از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی سایت مبتکران – راهنمای مشکلات و پشتیبانی سایت مبتکران

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پشتیبانی سایت مبتکران

 

موسسه آموزشی فرهنگی مبتکران به منظور کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان از سال 1365 شروع به فعالیت کرده است و طی این سال ها در تلاش بوده به دانش آموزان و مدارس در وصول به اهداف آموزش و پرورش و کسب موفقیت کمک کند. در سایت مبتکران خدمات آموزشی و مشاوره ای مختلفی از جمله آزمون های دوره ای و … ارائه می شود و دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می توانند از این خدمات بهره مند شوند. برای مشکلات سایت مبتکران نیز واحد پشتیبانی راه اندازی شده است و اگر در خرید کتاب از فروشگاه این سایت یا استفاده از بخش های مختلف سایت ، با مشکل مواجه شدید می توانید به پشتیبانی اطلاع دهید.

مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما ، آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه مشکلات سایت مبتکران هستند. سوالات خود را در این خصوص از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق و بروز ، راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی سایت آموزشی مبتکران

سایت مبتکران شامل بخش های مختلفی است که در هر یک از این بخش ها خدمات متفاوتی ارائه می شوند. در بخش بسته آموزشی این سایت ، آزمون های دوره ای ، آزمون های توصیفی ، آزمون تیزهوشان و …. اجرا می گردد و شما می توانید با شرکت در این آزمون ها ، سطح تسلط خود را در دروس مختلف پایه تحصیلی تان مورد ارزیابی قرار دهید.

در فروشگاه سایت مبتکران ، انواع کتاب های آموزشی و تستی کنکوری و بسته های آموزشی زیر به فروش می رسد :

  • کتاب های کمک آموزشی
  • کتاب های کودک و نوجوان
  • کتاب های عمومی
  • کتاب های دانشگاهی
  • بازی و محتوای آموزشی
  • لوازم التحریر
  • و …

که شما می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی کتاب های مربوط به پایه تحصیلی و یا کتاب های کنکوری این موسسه را که از پرفروش ترین کتاب ها هستند ، تهیه کنید.

راهنمای مشکلات و پشتیبانی سایت مبتکران

با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری با نحوه استفاده از خدمات سایت مبتکران مثل شرکت در آزمون های این سامانه یا خرید کتاب آشنایی ندارند و یا در مراحل خرید کتاب و شرکت در ازمون ها و … با مشکل مواجه می شوند ، بخش پشتیبانی این سامانه راه اندازی شده تا به سوالات و مشکلات احتمالی کاربران خود پاسخ دهد.

برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی سایت مبتکران می توانید به صورت تلفنی با شماره های زیر تماس بگیرید :

  • 61094434
  • 61094444

همچنین برای ارتباط با کارشناسان فروش سایت پشتیبانی جهت خرید کتاب و بسته های آموزشی ، با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید :

  • 61094474
  • 61094484
  • 61094433

اگر به هر دلیلی موفق به پیگیری مشکل خود یا تماس با شماره های اعلامی نشدید کارشناسان ما از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان میباشند .

تماس از سراسر کشور 9099071612 

از تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارشناسان پشتیبانی و فروش سایت مبتکران همه روزه از ساعت 8 تا 11 و روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 10 تا 15 پاسخگوی شما عزیزان هستند. ضمن اینکه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما نیز به سوالات شما عزیزان در خصوص سایت مبتکران پاسخ می دهند. در صورت مشکل در استفاده از سایت مبتکران اگر نیازمند پاسخگویی سریع تر بودید ، توصیه می شود با کارشناسان مرکز تلفنی پاسخ با ما که همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب در دسترس هستند ، تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی شوید.

سوالات متداول

  • چگونه با کارشناسان پشتیبانی سایت مبتکران ارتباط برقرار نماییم ؟

برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی سایت مبتکران باید به صورت تلفنی اقدام نمایید.

  • شماره تلفن پشتیبانی مبتکران چند است ؟

برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی سایت مبتکران می توانید به صورت تلفنی با شماره های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

  • شماره تماس کارشناس فروش سایت مبتکران چند است ؟

برای ارتباط با کارشناسان فروش سایت مبتکران می توانید به صورت تلفنی با شماره های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

2 نظر

  1. حمید مولوی

    سلام وقت بخیر ببخشید من وارد سایت مبتکران میشم میزنه اتصال شما خصوصی نیست برای رفع مشکل باید چه کار کنم لطفا بگید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر