از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

edu.iau.ac.ir – ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد – راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

edu.iau.ac.ir - ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد – راهنمای کامل

 

با از دسترس خارج شدن سامانه سیدا دانشگاه آزاد ، دانشجویان این دانشگاه در مشاهده لیست دروس ، پرداخت شهریه و انتخاب واحد برای ترم تحصیلی جدید با مشکل مواجه شده اند به همین دلیل سامانه جدیدی به نام سامانه هوشمند مديريت يکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است و دانشجویان می توانند اموری از جمله انتخاب واحد ، پرداخت شهریه ، شرکت در آزمون آنلاین ، مشاهده برنامه درسی هفتگی و … را از طریق این سامانه (آموزشیار دانشگاه آزاد) به نشانی edu.iau.ac.ir  پیگیری کنند.

دانشجویان عزیز و اساتید محترم ، اگر در ورود به سامانه آموزشیار با مشکلی مواجه هستید و نیاز به راهنمایی دارید ، با کارشناسان ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

برای وارد شدن به صفحه اصلی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ، بر روی لینک زیر کلیک کنید :

امکانات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

کلیه امور دانشجویی واحد های دانشگاه آزاد از طریق سایت سیدا انجام می گرفت اما با توجه به آنکه در چند هفته اخیر امکانات سایت سیدا بسیار محدود شده است و نمی توان شهریه پرداخت کرد یا انتخاب واحد انجام داد ، به همین دلیل مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی برای ترم تحصیلی جدید سامانه آموزشیار را در دسترس دانشجویان قرار داده است البته این سامانه فعلا در مراحل اول راه اندازی است و به طور کامل تکمیل نشده است.

هر خدماتی که در سایت سیدا ارائه می شد ، از طریق آموزشیار دانشگاه آزاد نیز قابل پیگیری است که تعدادی از این موارد ، به شرح زیر هستند :

  • مشاهده لیست دروس ارائه شده ترم تحصیلی جدید
  • تنظیم برنامه هفتگی
  • مشاهده برنامه درسی هفتگی
  • پرداخت شهریه
  • ثبت و رزرو غذا
  • ورود به کلاس های آنلاین و مجازی
  • انتخاب واحد
  • ارزشیابی اساتید
  • درخواست های اولیه معرفی به استاد
  • مشاهده کارنامه هر ترم
  • اعتراض به نمرات
  • حذف و اضافه
  • و ….
احتمالا این را هم بپسندید  سیدا کارنامه هفتم - راهنمای دریافت کارنامه پایه هفتم از سایت سیدا

شما دانشجویان عزیز می توانید برای اطلاع از میزان شهریه دانشگاه آزاد در تمام واحد های دانشگاهی مثل شهریه دانشگاه آزاد یادگار امام ، شهریه دانشگاه آزاد تهران مرکزی و …. و اطلاع از تخفیفات شهریه و وام دانشجویی برای ترم جدید ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

این سامانه برای سه دسته از کاربران تهیه شده است ، دانشجویان ، اساتید و پرسنل دانشگاه. دانشجویان جهت پرداخت شهریه و انتخاب واحد ، اساتید برای ثبت نمرات ، ارائه جزوات و … و پرسنل آموزشی نیز جهت ثبت دروس ارائه شده ترم تحصیلی در سامانه و … می بایست وارد این سایت شوند.

 

دانشجویان پس از انتخاب بخش دانشجو در مرحله بعدی می بایست شماره دانشجویی خود را درج کنند. برای وارد کردن شماره دانشجویی ، لازم است در ابتدای شماره دانشجویی ، کد واحد را قید نمایید. (در ادامه ، کد هر یک از واحد های دانشگاهی قرار داده شده است)

مثلا اگر شماره دانشجویی شما 111111111 می باشد و در دانشگاه آزاد یادگار امام تحصیل می کنید ، کد دانشگاه یادگار امام 139 است و می بایست در بخش دانشجویی کد 139111111111 را درج کنید.

 

پس از درج شماره دانشجویی ، لازم است تذکرات سامانه را به دقت مطالعه و سپس تایید کنید.

  • مسئولیت رفع محرمانگی و حفظ و نگهداری از نام کاربری و کلمه عبور به عهده خودتان است و از دادن رمز به دیگران خودداری کنید.
  • در صورت فراموشی شماره دانشجویی و رمز عبور می توانید با واحد آموزش دانشگاه خود تماس بگیرید.

در قدم بعدی نیز لازم است تذکر داده شده را به دقت مطالعه کرده و سپس تایید کنید.

پس از این مراحل وارد پروتال شخصی خود خواهید شد که لازم نام کاربری که همان شماره دانشجویی و رمز عبور خود را که معمولا کد ملی است ، وارد کنید. سپس از منوی سمت راست سامانه ، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای پرداخت شهریه یا انتخاب واحد اقدام نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت دانشگاه آزاد تهران شمال - راهنمای ورود و استفاده از سایت دانشگاه تهران شمال

اطلاعات لازم برای ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

دانشجویان جهت ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ، به کد واحد نیاز دارند که می توانید در پی دی اف زیر اسم دانشگاه خود را جستجو کرده و سپس کد واحد را پیدا کنید.

کد و نام واحد های سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

اساتید و پرسنل دانشگاه نیز به کد استان و کد گروه آموزشی احتیاج دارند که در دو پی دی اف زیر می توانید این اطلاعات را به دست آورید.

کد و نام گروه های سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد  

کد و نام استان های سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد  

راهنمای پرداخت شهریه در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه آزاد باید در سایت آموزشیار شهریه خود را پرداخت کنند. حتی دانشجویان ورودی جدید نیز باید برای تکمیل فرایند ثبت نام خود در دانشگاه ، میزان شهریه اعلام شده توسط دانشگاه را با مراجعه به سایت آموزشیار واریز نمایند و رسید واریز را به مسئول ثبت نام ارائه دهند.

برای واریز شهریه از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه “ثبت نام دروس دانشجو” کلیک کنید.

سپس وارد قسمت مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو شوید.

در قدم بعدی میزان شهریه واریزی را کنترل و سپس بر روی گزینه پرداخت الکترونیکی شهریه کلیک نمایید.

یکی از بانک های صادرات و ایران کیش را برای ادامه مراحل پرداخت شهریه ، انتخاب کنید.

حال باید مبلغ قابل پرداخت را تعیین و سپس بر روی گزینه پرداخت الکترونیکی کلیک کنید.

اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل شماره کارت ، رمز CVV2 ، رمز پویا و …. می باشد را درج نمایید تا وجه از حساب شما کسر گردد.

اگر پس از پرداخت شهریه ، همچنان در سامانه وضعیتتان بدهکار اعلام شد ، می بایست با واحد پشتیبانی سامانه یا با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا مشکلتان پیگیری و حل شود و در زمان انتخاب واحد ، اختلالی به وجود نیاید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

پشتیبانی سایت سیدا

پشتیبانی سایت سیدا – شماره تلفن پشتیبانی سامانه سیدا

  پشتیبانی سایت سیدا برای مواقع ضروری که دانش آموزان و یا مدیران و معلمان …

10 نظر

  1. سمیرا طباطبایی

    از ابان ماه مدارک ارسال شده به دانشگاه زاد واحد اسلامی تهران جنوب ولی متاسفانه هنوز کد دانشجویی نیامده

    • پاسخ با ما

      با سلام. امسال به دلیل شرایط موجود و تعطیلات پشت سر هم ، فرایند رسیدگی به ثبت نام دانشجویان ورودی جدید به کندی پیش می رود اما حداکثر تا روزهای آینده ، شماره دانشجویی برای شما ارسال می شود.

  2. سلام ممنونم بابت راهنمایی شما من شرایط ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان رو مطالعه کردم و یک سوالی برای من پیش اومد
    من پشت کنکوریم و معدل کل دیپلمم یک نمره از شرایطی دارن پایین تره بخاطر نمرات کم سال های دهم و یازدهم میخواستم بپرسم من تو این ترمیم معدل شرکت کنم میتونم درس های این سال هارو امتحان بدم؟ یا فقط برای سال دوازدهم هست؟ با تشکر…

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای داوطلبان نظام جدید ، در مقطع دوازدهم ترمیم معدل انجام می شود زیرا فقط مربوط به امتحانات نهایی است.

  3. سلام. شهریه تقسیط شده دانشگاه رو چجوری باید در آموزشیار پرداخت کنیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لازم است از بخش صندوق و قسمت تسهیلات دانشجویی اقدام کنید. اگر نیاز به راهنمایی دارید لطفاً با کارشناسان تماس حاصل بفرمایید.

  4. سلام ووقت بخیر.دانشجوی خارگ هسم ودرسام تموم شده بدلیل مغایرت واحدی هنوز نتونسم با آموزشیار فارغ التحصیل بشم.چون موقع ما سیدا بود وعوض شد.اگ کمکم‌کنید ممنون میشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفاً سوال خود را کامل بپرسید تا راهنمایی تان کنیم.

  5. سلام صبحتون بخیر دانشجو دانشگاه یادگار هستم .امروز امتحان زبان دارم ولی سایت آموزشیار کارت امتحانی نمیتونم بگیرم شهریه پرداخت کردم زده بستانکار ولی زیر منوی ارزشیابی اساتید باز نمیشه ممنون میشم کمکم کنید

    • پاسخ با ما

      سلام دوست عزیز. برای رفع این مشکل یکبار از سامانه کامل خارج شوید و چند دقیقه بعد وارد شوید. اگر مشکل حل نشد ، لطفا با کارشناسان پشتیبانی آموزشیار و یا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر