از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی سامانه پژوهشیار – راهنمای پشتیبانی سامانه پژوهشیار

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پشتیبانی سامانه پژوهشیار - راهنمای پشتیبانی سامانه پژوهشیار
سامانه پژوهشیار ، به منظور الکترونیکی شدن تمام امور مربوط به پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری راه اندازی شده است و دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه ازاد ، می بایست جهت انتخاب استاد راهنما و ثبت پروپوزال به این سامانه مراجعه فرمایند. قبل از سال 98 ، بخشی از مراحل مربوط به ثبت پایان نامه در سامانه پایش انجام می گرفت اما از 23 فروردین ماه 98 به بعد تمام اطلاعات دانشجویان به سامانه پژوهشیار منتقل شده و دیگر لزومی به مراجعه به سامانه پایش آزاد نیست. همچنین دانشجویان چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام در سامانه پژوهشیار ، ثبت پایان نامه و … با مشکلی مواجه شدند می توانند به کارشناس پشتیبانی سامانه پژوهشیار اطلاع دهند تا مشکلشان در سریع ترین زمان حل شود.

پشتیبانی سامانه پژوهشیار

پشتیبانی سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد به منظور رفع مشکلات احتمالی در زمان استفاده از این سامانه راه اندازی شده است و قابل استفاده برای دانشجویان و همچنین اساتید می باشد. اگر در هر یک از مراحل ثبت پایان نامه در سامانه پژوهشیار ، ایحاد حساب کاربری ، فراموشی رمز ورود ، انتخاب استاد راهنما ، بارگذاری ضمائم پژوهشیار و …. با مشکلی مواجه شدید ، کافیست با کارشناسان پشتیبانی ارتباط برقرار کنید تا سریع تر مشکلتان حل شود.

ارتباط با کارشناسان پشتیبانی سامانه پژوهشیار ،  از دو طریق سایت و تماس تلفنی امکان پذیر است که در ادامه بیشتر توضیح داده خواهد شد.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد سامانه پژوهشیار از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

احتمالا این را هم بپسندید  ضمائم پژوهشیار - مدارک و ضمائم لازم برای پژوهشیار

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

درخواست پشتیبانی از سایت پژوهشیار

برای ثبت درخواست پشتیبانی در سایت پژوهشیار ، وارد این سامانه به نشانی ris.iau.ac.ir شوید و سپس مطابق تصویر زیر بر روی گزینه درخواست پشتیبانی کلیک کنید.
سپس اطلاعات درخواستی درج شود.
  • نام و نام خانوادگی
  • پست الکترونیک
  • کد ملی
  • شماره همراه
پس از وارد کردن اطلاعات ، متن پیام خود را تایپ نمایید. در متن مشکل خود را واضح و دقیق عنوان کنید همچنین پست الکترونیک درج شده باید در دسترس باشد ، زیرا پاسخ از طریق پست الکترونیک ارسال می شود.
با زدن دکمه درخواست پشتیبانی ، پیام “پیام شما با موفقیت ارسال گردید. پاسخ توسط کارشناسان «دانشگاه آزاد اسلامی» از طریق پست الکترونیک برای شما ارسال خواهد شد.” را دریافت خواهید کرد و باید منتظر بمانید تا کارشناس مربوطه پاسخ را ارسال نماید.

تماس با کارشناسان پشتیبانی سامانه پژوهشیار

در صورت وجود هر گونه مشکل ، ارائه پیشنهاد و انتقاد می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان پشتیبانی سامانه پژوهشیار در ارتباط باشید. شماره های تماس به صورت زیر است :
  • 021 47916818 – 021
  • 47916817 – 021
  • 47916815 – 021
شما عزیزان می توانید در بخش نظرات این مطلب نیز سوالات خود را بپرسید. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما علاوه بر اینکه از طریق تماس تلفنی جوابگوی سوالات شما هستند ، سوالات بخش نظرات را نیز در سریع ترین زمان پاسخ می دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ضمائم پژوهشیار – مدارک و ضمائم لازم برای پژوهشیار

  دانشجویان محترم مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری ، پس از ثبت نام …

13 نظر

  1. من واقعا مشکل بزرگی دارم که حتی دانشگاه نمیتونه کمکی کنه گفتن از پشتیبانی پژوهشیار کمک بگیر. فقط شهریه ها هی بیشتر میشه. فقط پول میدیم ولی هیچکس پیگیر بر طرف کردن مشکلات ما نیست. تو سامانه پژوهشیار درخواست پشتیبانی هم فرستادم. ایمیل هم زدم. صد بار هم زنگ زدم یا کسی بر نمیداره یا مشغوله با اصلا در شبکه نیست

  2. با سلام من دانشجوی ارشد رشته نرم افزار واحد تبریز هستم از مورخه 99/07 پروپوزال در سامانه قرار داده‌ام ولی هنوز در مرحله 5 است علت کندی را از واحد خود پیگیری می کنم می گویند مشکل از سامانه است کسی نیست مشکل مرا حل کند خواهشمند نسبت به حل مشکل اینجانب هر چه سریعتر اقدام شود من دو ترم است گرفتار مشکلات سامانه ی شما شده ام علاوه بر بار مالی کلآ زندگی مرا با مشکل مواجه نموده

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی در خصوص سامانه پژوهشیار ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

  3. ندا بهوندی

    با سلام. فارغ التحصیل دانشگاه اصفهان هستم. نمی دانم چرا مرحله 15 سامانه را دانشگاه تایید نمی کند که پژوهشیار من تمام بشود. بعد از 4 سال تلاش و هزینه بخدا ما هم مدرکمون رو نیاز داریم . اگه امکان دارد راهنمایی بفرمایید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با پشتیبانی سامانه پژوهشیار و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  4. سلام وقتتون بخیر
    من میخوام با یکی از اساتیدمون که ظرفیتشون پر هست در مقطع ارشد پایان نامه بردارم .
    یکی از دوستانم به احتمال زیاد تا هفته آینده دفاع خواهد کرد .در چه مرحله ای از پژوهشیار دوستم ظرفیتش آزاد می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  5. باسلام
    پژوهشیار من قفل شده هرچقدر هم به پشتیبان زنگ میزنم پاسخگو نیستند من الان نمیتونم تغییرات ضروری رو درسامانه انجام بدم کلا ریجکت شدم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چطور مجددا فعال کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. با کارشناسان ما به شماره 9099071612 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  6. سلام من مشکلی درثبت موضوع برام به وجود آمد دانشگاه حذف کاربری زد که تمام اطلاعات من از صفحه ی اصلی پاک شده توروخدا راهنمایی کنید من وقتی برام نمونده برای ثبت پروپزال

    • پاسخ با ما

      با سلام. دوست عزیز با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  7. سلام من میخوام پیش دفاع انجام بدم ولی در مرحله ۷ موندم دانشگاه میگه از طرف تهران اون مرحله باید تایید و ثبت شه ولی هنوز نشده چیکار باید کنم؟باید با کجا تماس بگیرم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر