از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شرایط ثبت نام داروسازی بدون کنکور 📞 شرایط پذیرش بدون آزمون داروسازی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شرایط ثبت نام داروسازی بدون کنکور

یکی از رشته‌ های محبوب در گروه علوم پزشکی ، رشته‌ داروسازی است. داوطلبان بسیاری تمایل دارند با شرکت در کنکور سراسری و یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، وارد این رشته‌ شوند. برای ثبت نام رشته‌ داروسازی از طریق کنکور سراسری نیاز به کسب رتبه خیلی خوبی می باشد مخصوصا اگر داوطلب بخواهد این رشته‌ را در دانشگاه روزانه تحصیل کند. از این رو برخی از علاقه مندان رشته‌ داروسازی به دنبال پذیرش بدون کنکور در این رشته‌ هستند. در این مطلب می خواهیم شرایط ثبت نام داروسازی بدون کنکور را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا همراه ما باشید.

برای آگاهی از شرایط ثبت نام رشته های پیراپزشکی و علوم پزشکی و همچنین اطلاع از اخبار خرید صندلی علوم پزشکی ، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمای شما باشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام داروسازی بدون کنکور دانشگاه روزانه

رشنه داروسازی را دانشگاه های علوم پزشکی روزانه ارائه می دهند و داوطلبان با شرکت در کنکور سراسری تجربی و به دست آوردن رتبه لازم می توانند وارد این رشته‌ شوند. از جمله دانشگاه های علوم پزشکی روزانه که این رشته‌ را ارائه می دهند می توانیم به دانشگاه علوم پزشکی تهران ، شهید بهشتی ، شیراز ، مشهد ، تبریز ، اصفهان و … اشاره کنیم. قبولی در رشته‌ داروسازی هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی روزانه فقط با شرکت در کنکور تجربی و کسب حداقل رتبه ، امکان پذیر می باشد و نمی توان به شیوه بدون کنکور وارد این دانشگاه ها شد.

شرایط داروسازی بدون آزمون دانشگاه آزاد

رشته‌ داروسازی را دانشگاه های علوم پزشکی آزاد هم ارائه می کنند. داوطلبان برای قبولی در این دانشگاه باید انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد را انجام دهند. تحصیل در دانشگاه آزاد با پرداخت شهریه همراه می باشد و سه رشته‌ پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی ، شهریه بسیار زیادی دارند. به همین دلیل اگر می خواهید وارد رشته‌ داروسازی در دانشگاه آزاد شوید باید از توانمندی مالی لازم برای پرداخت شهریه برخوردار باشید. ثبت نام رشته‌ داروسازی دانشگاه آزاد را فقط داوطلبانی می توانند انجام دهند که در کنکور سراسری تجربی شرکت کرده اند و با توجه به رتبه اکتسابی خود ، مجاز به انتخاب رشته‌ در دانشگاه آزاد هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه کوثر - از تاسیس تا لیست رشته ها و راهنمای قبولی دانشگاه کوثر

به بیانی دیگر ، ثبت نام داروسازی به شیوه بدون کنکور در دانشگاه آزاد امکان پذیر نیست و حتی با پرداخت شهریه بالا نیز نمی توان به صورت بدون کنکور وارد این رشته‌ محل شد. همچنین رتبه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد تفاوت چندانی با رتبه قبولی داروسازی دانشگاه روزانه ندارد و برای قبولی در این دانشگاه نیز باید رتبه مناسبی را کسب کنید.

مرتبط بخوانید : آخرین رتبه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام داروسازی بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

تحصیل در رشته‌ داروسازی با ورود به دانشگاه پردیس خودگردان نیز امکان پذیر است. دانشگاه پردیس خودگردان ، شعبه شهریه پرداز دانشگاه روزانه محسوب می شود. این دانشگاه با دریافت شهریه از دانشجویان در رشته‌ های مختلف ، امکان تحصیل را فراهم می سازد. دانشگاه پردیس از سطح کیفی بالایی برخوردار است مخصوصا در رشته‌ های علوم پزشکی و پیراپزشکی ، اساتید مطرح کشور در دانشگاه پردیس خودگردان تدریس می کنند. لازمه قبولی در رشته‌ داروسازی دانشگاه پردیس بین الملل ، شرکت کردن در کنکور سراسری تجربی و به دست آوردن رتبه مناسب می باشد.

شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در رشته‌ داروسازی نسبتا بالاست. بنابراین اگر تصمیم دارید وارد این دانشگاه شوید ، حتما درباره هزینه تحصیل در دانشگاه به اندازه کافی تحقیق کنید و از توانمندی مالی خود اطمینان حاصل نمایید. همچنین لازم است بدانید که شهریه پرداز بودن دانشگاه پردیس خودگردان به معنای امکان ثبت نام بدون کنکور در رشته‌ های علوم پزشکی همچون داروسازی نیست. شما برای قبولی در رشته‌ داروسازی پردیس خودگردان حتما باید در کنکور تجربی شرکت نمایید و در صورت کسب رتبه لازم ، شانس قبولی خواهید داشت.

خرید صندلی داروسازی 

با توجه به اینکه ثبت نام داروسازی بدون کنکور در هیچ یک از دانشگاه های علوم پزشکی روزانه ، پردیس خودگردان و آزاد امکان پذیر نیست ، علاقه مندان به پذیرش بدون کنکور در این رشته‌ ، تمایل به خرید صندلی داروسازی دارند اما آیا این امکان فراهم است؟ در این خصوص باید به اطلاعتان برسانیم که فروش صندلی هر یک از رشته‌ های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دیگر رشته‌ ها ، کاملا غیرقانونی است. به عبارتی ، هیچ یک از دانشگاه های علوم پزشکی مجاز به فروش صندلی خود نیستند.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته شیمی کاربردی بدون کنکور 1403 📞 شرایط و راهنمای قبولی شیمی کاربردی بدون کنکور

اگر دانشگاهی اقدام به فروش صندلی خود کند ، متخلف شناخته می شود. همچنین داوطلب با دریافت مدرک بدین طریق ، مدرک کاملا غیرمعتبر خواهد داشت. بدیهی است که مدرک فارغ التحصیلی اعطاء شده‌ به این دسته از فارغ التحصیلان ، فاقد ارزش بوده و مورد تایید وزارت بهداشت نمی باشد.

مرتبط بخوانید : داروسازی دانشگاه آزاد بدون کنکور

لیست رشته‌ های علوم پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور 

شرایط ثبت نام داروسازی بدون کنکور

همانطور که با مطالعه مطلب اطلاع یافتید ، ثبت نام داروسازی بدون کنکور ممکن نیست و شرایطی برای پذیرش بدون کنکور در رشته‌ های علوم پزشکی فراهم نشده است. اما در برخی از سال ها و با ظرفیت پذیرش محدود ، یکسری رشته‌ های پیراپزشکی مانند پرستاری ، اتاق عمل ، هوشبری ، بهداشت عمومی و … به صورت بدون کنکور توسط دانشگاه های علوم پزشکی روزانه ارائه می شوند. داوطلبانی که در کنکور تجربی شرکت کرده اند و شرایط پذیرش بدون کنکور را دارند ، می توانند ثبت نام این رشته‌ ها را بر اساس سوابق تحصیلی شان انجام دهند.

مرتبط بخوانید : لیست دانشگاه های آزاد دارای رشته‌ داروسازی

سوالات شما

  • رشته‌ داروسازی بدون کنکور را کدام دانشگاه ها ارائه می کنند؟

رشته‌ داروسازی را دانشگاه های علوم پزشکی روزانه ، پردیس خودگردان و آزاد ارائه می دهند.

  • شرایط ثبت نام داروسازی بدون کنکور به چه صورت است؟

توضیحات لازم در خصوص شرایط ثبت نام داروسازی بدون کنکور را در این مطلب شرح داده ایم.

  • آیا می توانیم داروسازی بدون کنکور را در دانشگاه پردیس خودگردان ثبت نام کنیم؟

ورود به رشته‌ داروسازی دانشگاه پردیس خودگردان با شرکت در کنکور تجربی و کسب حداقل رتبه ، امکان پذیر می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای ثبت نام و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد در بعضی از سال ها برای مقاطع کاردانی پیوسته‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر