از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد 1401 – هزینه ثابت و متغیر علوم آزمایشگاهی آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد

 

اطلاع از شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در این رشته هستند ، حائز اهمیت است و با توجه به اینکه بیشترین میزان شهریه دانشگاه آزاد برای رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی است ، متقاضیان تحصیل در این رشته ها می خواهند بدانند که هزینه تحصیل آنها در هر ترم چقدر است و آیا از عهده پرداخت شهریه برمی آیند یا خیر. شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد 1401 به نسبت سال گذشته مقداری افزایش یافته است زیرا دانشگاه آزاد سالانه در تمام مقاطع و رشته های تحصیلی خود ، افزایش 15 الی 25 درصدی را اعمال می کند. در این مطلب قصد داریم جزئیات کامل شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد 1401 را برای شما علاقه مندان به تحصیل در این رشته محل شرح دهیم. با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شهریه دانشگاه آزاد و دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های مختلف ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد 1401

رشته علوم آزمایشگاهی یکی از رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد است که فقط به صورت باکنکور ارائه می شود و داوطلبانی که به تحصیل در این رشته علاقه دارند ، باید در کنکور تجربی شرکت کنند. شرکت در کنکور تجربی برای قبولی در رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد به تنهایی کافی نیست و نیاز به کسب رتبه مناسب هم می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه یادگار امام - میزان شهریه ثابت و متغیر دانشگاه یادگار امام

داوطلبانی که دارای رتبه لازم برای رشته علوم آزمايشگاهی دانشگاه آزاد هستند ، باید این نکته را مد نظر قرار دهند که شهریه این رشته مثل سایر رشته های پیراپزشکی نسبتا سنگین است و باید دو بار در سال هم این میزان شهریه را بپردازند. میزان شهریه رشته علوم آزمايشگاهی دانشگاه آزاد 1401 شامل دو بخش شهریه ثابت و متغیر به شرح زیر می باشد :

شهریه ثابت رشته علوم آزمايشگاهی دانشگاه آزاد

شهریه تمام رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد شامل دو بخش شهریه ثابت و متغیر است. شهریه ثابت را سال ورود به دانشگاه و نوع رشته تحصیلی تعیین می کند که بیشترین میزان شهریه ثابت دانشگاه آزاد را ابتدا رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی و سپس رشته های پیراپزشکی دارند. رشته های پیراپزشکی همچون پرستاری و اتاق عمل به نسبت رشته علوم آزمايشگاهی نیز شهریه ثابت بیشتری دارند اما این رشته ها دارای شهریه ثابت بالایی است.

علاوه بر نوع رشته تحصیلی ، سال ورود به دانشگاه هم در تعیین شهریه ثابت تاثیر گذار است زیرا سالانه مبلغ شهریه 15 الی 25 درصد افزایش می یابد و اگر شما امسال وارد دانشگاه آزاد شوید ، به نسبت  سال آینده ، مبلغ شهریه ثابت کمتری خواهید داشت. این بخش از شهریه فقط یکبار تعیین می شود و تا زمان فارغ التحصیلی ثابت است یعنی بیشتر یا کمتر نمی شود.

شهریه متغیر رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد

شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد

 

شهریه متغیر رشته علوم آزمايشگاهی را تعداد و نوع واحدهای درسی تعیین می کند و اگر دروس عملی بیشتری اخذ کنید ، میزان شهریه متغیر افزایش می یابد. رشته های پیراپزشکی دروس عملی و آزمایشگاهی زیادی دارند به همین دلیل میزان شهریه متغیر این رشته ها زیاد است.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته دانشگاه آزاد ورودی بهمن - پاسخ با ما

شما به عنوان دانشجوی رشته علوم آزمايشگاهی دانشگاه آزاد در هر ترم مجاز خواهید بود 14 الی 24 واحد درسی اخذ کنید که اخذ بیشتر از 20 واحد درسی هم فقط با کسب معدل بالا در ترم قبل امکان پذیر است. به ازای اخذ واحدهای درسی بیشتر و عملی ، در مجموع باید شهریه بیشتری بپردازید.

با در نظر گرفتن توضیحات فوق ، شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد در هر ترم 8 الی 10 میلیون تومان است که بخشی از شهریه را باید در ابتدای ترم بپردازید و مابقی شهریه را تا پایان ترم و قبل از امتحانات پایان ترم فرصت خواهید داشت که بپردازید.

سوالات شما

  • شهریه رشته علوم آزمايشگاهی دانشگاه آزاد 1401 چقدر است ؟

میزان شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که در این مطلب بررسی کرده ایم.

  • منظور از شهریه متغیر و ثابت رشته علوم آزمايشگاهی چیست ؟

شهریه ثابت رشته علوم آزمايشگاهی دانشگاه آزاد را سال ورود به دانشگاه و شهریه متغیر را تعداد و نوع واحدهای درسی تعیین می نماید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر