از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پیگیری ثبت نام سنجش – راهنمای تصویری ثبت نام سنجش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پیگیری ثبت نام سنجش

 

 

پیگیری ثبت نام تمام آزمون های سراسری از جمله کنکور از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش انجام می گیرد و داوطلبانی که در این سامانه به نشانی sanjesh.org ثبت نام کنکور سراسری یا سایر آزمون ها را انجام داده اند ، می توانند برای پیگیری ثبت نام خود به بخش سیستم پاسخگویی این سامانه مراجعه نمایند. با توجه به اینکه بیشتر داوطلبان از نحوه پیگیری ثبت نام سنجش اطلاعی ندارند ، در ادامه به صورت تصویری راهنمایی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده ایم. در صورت داشتن سوالات بیشتر با مشاوران ارشد مجموعه پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

پیگیری ثبت نام سنجش با استفاده از کد پیگیری

ثبت نام تمام آزمون های سراسری از جمله کنکور کارشناسی ، کنکور کارشناسی ارشد ، آزمون دکتری ، کنکور کاردانی فنی حرفه ای و … در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org  انجام می گیرد و داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده به این سامانه مراجعه نمایند و با واریز هزینه ، ثبت نام خود را انجام دهند.

پس از واریز هزینه و خرید کارت اعتباری و همچنین تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام ، در پایان مراحل ثبت نام به داوطلب یک کد پیگیری و شماره پرونده ثبت نام ارائه می شود که به معنای موفقیت آمیز بودن ثبت نام است. اگر شما تمام اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد فرم ثبت نام کرده باشید و تمام مراحل ثبت نام را به درستی سپری کنید ، این دو کد به شما ارائه می شود که یعنی ثبت نام با موفقیت انجام شده است ولی در صورت عدم دریافت کد پیگیری و شماره شناسنامه ، لازم است مراحل ثبت نام را مجدد تکرار کنید.

آیا کد پیگیری و شماره پرونده ثبت نام خود را فراموش کرده اید و برای پیگیری ثبت نام خود در سایت سنجش نیاز به راهنمایی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شما با استفاده از کد پیگیری و شماره پرونده دریافتی قادر خواهید بود که چند بار فرم ثبت نام خود را دریافت و ویرایش کنید ولی اگر این دو کد را نداشته باشید ، نمی توانید اصلاحات لازم را در فرم ثبت نام اعمال نمایید و حتی ممکن است وجود اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام باعث محرومیت شما از حضور در جلسه کنکور شود.

پیگیری ثبت نام با مراجعه به سیستم پاسخگویی

سیستم پاسخگویی سازمان سنجش برای پیگیری ثبت نام آزمون ها و همچنین پاسخ به سوالات و مشکلات داوطلبان راه اندازی شده است. شما مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش می توانید ثبت نام آزمون خود را پیگیری کنید ، در صورت فراموشی شماره پرونده و یا کد پیگیری آنها را بازیابی کنید ، اگر سوالی در مورد آزمون دارید بپرسید و …

برای استفاده از خدمات سیستم پاسخگویی سازمان سنجش کافیست به این سامانه به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و از سمت چپ سامانه وارد بخش سیستم پاسخگویی شوید.

پیگیری ثبت نام سنجش

 

داوطلبان عزیز اگر برای ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ، حتما از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

  • مشکلات مربوط به ثبت نام آزمون ها
  • دریافت شماره پرونده ، شماره داوطلبی و کدپیگیری ثبت نام
  • مشکلات مربوط به عدم دریافت کارت ورود به جلسه
  • اعتراض به نتایج انتخاب رشته
  • مشکلات مربوط به عدم اعمال سهمیه ها (سهمیه رزمندگان ، سهمیه ایثارگری ، سهمیه استعداد درخشان و …)
  • مسائل مربوط به سوابق تحصیلی
  • سایر موارد

موارد فوق از جمله مشکلاتی است که توسط کارشناسان سازمان سنجش مورد بررسی قرار می گیرد و جواب درخواست نیز به فاصله زمانی 24 الی 72 ساعت در سایت سنجش قرار داده می شود. در ادامه راهنمای تصویری ورود به سیستم پاسخگویی را شرح داده ایم :

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر