از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور 1402 📞 شرایط قبولی و راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته‌ بهداشت حرفه ای بدون کنکور

به تحصیل در رشته‌ بهداشت حرفه ای علاقه دارید ولی رتبه کنکور شما مناسب قبولی در این رشته‌ نیست ؟ شما می توانید به صورت بدون کنکور رشته بهداشت حرفه ای را انتخاب کرده‌ و تحصیل کنید البته به شرطی که دارای شرایط لازم باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با شرایط پذیرش در رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کارشناسان ما مسلط به پاسخگویی تمام موضوعات پیراپزشکی بدون کنکور هستند.

 آیا شما هم می خواهید بر اساس سوابق تحصیلی خود در رشته‌ های پیراپزشکی پذیرفته شوید ؟

حتما همین حالا با ما تماس بگیرید و با اطلاع از آخرین قوانین و شرایط و شهریه و همجنین اطلاع از اسامی دانشگاه ها وارد رشته‌ های پیراپزشکی بدون کنکور شوید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

شرایط رشته‌ بهداشت حرفه ای بدون کنکور دانشگاه روزانه 1402

هر ساله تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی روزانه ، رشته‌ های پیراپزشکی بدون آزمون را ارائه می کنند. از جمله آنها می توان به پرستاری بدون کنکور ، هوشبری بدون کنکور ، اتاق عمل بدون کنکور و … اشاره کرد. رشته‌ بهداشت حرفه اي هم جزو رشته‌ های بدون کنکور می باشد ولی شرایط پذیرش آن طوری است که فقط درصد بسیار کمی از متقاضیان می توانند پذیرش شوند.

برای ثبت نام بدون آزمون در رشته بهداشت حرفه ای دانشگاه روزانه ، نیاز به ارائه مدرک دیپلم نظام جدید یا پیش دانشگاهی نظام قدیم رشته‌ های ریاضی ، تجربی و انسانی می باشد. همچنین متقاضی باید در آزمون سراسری تجربی شرکت کند تا بتوانند این رشته‌ را انتخاب نمایند.

شرط اصلی دیگر برای پذیرش در رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور ، بومی بودن‌ است. در کنکور تجربی 1402 ، فقط دانشگاه علوم پزشکی مشهد این رشته‌ را ارائه کرده‌ بود بنابراین فقط داوطلبان استان خراسان رضوی امکان انتخاب این رشته‌ را داشتند. محل تحصیل نیز مجتمع آموزش عالی سلامت خواف می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  اخرین رتبه قبولی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان - طبق قبولی های 1400 و 99

به جزء رشته‌ بهداشت حرفه اي ، دانشگاه های علوم پزشکی همچون دانشگاه علوم پزشكي بندر عباس ، دانشگاه علوم پزشكي گلستان ، دانشگاه علوم پزشكي ايرانشهر ، دانشگاه علوم پزشكي مشهد ، دانشگاه علوم پزشكي ايلام و … رشته‌ بهداشت عمومی بدون کنکور را ارائه می کنند و اگر ساکن این استان ها هستید می توانید وارد رشته‌ بهداشت عمومی شوید.

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی بهداشت حرفه ای با سهمیه 5 درصد

طرح تعهد خدمت رشته‌ بهداشت حرفه اي بدون کنکور

پذیرفته شدگان رشته‌ بهداشت حرفه اي بدون کنکور باید در ابتدای شروع به تحصیل تعهد دهند که پس از فارغ التحصیلی 6 سال در بیمارستان یا مرکز بهداشتی که دانشگاه تعیین می کند ، طرح بگذرانند در غیر این صورت مدرک فارغ التحصیلی به آنها اعطاء نمی شود و اجازه ادامه تحصیل هم نخواهند داشت.

نحوه ثبت نام در رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور

کمی بالاتر اشاره کوچکی شد که نحوه پذیرش در رشته‌ بهداشت حرفه اي بدون کنکور از طریق شرکت در کنکور تجربی می باشد. شما برای ثبت نام در این رشته‌ باید در کنکور تجربی شرکت کنید ولی رتبه اکتسابی شما تاثیری در انتخاب رشته‌ نخواهد داشت. پس از حضور در جلسه آزمون و انتشار کارنامه اولیه به فاصله یک ماه پس از آن ، می توانید انتخاب رشته‌ را آغاز کنید و برای اطلاع از اینکه کدام دانشگاه ها رشته‌ بهداشت حرفه اي بدون کنکور را ارائه کرده‌ اند ، باید دفترچه انتخاب رشته‌ کنکور تجربی را دانلود و بررسی نمایید.

پس از تهیه کد رشته‌ محل های مورد تقاضا ، می بایست آنها را در سایت سنجش به ثبت برسانید و اگر علاقه شما قبولی در رشته‌ بهداشت حرفه اي بدون کنکور است ، باید آن را در ابتدای فرم انتخاب رشته‌ قرار دهید تا شانس بیشتری برای دعوت به مصاحبه داشته باشید.

مرتبط بخوانید : کاردانی بهداشت عمومی – معرفی جامع و بازار کار کاردانی بهداشت عمومی

مصاحبه رشته‌ بهداشت حرفه ای بدون آزمون 1402

برای پذیرش دانشجو در رشته بهداشت حرفه ای بدون آزمون ، مصاحبه برگزار می شود. نیمی از نمره نهایی را نمره ای که در مصاحبه کسب می کنید ، تشکیل می دهد. زمان برگزاری مصاحبه در ابتدای شهریورماه می باشد و اسامی دعوت شدگان که به صورت چند برابر ظرفیت هستند ، از سوی سازمان سنجش منتشر می گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای بهداشت حرفه ای دانشگاه ازاد - طبق قبولی های 1400 و 99

پس از برگزاری مصاحبه ، نتایج نهایی و لیست قبول شدگان نهایی به سازمان سنجش ارسال می شود . سازمان سنجش هم در اواخر شهریورماه ، نتایج را منتشر می کند.

مرتبط بخوانید : کاردانی بهداشت حرفه ای – معرفی جامع و بازار کار کاردانی بهداشت حرفه ای

رشته‌ بهداشت حرفه ای بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته‌ بهداشت حرفه ای بدون کنکور

دانشگاه آزاد رشته‌ های بدون کنکور زیادی دارند و از تمام گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی و … رشته‌ های خود را ارائه می کند اما هیچ یک از رشته‌ های شاخه پزشکی و بهداشت از جمله بهداشت حرفه ای ، در این دانشگاه بدون کنکور نیستند. بنابراین تنها راه ادامه تحصیل بدون کنکور در رشته‌ بهداشت حرفه اي ، انتخاب رشته‌ در دانشگاه روزانه است.

سوالات متداول

  • کدام دانشگاه ها رشته‌ بهداشت حرفه اي را بدون کنکور ارائه می کنند ؟

دانشگاه روزانه در رشته‌ بهداشت حرفه اي دانشجوی بدون کنکور پذیرش می نماید.

  • ایا دانشگاه آزاد در رشته‌ بهداشت حرفه ای دانشجوی بدون کنکور پذیرش می کند ؟

خیر ، رشته‌ بهداشت حرفه ای در دانشگاه آزاد ارائه‌ نمی شود.

  • شرط معدل بهداشت حرفه اي بدون کنکور چقدر است ؟

برای رشته بهداشت حرفه ای بدون ازمون شرط معدل دقیقی در نظر گرفته نشده‌ است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دروس رشته بهداشت حرفه ای

دروس رشته بهداشت حرفه ای – سرفصل دروس و ترم بندی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای

  رشته مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار که به اسم خلاصه بهداشت حرفه …

2 نظر

  1. یعنی فقط اگه بومی شهر دانشگاه ارائه کننده باشیم میتونیم بدون کنکور وارد این رشته بشیم؟
    و اینکه اخرین رتبه‌ قبول شده بهداشت حرفه‌ای امسال چند بوده؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر