از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

استعلام گواهینامه فنی حرفه ای – راهنما و لینک استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

هنر آموزان و مهارت آموزان سازمان فنی حرفه ای ، پس از گذراندن دوره های آموزشی و شرکت در آزمون های هماهنگ و همچنین آزمون ادواری فنی حرفه ای ، چنانچه حد نصاب لازم را کسب کنند ، به آنها گواهینامه اعطا می شود. افراد بدون مدرک رسمی سازمان فنی حرفه ای ، مجوز اشتغال در حرفه و رشته خود را نخواهند داشت و باید با مراجعه به سایت portaltvto.com و واریز هزینه ، گواهینامه فنی حرفه ای خود را استعلام کنند. در ادامه راهنمای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای را قرار داده ایم ، پس از مطالعه مطلب اگر سوالی داشتید ، می توانید در بخش نظرات بپرسید.

نحوه استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

مزیت سازمان فنی حرفه ای این است که پس از دوره های آموزشی و آزمون ها ، به همه مهارت آموزان گواهینامه فنی حرفه ای را ارائه می دهد که دارای اعتبار شغلی می باشد. اعتبار مدرک گواهینامه فنی حرفه ای برای اشتغال به کار و ورود به بازار کار کاملا تضمینی است و به مدت پنج سال پس از دریافت اعتبار دارد و پس از طی شدن مدت مذکور ، باید کارت مهارت را تمدید کرد.

استعلام گواهینامه فنی حرفه ای از طریق سایت portaltvto.com انجام می گیرد و هزینه ای را نیز باید جهت استعلام در سایت واریز نمود. وارد سایت شوید و بر روی گزینه استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای کلیک نمایید. سپس وارد بخش استعلام گواهینامه جدید شوید و در نهایت با پرداخت  هزینه و دریافت کد شناسایی ، فرم مربوطه را تکمیل و از گواهینامه پرینت تهیه کنید.

بنابراین در قدم اول برای دریافت گواهینامه فنی حرفه ای ، باید هزینه لازم را پرداخت کنید و مهارت آموزانی که قبلا هزینه را واریز کرده اند و فایل گواهینامه خود را نیز دانلود کرده اند ، باید به جای کلیک بر روی گزینه استعلام گواهینامه جدید ، وارد بخش استعلام گواهی شوند که در این بخش می توان با ثبت کدملی و شماره شناسنامه ، دوباره فایل گواهینامه را دریافت کرد.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد نحوه دریافت گواهینامه فنی حرفه ای از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای تصویری استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای

در ادامه راهنمای تصویری دریافت گواهینامه فنی حرفه ای را نیز توضیح می دهیم تا بهتر متوجه شوید. وارد سایت سازمان فنی حرفه ای به نشانی portaltvto.com شوید و بر روی عبارت صدور گواهینامه کلیک کنید.

 

در مرحله بعدی باید کد ملی و نوع آزمون خود را درج کنید و با زدن دکمه جستجو ، منتظر بمانید تا اطلاعات و مشخصات مربوط به دوره آموزشی و آزمون شما نمایش داده شود.

نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای

 

بر روی گزینه پرداخت هزینه گواهینامه کلیک کنید تا به درگاه واریز هزینه هدایت شوید. هزینه دریافت گواهینامه فنی حرفه ای معمولا مابین 50 الی 100 هزار تومان متغیر است.

پس از واریز هزینه و دریافت کد شناسایی ، به صفحه اول سایت برگردید و بر روی گزینه استعلام گواهینامه کلیک کنید.

نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای

 

سپس بر روی گزینه استعلام گواهینامه جدید کلیک کنید تا صفحه زیر نمایش داده شود.

استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

پس از وارد کردن اطلاعات و زدن دکمه جستجو ، گواهینامه مهارت آموزی نمایش داده می شود که می توانید به صورت فایل pdf آن را ذخیره کنید.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • استعلام گواهینامه فنی حرفه ای به چه منظور انجام می شود ؟

هدف از استعلام گواهینامه ، صحت گواهینامه های صادر شده برای ارائه به هر ارگان و دستگاهی اجرایی جهت اشتغال به کار است.

  • چه اطلاعات و مدارکی برای دریافت کارت گواهینامه فنی حرفه ای نیاز است ؟

مشخصات فردی و شناسنامه ای و وضعیت شغلی ، مستندات و مدارک مورد نیاز دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای طبق ضوابط و مقررات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای دریافت گواهینامه فنی حرفه ای لازم هستند.

  • گواهینامه فنی حرفه ای مهارت آموزان چه زمانی صادر می شود ؟
حداکثر یک هفته پس از ثبت درخواست متقاضی گواهینامه صادر خواهد شد.
  • گواهنیامه فنی حرفه ای تا کی اعتبار دارد ؟

مدت اعتبار مدرک فنی حرفه ای ، 5 سال است.

5 سال پس از دریافت مدرک فنی حرفه ای ، باید با مراجعه به یکی از مراکز معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و ارائه مدارک لازم ، مدرک خود را تمدید کنید تا قابل استفاده باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

8 نظر

  1. باسلام وعرض خسته نباشی سوال:مدت اعتبار کارت مهارت فنی بعداز۱۰سال راچطوری استعلام کنیم؟؟باتشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید به همراه مدارک لازم به یکی از مراکز زیر نظر سازمان فنی حرفه ای مراجعه و با ارائه مدارک و تکمیل فرم مربوطه ، درخواست استعلام گواهینامه خود را داشته باشید. جهت اطلاع از آدرس مراکز زیر نظر سازمان فنی حرفه ای استان و منطقه خود ، با مشاوران تماس بگیرید.

  2. سلام!مدرک منو آموزشگاه پرینت کرده اما داخل سایت که میزنم جستجو کنه میزنه یافت نشد
    کد شناسایی و همه هزینه ها هم پرداخت شده

    • پاسخ با ما

      سلام هانیه عزیز. لطفا برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای خود با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.

  3. من خیلی قبل تر شاید حدود 7 سال پیش دوره آرایشگری فنی حرفه ای رو شرکت و آزمون دادم اما به آموزشگاه برای گرفتن مدرکم مراجعه نکردم از کجا بفهمم که در سایت اصلا اسمم هست که حالا برم صدور گواهینامه و پرداخت رو انجام بدم اصلا لینکی هست استعلام بگیرم ببینم مدرکم موجوده؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای خود با مشاوران ما تماس بگیرید.

  4. سلام .من برای تمدید کارت فنی حرفه ای قالیبافان باز باید آزمون بدم یا فقط هزینه پرداخت کنم و تمدید میشه

  5. زهرا سیفی

    با سلام . برای تمدید کارت فنی حرفه ای قالیبافان باز باید آزمون بدیم یا فقط هزینه و بعد تمدید مجدد می‌شود.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر