از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه آموزش مداوم تهران 📞 راهنمای تصویری ثبت نام و پرداخت شهریه در سامانه آموزش مداوم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه آموزش مداوم تهران

سامانه یکپارچه آموزش مداوم راه اندازی شده‌ است تا افراد شاغل در رشته های پزشکی و تخصص های پزشکی بتوانند دوره های آموزش را از طریق این سامانه بگذرانند. ورود به سامانه آموزش مداوم برای پزشکان و متخصصان استان ها و شهرهای مختلف امکان پذیر است و خدمات این سامانه یکپارچه در دسترس همه آنها قرار دارد. در ادامه این مطلب می خواهیم راهنمای سامانه آموزش مداوم تهران را ارائه کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

در صورت داشتن سوالاتی راجع به آموزش مداوم پزشکی و سامانه برگزار کننده دوره ها ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آموزش مداوم پزشکی چیست

پیش از معرفی سامانه آموزش مداوم تهران و ارائه راهنمای استفاده از این سامانه ، ابتدا می خواهیم درباره دوره های آموزش مداوم پزشکی توضیحات مختصری را ارائه کنیم. بر اساس قوانین موجود ، تمام افراد جامعه پزشکی باید پس از دریافت پروانه مطب خود ، هر 5 سال حداقل 125 امتیاز بازآموزی به دست آورند. این قوانین تحت عنوان آموزش مدام پزشکان وضع شده‌ اند و جامعه پزشکی از طریق مراجعه به سامانه ، می توانند در این آموزش ها شرکت نمایند.

انواع برنامه های بازآموزی حضوری و غیرحضوری از طریق سامانه آموزش مداوم پزشکی ارائه می شوند که از جمله آنها می توانیم به برنامه های مدون ، کنفرانس علمی یک روزه ، کنفرانس ادواری ، سمینار ، سمپوزیوم ، همایش (کنگره) ، کارگاه ، برنامه های کوتاه مدت حرفه ای ، برنامه های اموزشی مستمر بالینی اشاره کنیم. همچنین برنامه های غیرحضوری به شرح آموزش مجازی از طریق سامانه های اینترنتی ، ارائه لوح فشرده ، برگزاری وبینار و … هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  آموزش مداوم مشهد 📞 راهنمای تصویری ثبت نام و پرداخت شهریه در سامانه آموزش مداوم

معرفی سامانه آموزش مداوم تهران

برنامه آموزش مداوم پزشکی چند سالی است که برگزار می شود و تا سال های گذشته ، نحوه شرکت در این برنامه ها بدین صورت بود که هر یک از افراد جامعه پزشکی باید به سامانه آموزش مداوم استان خود مراجعه می کردند. اما با تصمیم به یکپارچه سازی سامانه ها ، سامانه آموزش مداوم استان کرمان به دلیل داشتن امکانات بهتر و بیشتر به عنوان سامانه اصلی انتخاب شده‌ و بقیه سامانه ها حذف شده‌ اند.

آدرس سامانه آموزش مداوم کرمان که هم اکنون سامانه آموزش مداوم کلیه استان ها محسوب می شود ، به نشانی ircme.ir است. پزشکان و متخصصان استان تهران برای شرکت در دوره های آموزش مداوم باید به سایت مذکور مراجعه کرده‌ و پس از عضویت ، در دوره ها ثبت نام نمایند.

مرتبط بخوانید : راهنمای سامانه آموزش مداوم 

راهنمای عضویت و ثبت نام در سایت آموزش مداوم تهران

اگر می خواهید وارد سامانه آموزش مداوم تهران شوید و در دوره ها شرکت کنید ، ابتدا لازم است در سامانه عضویت ایجاد نمایید. آدرس سایت به نشانی ircme.ir می باشد. در این سامانه ، گزینه ای برای کاربران جدید قرار داده‌ شده‌ است که می توانند با انتخاب این گزینه در سامانه عضو شوند. شما هم اگر برای اولین بار است که وارد سایت شده‌ اید باید گزینه “عضویت در سامانه” را انتخاب کنید.

برای عضویت در سایت ircme.ir باید کد ملی و کد امنیتی خود را ارائه نمایید. اگر هم ملیت شما ایرانی نیست باید گزینه “غیرایرانی” را انتخاب نمایید تا کد ملی به صورت سیستمی برای شما تولید شود.

بعد از ارائه کد ملی و عضویت در سایت ، لازم است دانشگاه میزبان را از لیست دانشگاه های نمایش داده‌ شده‌ انتخاب نمایید.

پس از انتخاب مرکز میزبان ، باید اطلاعات فردی را هم ارائه دهید که به شرح تلفن ثابت ، تلفن همراه ، ایمیل ، کدپستی ، استان ، شهرستان و آدرس دقیق محل سکونت می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  آموزش مداوم اصفهان 📞 راهنمای تصویری ثبت نام و پرداخت شهریه در سامانه آموزش مداوم

در مرحله بعد باید اطلاعات شغلی و تحصیلی هم خواسته می شود که به شرح لیست زیر است :

  • مقطع رشته تحصیلی
  • عنوان رشته تحصیلی
  • تاریخ آخرین مدرک
  • نوع فعالیت
  • سمت هیئت علمی
  • تاریخ تمدید پروانه مطب
  • شماره نظام پزشکی / پرستاری

پس از تکمیل اطلاعات و ثبت نام در سایت ، نام کاربری و رمز عبور را دریافت خواهید کرد. در دفعات بعدی ورود به این سامانه باید نام کاربری و رمز عبور را ارائه دهید تا وارد حساب کاربری تان شوید.

پرداخت شهریه در سایت آموزش مداوم تهران

سامانه آموزش مداوم تهران

کاربران سامانه آموزش مداوم تهران باید بعد از ایجاد عضویت و ثبت نام در این سامانه ، اقدام به شرکت در دوره ها نمایند. لازمه ثبت نام در دوره ها ، پرداخت شهریه است و مبلغ شهریه هر دوره متفاوت می باشد. به منظور پرداخت شهریه ، می بایست نام کاربری و رمز عبور ارائه شود و با ورود به پنل کاربری ، مراحل زیر را ادامه داد :

  • در مرحله اول باید مبلغ مورد نظر درج شود.
  • سپس بر روی گزینه پرداخت کلیک شود.
  • در مرحله بعد باید اطلاعات کارت بانکی ارائه شود.
  • پس از پرداخت هزینه ، می توان در برنامه آموزشی انتخابی شرکت کرد.

سوالات شما

  • دوره های آموزش مدام پزشکی تهران در کدام سامانه برگزار می شوند؟

سامانه یکپارچه آموزش مداوم پزشکی به نشانی ircme.ir می باشد.

  • چگونه در سایت آموزش مداوم پزشکی ثبت نام کنیم؟

نحوه ثبت نام در سایت ircme.ir با ارائه کد ملی می باشد.

  • آیا هزینه دوره های آموزش مداوم پزشکی باید اینترنتی پرداخت شود؟

بله ، شهریه دوره های آموزش مداوم پزشکی باید در سایت ircme.ir پرداخت گردد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر