از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ارشد فراگیر روانشناسی – ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی پیام نور و آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ارشد فراگیر روانشناسی

 

ارشد فراگیر روانشناسی در گرایش هایی همچون عمومی ، تربیتی ، بالینی ، اجتماعی و … ارائه می شود و داوطلبانی که مدرک لیسانس مرتبط با غیر مرتبط دارند ، می توانند ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون را در دانشگاه های پیام نور و آزاد انجام دهند. برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی به داوطلبان مهلت داده می شود و باید به صورت اینترنتی اقدام نمایند. این آزمون توسط دانشگاه های پیام نور و آزاد اجرا می شود که در ادامه این مطلب به بررسی شرایط قبولی در این دو دانشگاه می پردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

برای بهره مندی از مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و آزاد ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی دانشگاه پیام نور

اگر در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی شرکت کرده اید و نتوانسته اید رتبه مناسب به دست آورید و یا علاقه ای به شرکت در آزمون سراسری ندارید ، می توانید ثبت نام آزمون فراگیر ارشد را انجام دهید. آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور شرایط پذیرش آسان تری دارد و داوطلب با معدل مناسب شانس قبولی زیادی در این آزمون دارد. برای ثبت نام آزمون ، شرط معدل اعلام نشده است اما معدل داوطلب به میزان 20 درصد در نتیجه نهایی آزمون تاثیر می گذارد.

احتمالا این را هم بپسندید  فراگیر پیام نور تهران 📞 بررسی شرایط قبولی و معرفی رشته ها و دانشگاه های فراگیر پیام نور تهران

در صورت تمایل به شرکت در آزمون فراگیر ارشد پیام نور ، برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید. در این سامانه لینک ثبت نام قرار داده می شود و با واریز هزینه از طریق خرید کارت اعتباری ، مراحل ثبت نام آغاز می گردد. شما برای نام نویسی و انجام انتخاب رشته ، باید دفترچه را بررسی نمایید و کد رشته محل های مورد نظر را استخراج کنید.

آزمون کارشناسی ارشد فراگير روانشناسی دانشگاه آزاد

برای متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد ، آزمون فراگیر برگزار می شود. آزمون فراگیر ارشد دانشگاه آزاد تاکنون فقط یکبار برای پذیرش سال 1401 برگزار شده است و در سال های آینده نیز اجرا خواهد شد. ثبت نام این آزمون در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود و دارا بودن مدرک لیسانس ، شرط ثبت نام می باشد.

برای نام نویسی در آزمون مذکور یک دفترچه راهنما منتشر می گردد که داوطلب باید قبل از اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته ، دفترچه را بررسی کند. ممکن است رشته مورد تقاضای شما در دانشگاه هایی که می خواهید ارائه نشده باشند و باید با بررسی دفترچه از این موضوع مطلع شوید. بدیهی است که پس از واریز هزینه ثبت نام آزمون در سایت سنجش ، امکان عودت آن وجود نخواهد داشت و لازم است قبل از واریز هزینه ، از تمام شرایط آزمون اطلاع پیدا کنید.

لیست گرایش های کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی 

برای تحصیل فراگیر ارشد روانشناسی ، می توانید وارد یکی از گرایش های زیر شوید :

  • روان شناسی اجتماعی
  • روان شناسی بالینی
  • روان شناسی تربیتی
  • روان شناسی عمومی
  • روان شناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت گرا
  • روان شناسی بالینی کودک و نوجوان
  • روان شناسی شخصیت
  • روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه پیام نور ترم تابستان - میزان و راهنمای پرداخت شهریه ترم تابستانی

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی

برای اطلاع از منابع ازمون کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی ، لطفا دفترچه راهنما را بررسی کنید. منابع آزمون این رشته در هر یک از گرایش های آن فرق می کنند و شما باید منابع مربوط به گرایش انتخابی تان را تهیه نمایید. کتاب هایی که باید برای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور مطالعه کنید ، متفاوت هستند که داخل دفترچه راهنمای مربوط به هر یک از آزمون ها ذکر شده اند.

با مطالعه منابع معرفی شده و شرکت در آزمون ، اگر موفق به کسب نمره قبولی شوید ترم یک شما به صورت دانش پذیری طی می شود و بعد از ورود به دانشگاه ، از ترم دو شروع به تحصیل خواهید کرد.

سوالات شما

  • آزمون رشته روانشناسی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ارائه می شود ؟

بله رشته روانشناسی در گرایش های مختلف آن در آزمون ارشد فراگیر پیام نور و آزاد ارائه می شود.

  • منابع رشته روانشناسی آزمون کارشناسی ارشد فراگير چیست ؟

لیست منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر را می توانید در دفترچه راهنما مشاهده کنید.

  • فراگیر ارشد رشته روانشناسی شامل کدام گرایش ها است ؟

گرایش های روانشناسی بالینی ، عمومی ، اجتماعی و … در آزمون ارشد فراگير ارائه می شوند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام فراگیر پیام نور

ثبت نام فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ 📞 زمان ، سامانه و شرایط شرکت در ازمون ارشد فراگیر پیام نور

ثبت نام فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ مانند سال های قبل انجام خواهد شد و داوطلبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر