از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی – معرفی منابع ارشد روانشناسی بالینی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی

 

برای مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی هم در وزارت علوم تحقیقات و فناوری و هم در وزارت بهداشت آزمون برگزار می شود که یکی از گرایش های پرمتقاضی این رشته ، گرایش روانشناسی بالینی است. علاقه مندان به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی پیش از هر چیزی باید دروس امتحانی را بشناسند و برای هر درس حداقل یک کتاب کمک آموزشی تهیه نمایند و با توجه به اینکه بیشتر داوطلبان از منابع اطلاعات کافی ندارند ، در این مطلب به بررسی منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی میپردازیم.

مشاوره شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و قبولی در آزمون – مشاوره از طریق تماس با مشاوران مجرب مجموعه پاسخ با ما

حتما همین حالا با ما تماس بگیرید و در زمینه های بهترین منابع امتحانی ، برنامه ریزی کردن ، اطلاع از شرایط کنکور کارشناسی ارشد و … از مشاوران با تجربه ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی وزارت علوم

بیشتر فارغ التحصیلان دوره کارشناسی رشته روانشناسی برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد رشته خود ، در آزمون ارشد وزارت علوم شرکت می کنند زیرا پذیرش در این آزمون در مقایسه با آزمون ارشد وزارت بهداشت آسان تر است و از طرفی بر خلاف وزارت علوم که در اکثر دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور شما با هر مدرک کارشناسی می توانید وارد مقطع ارشد روانشناسی شوید ، در وزارت بهداشت داوطلبان مجاز به چنین کاری نیستند و فقط باید مدرک کارشناسی روانشناسی داشته باشید تا بتوانید در آزمون ارشد روانشناسی این وزارت خانه شرکت نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع کنکور ارشد روانشناسی - لیست کامل منابع ارشد روانشناسی

منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی وزارت علوم در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد توسط سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار میگیرد و رشته روانشناسی بالینی مجموعا از 7 درس امتحانی با ضرایب متفاوت تشکیل شده است که به شرح زیر هستند :

  • متون روانشناسی (به زبان انگلیسی)
  • علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی
  • آمار و روش تحقیق
  • روان شناسی مرضی و کودکان استثنایی
  • روان شناسی رشد
  • روان شناسی بالینی
  • روان شناسی فیزیولوژیک، انگیزش و هیجان

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1400 همچون دوره های قبل ، به تفکیک رشته ها تعیین شده و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. با توجه به تغییر هر ساله منابع امتحانی رشته های مختلف ، شما عزیزان می توانید برای اطلاع از بهترین و جدید ترین منابع کنکور ارشد رشته امتحانی خود ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام ارشد تماس بگیرید.

تماس از استان تـهران : 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

منابع آزمون ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت

با توجه به ارزش مدرک وزارت بهداشت و فراهم بودن بازار کار رشته روانشناسی بالینی با شرایط بهتر برای فارغ التحصیلان این رشته از وزارت بهداشت و همچنین داشتن واحد های عملی بیشتر از واحد های تئوری پیشنهاد ما به شما شرکت در آزمون وزارت بهداشت می باشد. منابع امتحانی و سبک سوالات دو آزمون ارشد روانشناسی وزارت بهداشت و وزارت علوم متفاوت می باشند البته سرفصل امتحانی تقریبا مشترک هستند اما منابع مطالعاتی و کمک آموزشی که داوطلبان جهت برای آمادگی برای کنکور تهیه نمایند ، فرق دارند.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع کنکور ارشد روانشناسی - لیست کامل منابع ارشد روانشناسی

دروس و منابع امتحانی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت روانشناسی بالینی به شرح زیر هستند :

  • زبان انگلیسی عمومی
  • روانشناسی بالینی (شامل روانشناسی بالینی، نابهنجاری، آسیب شناسی، ارزیابی روان شناختی)
  • اصول خدمات بهداشتی و بهداشت روان
  • کلیات روانپزشکی و روانشناسی فیزیولوژیک
  • روانشناسی رشد و عمومی
  • نظریه های شخصیت و نظریه های روان درمانی
  • آمار و روش تحقیق

با توجه به اینکه منابع امتحانی کنکور کارشناسی ارشد برای رشته روانشناسی بالینی متعدد هستند ، داوطلبان باید از کتاب هایی استفاده کنند که متناسب با سطح یادگیری آنهاست و یک کتاب ثابت به همه داوطلبان کنکوری پیشنهاد نمی شود.

در همین راستا توصیه ما این است که برای دریافت اطلاعات در خصوص بهترین منابع ازمون ارشد روانشناسی بالینی که با آخرین تغییرات کنکور ارشد بروز شده اند و مناسب سطح توانمندی شما هستند ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا پس از راهنمایی شدن ، کتابهای معتبر و استانداری را تهیه نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر