از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مدارک لازم برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 📞 راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مدارک لازم برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

یکی از مدارک لازم برای ورود به جلسه کنکور سراسری ، همراه داشتن‌ کارت ورود به جلسه است و داوطلبانی که بدون کارت ورود به جلسه باشند اجازه ورود به حوزه امتحانی را نخواهند داشت. زمان گرفتن‌ کارت ورود به جلسه کنکور 1402 تقریبا سه روز قبل از برگزاری آزمون است و داوطلبان باید برای دریافت کارت خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند. در ادامه این مطلب ، درباره مدارک لازم برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 توضیح خواهیم داد. لطفا همراه ما باشید.

اگر برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور خود نیاز به راهنمایی دارید و یا با مشکلی در دریافت کارت ورود به جلسه مواجه شده‌ اید ، توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مدارک لازم برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و حاوی اطلاعاتی است که داوطلب باید از آنها آگاه شود. یکی از اطلاعاتی که بر روی کارت ورود به جلسه کنکور درج شده‌ است ، آدرس دقیق محل برگزاری آزمون است و شما فقط از طریق کارت خود می توانید از آدرس اطلاع یابید.

لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 روز یکشنبه 11 تیرماه بر روی سایت سنجش فعال می باشد و داوطلبان باید پس از ورود به این سامانه و کلیک بر روی لینک ، با یکی از روش های زیر کارت خود را دریافت نمایند :

مرتبط بخوایند : راهنمای دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور

مدارک لازم برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

  1.  شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه
  2. شماره پرونده کنکور + شماره داوطلبی کنکور
  3. شماره پرونده کنکور + کد پیگیری ثبت نام + شماره شناسنامه
  4. شماره پرونده کنکور + کد ملی + سریال شناسنامه
احتمالا این را هم بپسندید  ایا کارت ورود به جلسه کنکور باید رنگی باشد ؟ پرینت رنگی یا سیاه و سفید کارت ورود به جلسه کنکور ؟ مسئله این است

اگر برای گرفتن‌ کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 خود شماره پرونده و یا شماره پیگیری ثبت نام را در دسترس ندارید ، ابتدا باید از طریق ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اطلاعات خود را بازیابی کنید و سپس کارت را دریافت نمایید.

برای راهنمایی در خصوص نحوه ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ، با مشاوران ما به شماره 9099071612 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

اگر پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور خود متوجه وجود اشتباهاتی در اطلاعات مندرج بر روی کارت شدید ، لازم است که تا یک روز قبل از برگزاری آزمون همراه با مدارک لازم به باجه های رفع نقص مراجعه کنید. سپس برای گرفتن‌ کارت ورود به جلسه جدید اقدام نمایید. آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 در سایت سازمان سنجش قرار داده‌ خواهد شد. ویرایش بعضی اطلاعات از جمله مشکلات عکس ، زبان آزمون ، جنسبت و دین ، فقط با مراجعه به باجه های رقع نقص امکان پذیر می باشد.

سوالات متداول داوطلبان

  • مدارک لازم برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 چیست ؟

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری باید به اطلاعاتی مثل شماره پرونده و شماره پیگیری ثبت نام دسترسی داشته‌ باشند.

اگر شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور خود را فراموش کرده‌ اید ، باید از طریق سایت سازمان سنجش اطلاعات خود را بازیابی کنید و سپس کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

  • چگونه می توان از آدرس محل برگزاری ازمون سراسری 1402 اطلاع یافت ؟
احتمالا این را هم بپسندید  کارت ورود به جلسه کنکور 1402 📞 زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

ادرس دقیق حوزه برگزاری ازمون بر روی کارت ورود به جلسه درج شده‌ است.

از جمله وسایل کنکور 1402 ، کارت ورود به جلسه ، کارت شناسایی مثل کارت ملی ، مداد ، پاک کن ، ساعت و … است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

زمان گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور

کارت ورود به جلسه کنکور 1402 📞 زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

از ملزومات شرکت در آزمون سراسری 1402 و حضور در جلسه کنکور ، همراه داشتن‌ …

4 نظر

  1. سلام ببخشید اگه کارت ورود به جلسه ی روز قبل کنکور گم شود و شماره صندلی خود رو ندونیم اجازه ورود به سر جلسه داریم یا نه؟

    • پاسخ با ما

      سلام. برای ورود به جلسه کنکور حتما باید کارت ورود به جلسه داشته باشید.‌ به سازمان سنجش درخواست ارسال کنید و یا به باجه کارت ورود به جلسه مراجعه کنید.

  2. سلام من مدارک لازم برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور رو ندارم ممکنه مدت زمانش تمدید بشه ؟

    • پاسخ با ما

      سلام. حداکثر تا هشت تیرماه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر