از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت نظام وظیفه خرید سربازی 📞 نحوه خرید خدمت سربازی و شرایط آن

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت نظام وظیفه خرید سربازی

بسیاری از مشمولین خدمت سربازی علاقه ای به گذراندن خدمت سربازی ندارند و از طرفی واجد شرایط استفاده از معافیت های دائم یا موقت نیز نمی باشند. این دسته از مشمولین تمایل دارند که خدمت سربازی خود را خریداری نمایند و از سربازی معاف شوند. شرایط خرید سربازی توسط دولت اعلام شده است و مشمولین دارای غیبت می بایست با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) اقدام نمایند. برای راهنمایی در خصوص سایت نظام وظیفه خرید سربازی و همچنین بررسی شرایط خرید سربازی ، لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال خود را در مورد شرایط خرید خدمت سربازی ، از کارشناسان ارشد پاسخ با ما بپرسید ، از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما هستیم ، لازم به ذکر است که مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با یک مرکز مشاوره تحصیلی خصوصی بوده و زیر نظر سامانه یا سازمانی نمیباشد ، 

همین حالا تماس بگیرید

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر   9099071612 

خرید خدمت سربازی 

در سال 94 قانونی برای خرید خدمت سربازی توسط دولت وضع شد که مطابق این قانون ، مشمولانی که بیشتر از 8 سال غیبت دارند می توانند با پرداخت جریمه نقدی ، سربازی خود را بخرند و از اعزام به خدمت سربازی معاف شوند. در واقع این دسته از مشمولین کارت پایان خدمت خود را بدون گذراندن خدمت سربازی دریافت خواهند کرد.

همچنین مطابق با اعلام کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مقرر شد که 8 سال غیبت به 5 سال غیبت کاهش یابد به عبارتی ، مشمولین دارای بیش از 5 سال غیبت امکان خرید سربازی خود را دارند که البته چند روز بعد از اعلام این خبر ، لغو شد.

علاوه بر قوانین فوق که لغو شدند ، طرج جدیدی توسط دولت ارائه شد مبنی بر اینکه مشمولین متاهل بالای 30 سال و دارای 2 فرزند می توانند کات معافیت سربازی دریافت کنند و در حال حاضر این طرح نیز لغو شده است.

احتمالا این را هم بپسندید  خرید بیمه سربازی 📞 شرایط پرداخت قسطی و دریافت رایگان بیمه سربازی

شرایط سازمان نظام وظیفه عمومی برای خرید سربازی

برخی از شرایط سازمان نظام وظیفه عمومی در ارتباط با خرید سربازی ، به شرح زیر هستند :

  • مشمولین متاهل برای خرید سربازی خود می توانند به ازای هر فرزند خود از تخفیف 20 تا 60 درصدی استفاده کنند.
  • مشمولانی که برای صدور کارت پایان خدمت خود اقدام کرده اند می توانند گواهینامه دریافت نمایند.
  • مشمولان غایب برای خرید سربازی خود حتما باید بالای 5 سال غیبت داشته باشند.
  • برای مشمولین متاهل غایب که عضو سازمان بهزیستی یا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند ، تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته می شود.
  • دانشجویان از زمان فارغ التحصیلی تا زمان ورود به دانشگاه و مقطع جدید ، به مدت یکسال فرصت دارند که برای سربازی اقدام کنند در غیر این صورت وارد دوره غیبت می شوند. زمان غیبت دانشجویان مشمول از تاریخ فارغ التحصیلی آنها حساب می شود.
  • تاریخ غیبت سربازی دانشجویانی که زمان انصراف و یا اخراج آن ها تا قبل از سال 97 می باشد ، از همان زمان انصراف و یا اخراج آن ها به حساب می آید.
  • دانشجویانی که بدون دریافت معافیت تحصیلی به خارج از کشور رفته اند و به ادامه تحصیل پرداخته اند ، تاریخ غیبت سربازی آنها از 18 سالگی محاسبه می شود.
  • دانشجویانی که در خارج از کشور از دانشگاه انصراف داده‌ اند یا اخراج شده‌ اند ، غیبت آنها قبل از انصراف یا اخراج حساب می شود.

قیمت خرید سربازی 1402

هزینه خرید خدمت سربازی با توجه به مقطع تحصیلی و مدرک مشمول متفاوت است و هر سال نیز افزایش می یابد. رقم های اعلام شده‌ زیر برای سال 1401 هستند :

  • برای مدرک کاردانی و کمتر : 250 میلیون تومان
  • برای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد : 400 میلیون تومان
  • برای مدرک پزشکی عمومی ، دکتری تخصصی و بالاتر : 600 میلیون تومان

سایت نظام وظیفه خرید سربازی

سایت نظام وظیفه خرید سربازی

سایت نظام وظیفه خرید سربازی راه اندازی نشده‌ است. بنابراین متقاضیان باید به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه دهند. البته در سایت سازمان نظام وظیفه عمومی به نشانی vazifeh.police.ir اخبار مهم مربوط به سربازی و خرید خدمت قرار داده‌ می شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  خرید سربازی 📞 قوانین خرید خدمت سربازی 1402

پس از تحویل مدارک ، سازمان نظام وظیفه بررسی های لازم را انجام می دهد و سپس برای مشمول پیامکی ارسال می شود که برای واریز مبلغ جریمه اقدام کند. مشمولان بعد از دریافت پیامک اعلام جریمه ، به مدت 5 روز مهلت دارند که به دفتر پلیس + 10 مراجعه کنند و پس از معرفی بانک ، جریمه را پرداخت نمایند. بعد از واریز کردن جریمه و ارائه تعهد نامه محضری ، می بایست در بازه زمانی 10 روزه فیش واریزی به همراه تعهد نامه محضری را به همان دفتر پلیس + 10 ارائه شوند. در پایان ، کارت هوشمند معافیت از خدمت سربازی برای مشمول صادر می شود

سوالات شما

  • سایت نظام وظیفه خرید سربازی کدام سامانه است؟

متقاضیان خرید سربازی باید به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند و سامانه ای برای این منظور راه اندازی نشده‌ است.

  • قیمت خرید سربازی چقدر است؟

قیمت خرید سربازی با توجه به مدرک تحصیلی و تعداد فرزندان مشمول محاسبه می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شماره تماس نظام وظیفه

شماره تماس نظام وظیفه 📞 راه های ارتباط با سازمان وظیفه عمومی

مشمولین خدمت سربازی بعد از ارسال دفترچه اعزام به خدمت خود و سپس دریافت برگه …

3 نظر

  1. فرازمینی

    سلام کسی ۸سال است بنظا م وضیفه خودش را معرفی نکرده حالا باید چکارکنه ۱۲ساله غیبت کرده ویک بچه داره

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  2. محمداحسان ریگی

    ۳ فرزند و ۳۴ سال سن معاف از سربازی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر