از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام آزمون وکالت 1403 📞 تاریخ ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام آزمون وکالت

ثبت نام آزمون وکالت همه ساله انجام می شود و داوطلبانی که واجد شرایط سنی و دارای مدرک تحصیلی مورد نیاز این آزمون می باشند ، می توانند با ثبت نام اینترنتی در سایت سازمان سنجش ، برای شرکت در آزمون اقدام نمایند. زمان ثبت نام آزمون وکالت را سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی می کند و متقاضیان فقط در تاریخی که اعلام می شود فرصت ثبت نام دارند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری راهنمایی کنیم.

اگر برای ثبت نام آزمون وکالت نیازمند راهنمایی هستید ، با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. 

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام آزمون وکالت 1403

دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر رشته‌ حقوق در صورت علاقه مندی به شغل وکالت ، می بایست در آزمونی تحت عنوان آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری شرکت نمایند. این آزمون هر ساله اجرا می شود و در سایت سازمان سنجش ثبت نام آن انجام می گیرد. لذا اگر شما هم از متقاضیان آزمون وکالت هستید ، می بایست از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدامات لازم برای نام نویسی را انجام دهید.

زمان نام نویسی آزمون وکالت 1403 فعلا اعلام نشده‌ است. اما با در نظر گرفتن‌ اینکه سال گذشته ثبت نام از تاریخ 26 اردیبهشت ماه تا تاریخ 4 خردادماه بود ، پیش بینی می شود برای آزمون 1403  نیز ثبت نام از اواخر اردیبهشت ماه یا اوایل خردادماه آغاز شود و حدود یک هفته نیز فرصت برای ثبت نام وجود خواهد داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 - فرصت مجدد ثبت نام

با توجه به مشخص نبودن‌ زمان دقیق ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری ، توصیه می کنیم از طریق ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ، اخبار مربوط به ثبت نام این ازمون را پیگیری نمایید تا از شرکت در آزمون جا نمانید. همچنین می توانید ثبت نام اینترنتی آزمون خود را توسط مشاوران ما انجام دهید.

مرتبط بخوانید : شرایط سنی آزمون وکالت

تمدید مهلت نام نویسی آزمون کانون وکلای دادگستری

با در نظر گرفتن اینکه عده زیادی از داوطلبان آزمون وکالت بنا به دلایلی مانند ناقص بودن‌ مدارک یا بی اطلاعی از زمان ثبت نام موفق به نام نویسی آزمون نمی شوند ، سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام را برای این دسته از داوطلبان تمدید می کند. سال گذشته زمان ثبت نام به مدت 3 روز تمدید شد و امسال هم احتمالا پس از اتمام مهلت ثبت نام ، فرصت مجددی برای نام نویسی جاماندگان در نظر گرفته‌ شود.

مرتبط بخوانید : فرق آزمون وکالت قوه قضاییه با دادگستری

راهنمای ثبت نام آزمون وکالت

زمان ثبت نام آزمون وکالت

همانطور که بالاتر هم اشاره شد ، نام نویسی آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. داوطلبان باید در تاریخ اعلام شده‌ به این سامانه مراجعه کنند و پس از واریز هزینه ، کارت اعتباری ثبت نام را دریافت نمایند. پس از دریافت کارت اعتباری ، امکان تکمیل فرم ثبت نام وجود خواهد داشت.

برای تکمیل فرم ثبت نام آزمون وکالت باید مدارک از جمله کارت ملی ، شناسنامه ، عکس ، کارت مشخص کننده‌ وضعیت سربازی ، مدرک تحصیلی و … را ارائه کنید. این مدارک باید به صورت عکس اسکن شوند و اگر ناقص باشند ، ثبت نام انجام نخواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام رشته وکالت - شرایط ثبت نام بدون کنکور و با کنکور وکالت

بعد از اتمام مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک ، شماره پرونده و کدپیگیری ارائه می گردد. اگر این دو کد را دریافت نکردید بدین معناست که در ثبت نام شما مشکلی وجود دارد و باید مراحل را از ابتدا انجام دهید.

برای ثبت نام آزمون وکالت در سایت سنجش بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک کنید.

زمان ثبت نام آزمون وکالت

سپس لینک مربوط به نام نویسی آزمون وکالت را انتخاب نمایید.

زمان ثبت نام آزمون وکالت

در قدم بعد باید سریال اعتباری آزمون وکالت را خریداری نمایید.

زمان ثبت نام آزمون وکالت

زمان ثبت نام آزمون وکالت

بعد از پرداخت موفقیت آمیز هزینه ، فرم ثبت نام در دسترس شما قرار می گیرد و می توانید با ارائه اطلاعات لازم ، ثبت نام را انجام دهید.

مرتبط بخوانید : زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه

سوالات شما

  • ثبت نام آزمون وکالت 1403 در چه تاریخی انجام می شود ؟

زمان نام نویسی آزمون وکالت دادگستری 1403 فعلا مشخص نشده‌ است. اما طبق روال سال های قبل پیش بینی می شود از اواخر اردیبهشت ماه نام نویسی آغاز شود.

  • آیا زمان ثبت نام وکالت تمدید خواهد شد ؟

بله پس از اتمام فرصت در نظر گرفته‌ شده‌ برای ثبت نام ازمون وکلای دادگستری ، مهلت مجددی برای نام نویسی جاماندگان در نظر گرفته‌ می شود.

  • برای ثبت نام در وکالت به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

ثبت نام ازمون وکالت در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

وکالت قوه قضاییه چیست

وکالت قوه قضاییه چیست 📞 مراحل اخذ پروانه وکالت قوه قضاییه 1402

همانطور که اطلاع دارید ، آزمون وکالت هر ساله علاوه بر برگزاری توسط کانون وکلای …

یک نظر

  1. سلام وقتتون بخیر ببخشید من فارغ‌التحصیل شدم ولی هنوز واجد شرایط سنی نیستم میتونم آزمون کانون وکلا شرکت کنم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر