از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 📞 تاریخ دقیق ثبت نام در آزمون

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در یک زمانبندی مشخص انجام می گیرد و داوطلبان باید مطابق با تاریخی که اعلام شده‌ است ، به سایت مربوطه مراجعه کرده‌ و اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند. زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با ثبت نام کنکور سایر دانشگاه ها همزمان است. به عبارتی دیگر ، آزمون کارشناسی ارشد برای تمام دانشگاه ها به صورت مشترک اجرا می شود و متقاضیان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد نیز در این آزمون مشترک شرکت خواهند کرد. در ادامه همراه ما باشید تا جزئیات بیشتری از زمان ثبت نام را بررسی کنیم.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد ، آزمون کارشناسی ارشد برای تمام دانشگاه ها به طور مشترک اجرا می شود بدین معنا که متقاضیان انتخاب رشته در هر یک از دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، شبانه ، غیرانتفاعی ، آزاد و … می بایست در آزمون مشترک شرکت کنند و نحوه ثبت نام نیز مشترک است.

زمان ثبت نام کنکور ارشد 1403 را سازمان سنجش مشخص کرده‌‌ است و طبق آخرین اطلاعیه ، داوطلبان می توانند در تاریخ 7 لغایت 17 آبان ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام کنکور ارشد

تمدید زمان ثبت نام کنکور ارشد آزاد 1403

هر ساله عده ای از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام ، از نام نویسی اینترنتی جا می مانند و متقاضی تمدید مهلت ثبت نام هستند. سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام را برای این دسته از داوطلبان تمدید می کند و معمولا برای حداکثر 3 روز ، مهلت مجددی در اختیار آنها قرار می دهد تا بتوانند در آزمون شرکت کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 📞 زمان و راهنمای پرداخت هزینه

در سال 1403 نیز پیش بینی می شود زمان ثبت نام تمدید شود ولی هنوز زمان دقیق ان مشخص نیست. می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار تمدید مهلت ثبت نام را پیگیری کنید.

مرتبط بخوانید : مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 1403 برای ثبت نام خود باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی Sanjesh.org مراجعه کنند. در این سامانه لینک دانلود دفترچه راهنما قرار داده‌ می شود که با مطالعه این دفترچه می توان از شرایط و ضوابط آزمون مطلع شد.

پس از مطالعه دفترچه و اطلاع از تمام شرایط شرکت در آزمون ، می توانید مراحل ثبت نام آزمون را آغاز نمایید. بدین منظور ابتدا باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنید که از طریق سایت سنجش و با خرید کارت اعتباری ، قابل پرداخت است. پس از واریز موفقیت آمیز هزینه ، فرم ثبت نام در دسترس شما قرار می گیرد که باید با استفاده از عکس ، مشخصات شناسنامه ای ، مشخصات مربوط به سهمیه ، مشخصات فارغ التحصیلی و …. آن را تکمیل نمایید.

پس از بارگذاری مدارک و درج اطلاعات در فرم ، ثبت نام شما به پایان می رسد. در این مرحله باید شماره پرونده و کد پیگیری را از سامانه دریافت نمایید. بدون دریافت این اطلاعات ، ثبت نام شما ناقص خواهد بود و در آینده جهت دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج ، به این دو کد نیاز خواهید داشت.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد

سوالات شما

  • زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 در چه تاریخی است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام با تاخیر کارشناسی ارشد 1401 - آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون ارشد

طبق اعلام سازمان سنجش ، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد از 7 آبان ماه آغاز می شود.

  • آیا مهلت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد تمدید می شود ؟

بله ، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هر ساله تمدید می شود.

  • چگونه ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد را انجام دهیم ؟

نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی است و داوطلبان باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد

مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد 📞 اطلاعات و مدارک لازم ثبت نام کنکور ارشد

داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را دارند باید برای ثبت نام اینترنتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر