از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم 1403 📞 دانلود و راهنمای نرم افزار انتخاب رشته نهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم

نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم برای انتخاب رشته‌ نهم به دهم کاربرد دارد و دانش آموزان با استفاده از این نرم افزار می توانند دقیق تر انتخاب رشته‌ کنند. نرم افزار انتخاب رشته‌ نهم اطلاعات بسیار مهمی را همچون شرایط و امتیاز های لازم برای ورود به هر رشته‌ را در اختیار دانش آموز قرار می دهد و با کمک آن می توان انتخاب رشته‌ را متناسب با شرایط و توانمندی های دانش آموز انجام داد.

برای استفاده از نسخه جدید نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم و دریافت مشاوره و پرسیدن سوالات خود در زمینه نحوه انتخاب رشته‌ با نرم افزار هدایت تحصیلی ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم  1403 

نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم برای انتخاب رشته‌ نهم به دهم طراحی شده‌ است که استفاده از آن کاملا رایگان می باشد. این نرم افزار اطلاعات لازم را برای تکمیل فرم و نمون برگ هدایت تحصیلی در اختیار دانش آموزان ، مدیران و مشاوران مدارس و همچنین اولیای گرامی قرار می دهد. همچنین نرم افزار انتخاب رشته‌ نهم حاوی اطلاعات جامعی از امتیاز و شرایط لازم برای انتخاب رشته‌ های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش می باشد.

برای استفاده از نرم افزار باید اطلاعات لازم مانند نمره های دروس موثر در انتخاب هر رشته‌ ، رشته‌ مورد علاقه دانش آموز ، منطقه آموزش و پرورش و … وارد شود. سپس نرم افزار با در نظر گرفتن ظرفیت مدارس هر یک از مناطق آموزش و پرورش و همچنین بررسی نمرات دانش آموز در پایه های هفتم ، هشتم و نهم ، اطلاعات دانش آموز را تحلیل کرده‌ و رشته‌ یا رشته‌ های متناسب او را پیشنهاد می کند.

احتمالا این را هم بپسندید  اولویت الف در هدایت تحصیلی 📞 اولویت الف در هدایت تحصیلی و چگونه با آن ثبت نام کنیم ؟

خروجی نرم افزار انتخاب رشته‌ نهم در 4 اولویت الف ، ب ، ج و د دسته بندی می شود که رشته‌ پیشنهادی اولویت الف بهترین انتخاب برای دانش آموز با توجه به نمرات و علاقه مندی های اوست. همچنین طبق اطلاعاتی که وارد نرم افزار کرده‌ اید ، این موضوع را به شما اطلاع می دهد که در کدام مدارس دولتی و غیردولتی منطقه خود امکان ثبت نام دارید.

نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم ، انتخاب رشته‌ دانش آموزان را در سریع ترین زمان انجام می دهد و همانطور که گفته شد استفاده از آن نیز رایگان است و شما برای بهره مندی از امکانات آن ملزم به پرداخت هزینه نیستید.

مرتبط بخوانید : سایت مشاوره هدایت تحصیلی

مزایای نرم افزار انتخاب رشته‌ نهم

  • مهم ترین مزیت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته‌ نهم به دهم دخالت ندادن سلیقه شخصی دیگران مخصوصا والدین است و دانش آموز با توجه به امتیازات و علاقه ای که خودش دارد ، سنجیده‌ می شود.
  • نرم افزار انتخاب رشته‌ نهم درباره رشته‌ های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، فنی حرفه ای و کاردانش اطلاعات جامعی را در اختیار دانش آموز قرار می دهد.
  • نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم ویژگی ها و خصوصیات شخصیتی دانش آموزان را برای انتخاب رشته‌ در نظر می گیرد ، در واقع این نرم افزار فقط به نمرات و سوابق تحصیلی دانش آموز توجه نمی کند.
  • استفاده از نرم افزار انتخاب رشته‌ نهم برای دانش آموزان ، والدین ، مشاوران و مدیر مدرسه رایگان است و نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیست.
احتمالا این را هم بپسندید  نمون برگ شماره 7 هدایت تحصیلی 1403 📞 راهنمای کامل نمون برگ های هدایت تحصیلی

در پایان لازم است این نکته را نیز متذکر شویم که استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی برای انتخاب رشته‌ نهم به تنهایی کفایت نمی کند و حتما باید از مشاوری مجرب نیز راهنمایی دریافت کنید. مشاوران ما با انجام آزمون ها و تست های شخصیت شناسی مختلف و همچنین ارائه اطلاعات کامل در مورد شرایط بازار کار و درآمد انواع رشته‌ های تحصیلی ، شرایط قبولی در رشته‌ و دانشگاه های مختلف و …. بهترین انتخاب رشته‌ را برای شما که متناسب با توانمندی ها و علایق تان است ، انجام می دهند. برای ارتباط با مشاوران ارشد ما می توانید همین حالا با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

مرتبط بخوانید : راهنمای سامانه مای مدیو برای هدایت تحصیلی

سوالات متداول

  • ایا استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم پولی است ؟

خیر ، استفاده از نرم افزار انتخاب رشته‌ نهم برای دانش آموزان ، والدین ، مشاوران و مدیر مدرسه رایگان است

  • چگونه با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته‌ نهم ، انتخاب رشته‌ کنیم ؟

برای اطلاع از چگونگی انتخاب رشته‌ نهم به دهم با استفاده از نرم افزار ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

با استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی نهم ، می توان انتخاب رشته‌ دقیق تری را انجام داد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

هدایت تحصیلی هشتم

هدایت تحصیلی هشتم 1403 📞 راهنمای ثبت نام هدایت تحصیلی هشتم

هدایت تحصیلی پایه نهم از همان ابتدای ورود به مقطع متوسطه اول آغاز می شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر