از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام کاردانی 1402 📞 تاریخ ثبت نام مقطع کاردانی در کلیه دانشگاه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام کاردانی

زمان ثبت نام کاردانی 1402 برای داوطلبانی که می خواهند در این مقطع ثبت نام کنند ، سوال است. رشته‌ های کاردانی را دانشگاه های مختلفی ارائه می دهند و زمانبندی ثبت نام متفاوتی هم دارند. داوطلبان باید بعد از تعیین اینکه می خواهند در کدام دانشگاه تحصیل کنند ، پیگیر زمان ثبت نام آن دانشگاه باشند و سپس اقدامات لازم برای نام نویسی را انجام دهند. در ادامه این مطلب ، زمان ثبت نام کاردانی 1402 دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و سراسری مورد بررسی قرار می گیرد. لطفا همراه ما بمانید.

شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور کاردانی ، با مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه تحصیلی با سال ها تجربه ای که در این زمینه دارند ، اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار خواهند داد.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد 1402

مقطع کاردانی در دانشگاه آزاد شامل دو دوره کاردانی پیوسته‌ و کاردانی ناپیوسته‌ می باشد. اگر تمایل دارید در این دانشگاه ثبت نام کنید ، لازم است بدانید که پذیرش در دانشگاه آزاد در نیمسال های مهر و بهمن انجام می شود. زمانبندی ثبت نام رشته‌ های بدون کنکور مهر معمولا در مردادماه می باشد و برای ثبت نام رشته‌ های بدون کنکور بهمن ماه نیز از اواخر آذرماه یا اوایل دی ماه ، سامانه ثبت نام فعال می گردد.

داوطلبان برای ثبت نام کاردانی باید مطابق با زمان اعلام شده‌ ، به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند. در این سامانه ، لینک ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته‌ و مقطع کاردانی ناپیوسته‌ قرار می گیرد که داوطلب با توجه آخرین مدرک تحصیلی خود باید یکی از این مقاطع را انتخاب نماید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام بدون کنکور کاردانی 1402 - در تمام دانشگاه های سراسری ، آزاد و علمی کاربردی

لازم به ذکر است که فرصت نام نویسی کاردانی محدود می باشد پس باید اطلاعیه های قرار داده‌ شده‌ در سایت دانشگاه آزاد را پیگیری نمایید و در موعد مقرر ، نام نویسی خود را با واریز هزینه انجام دهید.

مرتبط بخوانید : استخدام آموزش و پرورش با مدرک کاردانی

تاریخ ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402

هر ساله بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در مقطع کاردانی ، دانشگاه علمی کاربردی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند. این دانشگاه به دلیل آنکه شرایط ثبت نام و پذیرش آسانی دارد مورد تقاضای بسیاری از داوطلبان است. شما در صورت تمایل به ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی فقط به مدرک دیپلم نیاز دارید و می توانید در دوره کاردانی این دانشگاه پذیرش بگیرید البته ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ با ارائه مدرک فوق دیپلم ممکن می باشد.

درباره زمان ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی باید به اطلاعتان برسانیم که این دانشگاه یکبار در نیمسال مهر و یکبار در نیمسال بهمن پذیرش را انجام می دهد. اگر تمایل دارید در نیمسال مهر دانشگاه علمی کاربردی قبول شوید ، باید از اواسط مردادماه اقدامات لازم را برای ثبت نام پیگیری نمایید. همچنین اگر می خواهید در نیمسال بهمن دانشگاه پذیرش بگیرید ، لازم است از اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه ، اقدام به ثبت نام کنید.

نحوه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی می باشد و سایت سازمان سنجش برای این منظور در نظر گرفته‌ شده‌ است. شما برای ثبت نام در این سامانه ابتدا باید هزینه را با خرید کارت اعتباری پرداخت نمایید

احتمالا این را هم بپسندید  کاردانی ناپیوسته چیست 📞 معرفی و راهنمای کاردانی ناپیوسته

زمان نام نویسی کاردانی دانشگاه های سراسری 1402

زمان ثبت نام کاردانی

شما برای ثبت نام کاردانی ، می توانید در دانشگاه های سراسری نیز ثبت نام نمایید. منظور از دانشگاه های سراسری ارائه دهنده‌ رشته‌ های کاردانی به شرح غیرانتفاعی ، روزانه و شبانه هستند و دانشگاه پیام نور پذیرشی در این مقطع ندارد. برای ثبت نام بدون کنکور کلیه مقاطع دانشگاه های سراسری ، دو نیمسال به داوطلبان مهلت داده‌ می شود که یک نیمسال آن مهرماه و یک نیمسال دیگر هم بهمن ماه است.

جهت ثبت نام در رشته‌ های بدون کنکور کاردانی دانشگاه سراسری باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید و با خرید کارت اعتباری ، مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید. همچنین برای اطلاع از رشته‌ های تحصیلی ارائه شده‌ ، می بایست دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری را از سایت سنجش دانلود کرده‌ و مطالعه نمایید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام فوق دیپلم تربیت بدنی دانشگاه ها

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام کاردانی 1402 در چه تاریخی است؟

برای نام نویسی در دوره کاردانی می توانید در یکی از نیمسال های مهر یا بهمن اقدام کنید.

  • آیا دانشگاه های سراسری دارای مقطع کاردانی هستند؟

بله ، دانشگاه های روزانه ، شبانه و غیرانتفاعی در مقطع کاردانی نیز دانشجو پذیرش می کنند.

  • آیا نام نویسی مقطع کاردانی به صورت بدون کنکور امکان پذیر است؟

بله ، رشته‌ های بدون کنکور کاردانی پیوسته‌ و کاردانی ناپیوسته‌ در دانشگاه های علمی کاربردی ، غیرانتفاعی ، آزاد و … به صورت بدون کنکور دایر می باشند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دانشگاه نوبت دوم کاردانی

شهریه دانشگاه نوبت دوم کاردانی 1401 – شهریه کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه شبانه در تمام رشته ها

  شهریه دانشگاه نوبت دوم کاردانی برای داوطلبانی که قصد تحصیل در یکی از رشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر