از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شرایط دانشگاه مجازی تهران – راهنمای ثبت نام دانشگاه مجازی تهران

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شرایط دانشگاه مجازی تهران

 

دانشگاه مجازی تهران از سال 1386 با پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رشته هایی همچون مدیریت بازرگانی ، مدیریت مالی ، حسابداری و … شروع به کار کرده است و از ابتدای فعالیت این مرکز آموزشی تاکنون ، بیش از 1200 نفر از دانشکده مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده اند و هم اکنون نیز 300 نفر دانشجو در رشته ها و گرایش های مختلف این دانشگاه ، در حال تحصیل هستند. همانطور که از اسم دانشگاه نیز مشخص است ، شرایط تحصیل در این دانشگاه متفاوت تر از سایر دانشگاه ها می باشد ، شیوه آموزش به دانشجویان مرکز آموزش های مجازی دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی است و ارتباط میان اساتید و دانشجویان از طریق فضای آنلاین و مجازی امکان پذیر می باشد.

شرایط جذب دانشجو در دانشگاه مجازی تهران

جذب دانشجو برای دوره های مجازی دانشگاه تهران فقط از طریق سازمان سنجش انجام می گیرد و امکان ورود دانشجو به صورت آزاد وجود ندارد. علاقه مندان به تحصیل در مرکز آموزش مجازی دانشگاه تهران یا باید در کنکور سراسری شرکت نمایند و کسب رتبه و تراز لازم ، از رشته های این دانشگاه انتخاب کنند و یا اینکه بر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شوند.

اسامی پذیرفته شدگانی که توسط سازمان سنجش اعلام می شوند ، پذیرفته شده قطعی هستند و نیازی به شرکت در مصاحبه و سایر مراحل ندارند. در واقع پذیرش دانشحو در دانشگاه مجازی تهران بدون برگزاری مصاحبه و تنها از طریق شرکت در کنکور سراسری و یا ثبت نام رشته های بدون کنکور است.

داوطلبان عزیزی که قصد ثبت نام دانشگاه مجازی تهران را دارید ، شما می توانید آخرین شرایط ثبت نام این دانشگاه را از مشاوران ما جویا شوید و در صورت تمایل ثبت نام خود را به کمک مشاوران انجام دهید. کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

میزان شهریه دانشگاه مجازی تهران

از شرایط تحصیل در دانشگاه مجازی تهران پرداخت شهریه است که میزان شهریه با توجه به مقطع و تعداد واحد های درسی دانشجو تعیین می شود. تمامی رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مجازی تهران شامل 32 واحد درسی هستند و رشته های مقطع کارشناسی نیز از 140 الی 150 واحد درسی تشکیل شده اند.

میزان شهریه دوره مجازی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران صورت زیر است که سالانه حدود 10 الی 15 درصد افزایش می یابد :

  • شهریه ثابت هر ترم : 870 هزار تومان
  • شهریه متغیر هر واحد درسی نظری : 250 هزار تومان
  • شهریه متغیر هر واحد درسی عملی : 250 هزار تومان

همچنین میزان شهریه دوره مجازی کارشناسی دانشگاه تهران صورت زیر است که سالانه حدود 10 الی 15 درصد افزایش می یابد :

  • شهریه ثابت هر ترم : 320 هزار تومان
  • شهریه متغیر هر واحد درسی نظری : 45 هزار تومان
  • شهریه متغیر هر واحد درسی عملی : 120 هزار تومان

دانشجویان برای پرداخت شهریه باید به صورت الکترونیکی اقدام کنند و در صورتی که شهریه پرداخت نشود ، ثبت نام دانشجوی ورودی جدید انجام نشده تلقی می شود. برای دانشجویان دانشگاه مجازی تهران هیچ تعهدی در خصوص وام شهریه وجود ندارد ولی دانشجویان می توانند از طریق صندوق رفاه دانشجویان که صندوقی کشوری است و مربوط به دانشگاه نیست ، با شرایط بازپرداخت قسطی وام دریافت کنند.

رشته های دانشگاه مجازی تهران

لیست رشته های دانشگاه مجازی تهران در دفترچه راهنمای ثبت نام که توسط سایت سنجش منتشر می شود ، موجود است و داوطلبان متقاضی تحصیل در این دانشگاه پیش از اقدام به ثبت نام ، ابتدا باید از رشته های تحصیلی ارائه شده و ظرفیت پذیرش هر یک از رشته ها اطلاع یابند و با آگاهی کامل نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

اسامی تعدادی از رشته های مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه مجازی تهران ، به شرح زیر هستند :

  • رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل
  • رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی)
  • رشته مدیریت منابع انسانی گرایش استراتژیک منابع انسانی
  • رشته مدیریت منابع انسانی گرایش عمکلرد و بهره وری نیروی انسانی
  • رشته مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی
  • رشته مدیریت جهانگردی
  • رشته مدیریت دولتی
  • رشته مدیریت امور شهری
  • رشته علم اطلاعات و دانش شناسی ( گرایش علم اطلاعات و کتابخانه های دیجیتال)
  • و …

شرایط برگزاری کلاس های دانشگاه مجازی تهران

شرایط برگزاری کلاس های دانشگاه مجازی تهران به صورت الکترونیکی بوده و ارتباط میان دانشجویان و اساتید از طریق سایت الکترونیکی امکان پذیر است. البته در صورتی که استاد درخواست دهد مخصوصا کلاس های عملی و آزمایشگاهی ، بخشی از کلاس حضوری برگزار می شود ولی تمام کلاس های برگزار شده چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی ، ضبط می شوند و در سامانه آموزش مجازی به صورت ویدئو قابل دانلود در دسترس دانشجو قرار دارد.

سیستم آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مجازی تهران ، به صورت آموزش محور است یعنی واحد درسی پایان نامه ندارند ولی در عوض باید به جای گذراندن 28 واحد درسی و 4 واحد پایان نامه ، 32 واحد درسی بگذرانند.

امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه مجازی تهران همچون سایر دانشجویان دانشگاه های روزانه و نوبت دوم ، حضوری است و نمره قبولی در هر درس نیز 12 می باشد و همچنین معدل ترم دانشجو نباید کمتر از 14 شود.

همین حالا تماس بگیرید 

پاسخگوی سوالات شما در خصوص سامانه برگزاری کلاس های آنلاین دانشگاه مجازی تهران هستیم

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اعتبار مدرک دانشگاه مجازی تهران

مدرک فارغ التحصیلی ارائه شده به دانش آموختگان دانشگاه مجازی تهران ، دانشنامه معتبر دانشگاه تهران است و مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد. بنابراین اگر شما قصد ادامه تحصیل و شرکت در ازمون دکتری تخصصی را دارید ، با مدرک این دانشگاه هیچ منعی برای ادامه تحصیل نخواهید داشت و واجد شرایط شرکت در آزمون دکتری هستید.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • امکانات مورد نیاز برای شرکت در کلاس های مجازی چیست ؟

اتصال اینترنت با سرعت 256k و یا بهتر و امکان دانلود حداقل 4G در ماه برای دانلود فیلم های ضبط شده از کلاسها همچنین رایانه رومیزی و یا لپ تاپ که قادر به راه اندازی ویندوز XP نسخه سه و یا ورژن های بعدی ویندوز باشد.

  • نحوه برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه تهران به چه صورت است ؟

پس از ثبت نام و انتخاب واحد هر ترم ، برنامه درسی ، ساعت و روز برگزاری کلاس ها از طریق سایت به دانشجویان اعلام می شود که باید در راس ساعت تعیین شده با استفاده از نام کاربری و رمز عبورشان وارد سامانه شوند.

  • آیا حضور در کلاس های دانشگاه مجازی تهران اجباری است؟

بله حضور در کلاس های دانشگاه مجازی تهران اجباری است و تنها تفاوت این دانشگاه با سایر دانشگاه ها این است که نیازی به حضور فیزیکی دانشجو نمی باشد.

  • برگزاری امتحانات دانشگاه مجازی تهران چگونه است؟

برگزاری امتحانات به صورت حضوری است و در محل دانشکده خواهد بود.

  • تعداد جلسات هر درس چقدر است و آیا کلاس حضوری نیز خواهیم داشت؟

کلاسهای مجازی همانند کلاسهای حضوری 16 جلسه در ترم برگزار می ‌شود که حداکثر  تا چهار کلاس به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

  • آیا عنوان مجازی در مدرک تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه مجازی تهران قید خواهد شد ؟

بله ، عنوان آموزش های الکترونیکی در مدرک فارغ التحصیلی قید می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر