از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه دریافت کد ایثارگری سپاه – دریافت کد ایثارگری سپاه برای ثبت نام کنکور 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه دریافت کد ایثارگری سپاه

 

مشمولین سهمیه رزمندگان و ایثارگران 5 درصد و 25 درصدی که متقاضی استفاده از مزایای سهمیه خود در کنکور سراسری 1402 هستند ، باید برای اعمال سهمیه در کنکور ، به سازمان مربوطه مراجعه کرده و کدپیگیری را دریافت نمایند و سپس با درج این کد در برگه ثبت نام کنکور ، سهمیه برای آنها اعمال خواهد شد. برای دریافت کد ایثارگری سپاه نیازی به مراجعه حضوری به ارگان مربوطه نیست و به صورت اینترنتی و از طریق سامانه isaar.ir نیز می توان به راحتی کد پیگیری را دریافت کرد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با سامانه دریافت کد ایثارگری سپاه و نحوه استفاده از این سامانه ، آشنا شوید.

اگر برای دریافت کد 12 رقمی ایثارگری سپاه با مشکلی مواجه هستید و نیازمند راهنمایی می باشید ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سامانه دریافت کد ایثارگری سپاه 1402

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد ، برای دریافت کد ایثارگری سپاه نیازی به مراجعه حضوری به سازمان یا ارگان مربوطه نیست و به راحتی می توانید از طریق سامانه معرفی شده ، برای دریافت کد پیگیری اقدام نمایید. آدرس سامانه دریافت کد ایثارگری سپاه به نشانی isaar.ir می باشد و پس از ورود به این سامانه ، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد که باید از منوی سمت چپ صفحه گزینه “خدمات پرکاربرد” را انتخاب کنید.

سامانه دریافت کد ایثارگری سپاه

 

از بخش خدمات پر کاربرد ، مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “استعلام ایثارگر یا وابسته” کلیک کنید.

سامانه دریافت کد ایثارگری سپاه

 

سپس کدملی شخص مورد نظر را درج نمایید و پس از وارد کردن کد امنیتی ، گزینه استعلام را بزنید.

سامانه دریافت کد ایثارگری سپاه

پس از استعلام دو حالت ایجاد می شود :

  • اگر پیامشما مجاز به استفاده از این سهمیه می باشید” را دریافت کردید ، باید از کد 12 رقمی نمایش داده شده پرینت تهیه کنید
  • اگر پیام “تقاضای شما رقی در حال بررسی می باشد” را دریافت کردید ، باید 15 روز منتظر بمانید تا کد برای شما صادر شود و در صورت عدم صدور ، لازم است که به صورت حضوری به سازمان مربوطه مراجعه کرده و مشکل را پیگیری کنید.

مرتبط ببینید: رتبه 1300 سهمیه ایثارگریشرایط ورود به دانشگاه افسری سپاه

نحوه اعمال سهمیه ایثارگری در کنکور

برای اعمال سهمیه ایثارگری سپاه در کنکور باید هنگام تکمیل برگه ثبت نام کنکور ، کد پیگیری که دریافت کرده اید را در بند مربوطه درج نمایید و در صورت عدم درج این کد ، سهمیه برای شما اعمال نخواهد شد. البته اگر هم در زمان ثبت نام اقدام نکنید ، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه و انتخاب رشته کنکور نیز فرصت خواهید داشت که با ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش ، متقاضی اعمال سهمیه خود در کنکور سراسری باشید ولی توصیه می شود که حتما در زمان ثبت نام کنکور اقدام به اینکار کنید زیرا امکان عدم موافقت با درخواست شما در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور یا زمان انتخاب رشته ، وجود دارد.

تاثیر سهمیه ایثارگری در کنکور 1402

سهمیه ایثارگران شامل دو نوع سهمیه 5 درصدی و 25 درصدی می باشد که جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها و همچنین همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه مشمول سهمیه 5 درصدی هستند. مشمولان سهمیه 25 درصدی نیز همسر و فرزند جانبازان 25 درصد و بالاتر ، آزادگان و فرزندان و همسران آنان و همچنين فرزندان و همسران شهدا هستند.

مرتبط بخوانید : امریه سربازی سپاهکارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصد

5 درصد ظرفیت هر رشته ای در هر دانشگاهی به داوطلبان دارای سهمیه 5 درصدی و 25 درصد ظرفیت هر رشته ای در هر دانشگاهی به داوطلبان دارای سهمیه 25 درصد ایثارگران اختصاص دارد. پس در حالت کلی ، شانس قبولی داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران بیشتر از داوطلبانی است که از سهمیه مناطق استفاده می کنند به عنوان مثال اگر یک رشته 100 نفر ظرفیت داشته باشد ، 25 نفر به داوطلبان سهمیه 25 درصدی ، 5 نفر به داوطلبان سهمیه 5 درصدی و 70 نفر نیز به داوطلبان سایر سهمیه ها اختصاص می یابد

البته قوانین استفاده از سهمیه ایثارگران نیز باید برای استفاده از این سهمیه رعایت شوند و تمام داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران ، مجاز به استفاده از سهمیه خود نیستند.

سامانه دریافت کد ایثارگری سپاه | سوالات متداول

  • سامانه دریافت کد ایثارگری سپاه کدام سایت است ؟

داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران سپاه باید به سامانه isaar.ir مراجعه نمایند.

  • کد پیگیری 12 رقمی سهمیه ایثارگران سپاه را از کدام سامانه دریافت کنیم ؟

سایت دریافت کد ایثارگری سپاه به نشانی isaar.ir می باشد.

  • چگونه سهمیه رزمندگان و ایثارگری را در کنکور 1402 اعمال کنیم ؟

باید با دریافت برگه ثبت نام کنکور ، کد پیگیری 12 رقمی را در بند مربوطه درج نمایید تا سهمیه برای شما اعمال شود.

 

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر