریافت نتیجه آزمون خود باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم 📞 معرفی 4 کتاب برتر

حتما شما هم تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر