از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

منابع آزمون فراگیر ارشد – بهترین و کاملترین منابع آزمون ارشد فراگیر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

منابع آزمون فراگیر ارشد

 

دانشگاه پیام نور همه ساله علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق کنکور کارشناسی ارشد ، به صورت فراگیر نیز ثبت نام دانشجویان را در تمام رشته های علوم پایه ، علوم انسانی ، فنی مهندسی و … انجام می دهد و علاقه مندان به شرکت در آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور ، باید منابع امتحانی را تهیه و مطالعه کرده و در آزمونی که مستقل از آزمون ارشد سازمان سنجش است ، شرکت نمایند. با توجه به اهمیت منابع آزمون فراگیر ارشد در موفقیت داوطلبان ، این مطلب را به بررسی منابع امتحانی تمام رشته ها اختصاص داده ایم.

کارشناسان ما مسلط به پاسخگویی تمام موضوعات آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور هستند.

 آیا شما هم علاقه مند به شرکت در آزمون فراگیر ارشد هستید ؟

حتما همین حالا با ما تماس بگیرید و در زمینه های بهترین منابع امتحانی ، برنامه ریزی کردن ، اطلاع از شرایط آزمون و … از مشاوران با تجربه ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

منابع آزمون فراگیر ارشد

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و داوطلبان باید در زمان مقرری که اعلام می شود ، به این سامانه مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه راهنما و مطالعه شرایط و ضوابط ، با واریز هزینه در سایت مراحل نام نویسی خود را آغاز نمایند.

رشته های ارائه شده در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در 5 گروه علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی مهندسی ، کشاورزی و هنر دسته بندی می شوند و منابع امتحانی هر یک از رشته ها متفاوت بوده و هر ساله نیز تغییر می یابد. منابع آزمون ارشد فراگیر هر رشته در واقع همان دروس ترم اول همان رشته است و شما کتاب های ترم اول خود را تهیه می کنید. با تهیه منابع و حضور در آزمون ، در صورتی که بتوانید نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور را به دست آورید ، در واقع ترم یک خود را با موفقیت گذرانده اید و ورود به دانشگاه به معنای ادامه دادن از ترم دوم تحصیلی است.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته حقوق خصوصی - بهترین منابع

منابع کنکور فراگیر ارشد ۱۴۰۰ همچون دوره های قبل ، به تفکیک رشته ها  تعیین شده و از سوی  سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. با توجه به تغییر هر ساله منابع امتحانی رشته های مختلف ، شما عزیزان می توانید برای اطلاع از بهترین و جدید ترین منابع کنکور فراگیر ارشد رشته امتحانی خود ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه پیام نور تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور : 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1400 در چه تاریخی اعلام می شود ؟

تاریخ دقیقی برای انتشار منابع ارشد رشته های فراگیر در سال جدید هنوز اعلام نشده است.

  • سوالات کنکور سال های گذشته ارشد فراگیر هر یک از رشته ها را از  کجا میتوان تهیه کرد ؟

مرکز مشاوره پاسخ با ما دارای کامل ترین آرشیو نمونه سوالات آزمون فراگیر است. شما می‌توانید با شماره گیری 9099071612 و ارتباط با مشاورین برای گرفتن نمونه سوالات اقدام نمایید.

  • آیا منابع آزمون گرایش های مختلف هر رشته در طرح فراگیر ارشد پیام نور متفاوت است ؟

بله ، حتما باید منابع امتحانی رشته و گرایش تحصیلی مربوطه را تهیه نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر