از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران ، اصفهان و کرمان 📞 معرفی سامانه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت ثبت نام مدارس فرهنگ

مدارس فرهنگ هر ساله با برگزاری آزمون ورودی ، در پایه دهم رشته انسانی دانش آموز پذیرش می کنند و علاقه مندان به تحصیل در این مدارس که از شرایط لازم برخوردار می باشند و به رشته انسانی علاقه دارند ، باید به صورت اینترنتی و یا حضوری نسبت به ثبت نام آزمون اقدام کنند و در موعد مقرر در جلسه آزمون حضور یابند. سایت ثبت نام مدارس فرهنگ استان های تهران ، کرمان و اصفهان متفاوت است که در ادامه معرفی می کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس فرهنگ ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

سایت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران

در تهران مدارس فرهنگ دخترانه و پسرانه موجود هستند که فقط در پایه تحصیلی دهم و فقط هم در رشته انسانی دانش آموز پذیرش می کنند. برای ثبت نام این مدارس سامانه ای در نظر گرفته نشده‌ است و دانش آموزان باید به صورت حضوری به مدرسه مورد تقاضا مراجعه کنند و با ارائه مدارک لازم ثبت نام خود را انجام دهند و منتظر برگزاری آزمون باشند.

ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ تهران اواخر فروردین ماه انجام می گیرد اما احتمالا در اوایل اردیبهشت ماه نیز زمان ثبت نام برای جاماندگان تمدید شود. لازم به ذکر است که برای ثبت نام در آزمون مدارس فرهنگ تهران باید دارای حداقل معدل 17 در پایه نهم متوسطه اول باشید.

لازم به ذکر است که سال گذشته ، ثبت نام مدارس فرهنگ تهران در سامانه azmoon.tehranedu.ir انجام شده‌ است. برای سال آینده ، فعلا مشخص نیست که ثبت نام در کدام سامانه انجام شود و ممکن است سامانه جامع مای مدیو برای ثبت نام به دانش آموزان معرفی شود.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام مدارس فرهنگ 1402 - تهران ، اصفهان و کرمان

مرتبط بخوانید : ثبت نام مدارس فرهنگ – تهران ، اصفهان و کرمان

سایت ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان

دانش آموزان پایه نهم استان اصفهان برای ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ باید در فروردین ماه اقدام کنند و ثبت نام آزمون مدارس این استان به صورت اینترنتی انجام می گیرد که آدرس سامانه به نشانی ervice.isfedu.ir می باشد. در این سامانه دفترچه راهنمای ثبت نام قرار داده‌ می شود که دانش آموز ابتدا باید دفترچه را مطالعه کند و پس از اینکه شرایط را بررسی کرد ، ثبت نام خود را در سايت با واریز هزینه انجام دهد.

لازم به ذکر است که دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان از همان سامانه ervice.isfedu.ir می باشد. ضمن اینکه برای ثبت نام در آزمون دارا بودن‌ حداقل معدل کل 18 نهم الزامی است.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که دانش آموزان مناطق 6 گانه استان اصفهان فقط می توانند یکی از دبیرستان های فرهنگ استان را انتخاب کنند.

سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان

ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ استان کرمان در سایت sanjesh.kermanedu.ir انجام می گیرد و دانش آموزان دارای شرایط لازم و دارای حداقل معدل 17 در پایه نهم متوسطه اول ، باید در این سامانه پیگیر ثبت نام خود باشند. دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ کرمان نیز در سایت sanjesh.kermanedu.ir انتشار می یابد و تمامی اطلاعاتی که دانش آموز برای ثبت نام باید از آنها مطلع باشد ، در این دفترچه درج شده‌است.

در زمان ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ کرمان باید هزینه لازم را نیز بپردازید که از طریق خرید کد و با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب انجام می گیرد.

مرتبط بخوانید : ظرفیت مدارس تیزهوشان کرمان – دوره اول و دوره دوم متوسطه

سامانه مای مدیو برای ثبت نام مدارس فرهنگ 

با توجه به راه اندازی سایت مای مدیو و ثبت نام اکثر مدارس در این سامانه ، ممکن است در سال تحصیلی آینده ، ثبت نام مدارس فرهنگ نیز در سایت مای مدیو انجام گیرد. در این صورت ، دانش آموزان باید با ارائه کد ملی و سری سریال شناسنامه خود ، وارد پنل کاربری شان در سایت مای مدیو شوند و ثبت نام را انجام دهند.

پشتیبانی ثبت نام مدارس فرهنگ

با توجه به اینترنتی بودن‌ ثبت نام مدارس فرهنگ ، بسیاری از والدین و دانش آموزان با نحوه ثبت نام آشنایی ندارند و ممکن است در حین ثبت نام با مشکل مواجه شوند که منجر به لغو پذیرش دانش آموز می شود. توصیه می شود ثبت نام آزمون خود را به مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما که چندین بار ثبت نام دانش آموزان را انجام داده‌ اند و با مراحل آشنایی دارند ، بسپارید تا خیالیان از صحت اطلاعات وارد شده‌ در سايت و موفقیت آمیز بودن‌ ثبت نام راحت باشد. برای ارتباط با مشاوران ما با شماره درج شده‌ در صفحه تماس بگیرید.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ 📞 شرایط پذیرش مدارس فرهنگ کرمان ، تهران و اصفهان

سوالات متداول

  • آدرس سايت ثبت نام مدارس فرهنگ تهران چیست ؟

ثبت نام مدارس فرهنگ تهران به صورت حضوری انجام می گیرد.

  • آدرس سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان چیست ؟

دانش آموزان استان کرمان برای ثبت نام دبیرستان های فرهنگ کرمان باید وارد سایت sanjesh.kermanedu.ir شوند.

  • آدرس سایت ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان چیست ؟

مدارس فرهنگ اصفهان از طریق سايت ervice.isfedu.ir ثبت نام دانش آموزان را انجام می دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر