از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت رشته علوم ازمایشگاهی 📞 رتبه لازم برای تکمیل ظرفیت علوم آزمایشگاهی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت رشته‌ علوم ازمایشگاهی

رشته‌ علوم آزمایشگاهی را تعدادی از واحد های علوم پزشکی دانشگاه آزاد ، روزانه و پردیس خودگردان با ظرفیت پذیرش نسبتا مناسب ارائه می کنند و داوطلبانی که به تحصیل در این رشته‌ علاقه مند هستند می توانند دانشگاه های مذکور را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند. اگر در انتخاب رشته‌ کنکور ، رشته‌ علوم آزمایشگاهی را انتخاب کردید ولی موفق به قبولی نشدید ، در مرحله تکمیل ظرفیت هم می توانید این رشته‌ را انتخاب کنید زیرا ممکن است شانس پذیرش داشته باشید. در ادامه این مطلب می خواهیم رتبه قبولی تکمیل ظرفیت رشته علوم ازمایشگاهی را در دانشگاه های روزانه ، پردیس خودگردان و آزاد برگزار کنیم.

سوالات خود را در زمینه شرایط ثبت نام و انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت کنکور و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

آیا رشته‌ علوم آزمایشگاهی در تکمیل ظرفیت کنکور ارائه می شود

پیش از هر چیزی ابتدا لازم است بدانید که آیا رشته‌ علوم آزمایشگاهی جزو رشته‌ های تکمیل ظرفیت کنکور می باشد یا خیر و کدام دانشگاه ها این رشته‌ را در مرحله تکمیل ظرفیت ارائه می کنند. دانشگاه های ارائه کننده‌ رشته‌ علوم آزمایشگاهی شامل دانشگاه روزانه ، پردیس خودگردان و آزاد هستند که این دانشگاه ها ممکن است در سال 1401 تکمیل ظرفیت داشته‌ باشند یا نداشته‌ باشند زیرا بستگی به ثبت نام پذیرفته‌ شدگان دارد.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد مشهد 1402 📞 لیست رشته ها + شرایط ثبت نام

در واقع ، بعد از آنکه نتایج نهایی کنکور اعلام می شود بعضی از پذیرفته‌ شدگان از ثبت نام در دانشگاه قبولی خود انصراف می دهند که این انصراف می تواند به دلایلی همچون دور بودن دانشگاه ، شهریه زیاد تحصیل در دانشگاه آزاد یا پردیس خودگردان ، قبول شدن در دو رشته‌ دانشگاه آزاد و سراسری و انتخاب یکی از دانشگاه و … باشد که در این شرایط ، دانشگاه دارای ظرفیت خالی می شود و مرحله تکمیل ظرفیت را برگزار می نماید.

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی علوم ازمایشگاهی با سهمیه 5 درصدی

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت رشته علوم ازمایشگاهی

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت رشته‌ علوم ازمایشگاهی

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت رشته‌ علوم آزمایشگاهی با توجه به نوع دانشگاهی که ارائه می کند ، متفاوت می باشد. دانشگاه روزانه معمولا رتبه های بهتری را پذیرش می کند و رتبه های قبول شده‌ در دانشگاه آزاد بالاتر هستند همچنین ظرفیت رشته‌ هم تعیین کننده‌ رتبه قبولی می باشد و اگر دانشگاه مد نظر شما ظرفیت زیادی به رشته‌ علوم آزمایشگاهی اختصاص نداده‌ باشد ، رتبه های بهتر شانس قبولی بیشتری دارند.

رتبه قبولی مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌ علوم آزمایشگاهی تفاوت چندانی با رتبه قبولی مرحله انتخاب رشته‌ اصلی ندارد و اتفاقا به دلیل آنکه در تکمیل ظرفیت ، تعداد ظرفیت اختصاص داده‌ شده‌ به رشته‌ بسیار محدود است ، شانس قبولی با داوطلبان دارای رتبه بهتر است.

بنابراین اگر رتبه شما با آخرین رتبه قبولی رشته‌ علوم آزمایشگاهی تفاوت بسیاری دارد ، در تکمیل ظرفیت هم شانس قبولی نخواهید داشت ولی اگر رتبه مناسبی دارید می توانید به قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت امیدوار باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه سما امیدیه – معرفی و راهنمای کامل

در ادامه ، بازه حدودی رتبه قبولی رشته‌ علوم آزمایشگاهی تکمیل ظرفیت در سه دانشگاه روزانه ، شبانه و آزاد را بررسی می کنیم :

  • رتبه قبولی تکمیل ظرفیت علوم ازمایشگاهی دانشگاه روزانه : رتبه قبولی علوم ازمایشگاهی تکمیل ظرفیت دانشگاه روزانه در سهمیه های مناطق و ایثارگری فرق می کند. اما با رتبه کشوری زیر 35 هزار شانس قبولی واقع بینانه وجود دارد.
  • رتبه قبولی تکمیل ظرفیت علوم ازمایشگاهی دانشگاه پردیس خودگردان : رتبه قبولی علوم ازمایشگاهی تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان در سهمیه های مناطق و ایثارگری فرق می کند. اما با رتبه کشوری زیر 45 هزار شانس قبولی واقع بینانه وجود دارد.
  • رتبه قبولی تکمیل ظرفیت رشته‌ علوم ازمایشگاهی دانشگاه آزاد :  رتبه قبولی علوم ازمایشگاهی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در سهمیه های مناطق و ایثارگری فرق می کند. اما با رتبه کشوری زیر 80 هزار شانس قبولی واقع بینانه وجود دارد.

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی علوم ازمایشگاهی با سهمیه 25 درصدی

سوالات متداول

  • تکمیل ظرفیت رشته‌ علوم آزمایشگاهی توسط کدام دانشگاه ها اجرا می شود ؟

تکمیل ظرفیت علوم ازمایشگاهی ممکن است توسط دانشگاه های روزانه ، پردیس خودگردان یا آزاد ارائه شود.

  • رتبه قبولی تکمیل ظرفیت علوم ازمایشگاهی چقدر است ؟

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت رشته علوم ازمایشگاهی در دانشگاه های مختلف ، متفاوت می باشد که در این مطلب بررسی کردیم.

  • آیا با رتبه کشوری بالای 100 هزار شانس قبولی در تکمیل ظرفیت علوم آزمایشگاهی وجود دارد ؟

شانس قبولی در رشته‌ علوم آزمایشگاهی تکمیل ظرفیت با رتبه بالای 100 هزار کشوری کم است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور از طریق طرح استعداد درخشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر