از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی سایت سجاد – راهنمای مشکلات و پشتیبانی سامانه سجاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پشتیبانی سایت سجاد

 

سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir سامانه ای برای ارائه انواع خدمات تحصیلی به دانشجویان می باشد. این سامانه نیز ممکن است همچون بسیاری دیگر از سایت های دانشگاهی در ارائه خدمات با مشکل مواجه شود و کاربران برای استفاده از بخش های مختلف سامانه ، با خطا روبرو شوند. پشتیبانی سایت سجاد به همین منظور در دسترس کاربران سامانه قرار گرفته تا در صورت پیش آمدن هر گونه مشکل ، راهنمای شما باشد. در ادامه این مطلب به بررسی مشکلات سامانه سجاد و نحوه رفع خطاهای آن می پردازیم.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال خود را در مورد نحوه ورود و امور مختلف سامانه سجاد ، از کارشناسان ارشد پاسخ با ما بپرسید ، از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما هستیم ، لازم به ذکر است که مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با یک مرکز مشاوره تحصیلی خصوصی بوده و زیر نظر سامانه یا سازمانی نمیباشد ، 

همین حالا تماس بگیرید

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر   9099071612 

پشتیبانی مشکلات سایت سجاد 

بسیاری از امور دانشجویی همچون ثبت نام نقل و انتقالات و میهمیانی دانشجویان شاهد و ایثارگر ، لغو تعهد آموزش رایگان ، ثبت نام آزمون msrt ، صدور معافیت تحصیلی مو … از طریق سامانه سجاد قابل پیگیری است. دانشجویان برای استفاده از خدمات مذکور باید در سامانه ثبت نام نمایند و عضویت داشته باشند. سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که ارائه می شوند ، امکان ورود به سیستم و استفاده از خدمات برای آنها مهیا شود.

برخی مشکلات سایت سجاد که بهره مندی از خدمات را برای دانشجویان با اختلال مواجه می کند ، به شرح زیر هستند :

مشکل در ثبت نام

بسیاری از دانشجویان برای ثبت نام در سایت سجاد با مشکل مواجه می شوند که باید برای رفع مشکل خود به پشتیبانی مراجعه نمایند. مشکل ثبت نام می تواند به صورت باز نشدن فرم ثبت نام ، عدم امکان ویرایش اطلاعات ، بروز خطا در درج اطلاعات و … باشد که تمام این مشکلات توسط پشتیبانی قابل حل است.

لازم به ذکر است که برای ثبت نام در سامانه سجاد تکمیل موارد ستاره دار اجباری می باشد و باید ایمیل و کد ملی خود را نیز درج نمایید. ایمیلی که در سامانه سجاد درج می کنید لازم است در دسترس باشد زیرا اطلاعات ورود به سامانه یعنی نام کاربری و رمز عبور ، به ایمیل ارسال می شود.

مشکل در ورود به سیستم

بسیاری از کاربران سایت سجاد با مشکل در ورود به سامانه مواجه می شوند. سامانه سجاد برخی مواقع به علت بروزرسانی چند ساعت غیرفعال شده و از دسترس خارج می شود و معمولا “کاربر گرامی با عرض پوزش به علت بروزرسانی ، سامانه تا ساعت 15:00 در دسترس نخواهد بود” را به کاربران خود نمایش می دهد.

اگر این پیام را دریافت نکردید ، احتمالا مشکل از سمت شماست و سامانه خطایی ندارد. برای رفع خطای ورود به سامانه می توانید با مشاوران مرکز ما و یا واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

مشکل در پرداخت ها

اگر برای پرداخت هزینه کنفرانس ها ، هزینه آزمون های زبان و … با مشکل سایت سجاد برخوررد کردید ، لازم است که با پشتیبانی تماس بگیرید و پس از رفع خطا ، هزینه را بپردازید.

نحوه دسترسی به پشتیبانی سایت سجاد 

ارتباط با پشتیبانی رسمی سایت سجاد به صورت تلفنی امکان پذیر نیست و باید درخواست خود را به صورت پیام ، ارسال کنید. جهت درخواست لازم است پس از ثبت نام در سایت ، وارد بخش پشتیبانی شده و فرم زیر را تکمیل نمایید.

پشتیبانی سایت سجاد

در صورتی که به دنبال سریع ترین راه برای رفع مشکلات سامانه سجاد هستید ، پیشنهاد می کنیم با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما با آگاهی از نحوه رفع خطاهای سامانه سجاد ، پاسخگوی سوالات و مشکلات شما عزیزان هستند. برای ارتباط با مشاوران کافیست از طریق تماس تلفنی با شماره ده رقمی 9099071612 اقدام کنید.

سوالات متداول

  • شماره تماس پشتیبانی سایت سجاد چند است ؟

ارتباط با پشتیبانی سایت سجاد به صورت تلفنی امکان پذیر نیست.

  • نحوه ارسال درخواست پشتیبانی سامانه سجاد به چه صورت است ؟

راهنمای کامل ارسال درخواست پشتیبانی سامانه سجاد در این مطلب ارائه شد.

  • آیا برای ارتباط با پشتیبانی سایت سجاد ، باید در سامانه ثبت نام کنیم ؟

بله ، برای استفاده از بخش های مختلف سامانه سجاد باید عضو شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

4 نظر

  1. سلام در سامانه سجاد قسمت تایید و ترجمه مدارک یادم رفت یکی از مدارکم رو آپلود کنم پول هم پرداخت کردم و کد رهگیری داد الان برای ویرایش باید چیکار کنم که عکس اون مدرکم هم اضاف کنم

  2. ساناز قربانپور

    با سلام خدمت شما
    من فارق التحصیل رشته ارتباط تصویری از دانشگاه روزانه دولتی هستم ودر سامانه سجاد برای لغو تعهد مقطع کارشناسی میخواستم ثبت نام کنم و اطلاعات دوره کارشناسیم رو وارد کنم اما همون اطلاعات دوران کاردانیم تو سامانه هستش و از طریق ویرایش میخواستم اقدام کنم که باز هم نشدمیخواستم بپرسم من چجوری باید ثبت نام مقطع کارشناسی خودم رو انجام بدم به پشتیبانی سامانه سجاد پیام دادم برای رفع مشکل اما هنوز پاسخی دریافت نکردم ممنون میشم در اسرع وقت پاسخ بدید متشکرم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  3. سلام من وقتی روز عبور گم کردم میز نم ولی تغییر رزم می زنی در قسمت ورود پیامکی فعال ساز ی بعداز پنج دقیقه میاد که دیگه به درد نمی خوره علت چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر