از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دکتری بدون آزمون پردیس 1403 📞 راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دکتری بدون آزمون پردیس

همچون مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ، پذیرش در مقطع دکتری تخصصی هم به صورت بدون آزمون امکان پذیر می باشد و داوطلبانی که می خواهند با شرط معدل وارد این مقطع شوند ، می توانند یک دانشگاه را انتخاب کرده‌ و ثبت نام کنند. علاوه بر دانشگاه های روزانه ، غیرانتفاعی ، پیام نور و آزاد ، دانشگاه پردیس خودگردان نیز پذیرنده‌ دانشجوی بدون کنکور در مقطع دکتری تخصصی می باشد. این دانشگاه از طریق انتشار فراخوان ، از داوطلبان برای ثبت نام دعوت به عمل می آورد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر دکتری بدون آزمون پردیس خودگردان 1403 لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سوالات خود را پیرامون ثبت نام بدون کنکور مقطع دکتری تخصصی از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شیوه های پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس خودگردان

دانشگاه پردیس خودگردان ، دانشگاهی معتبر و با سطح علمی بالا محسوب می شود که تمام مقاطع تحصیلی را نیز پوشش می دهد. این دانشگاه در مقطع دکتری تخصصی هم پذیرنده‌ دانشجو است و داوطلبان می توانند با شرکت در آزمون دکتری تخصصی و کسب رتبه مناسب و یا اینکه ثبت نام بدون آزمون ، پذیرش بگیرند.

با توجه به سخت بودن کسب رتبه خوب در کنکور دکتری و همچنین علاقه نداشتن بسیاری از داوطلبان به شرکت در آزمون دکتری ، دانشگاه به صورت بدون کنکور هم جذب دانشجویان را انجام می دهد تا فرصت تحصیل بدون کنکور را برای متقاضیان فراهم سازد.

پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه پردیس خودگردان به دو روش امکان پذیر می باشد. در روش اول ، هر یک از واحدهای دانشگاه پردیس خودگردان به صورت مجزا و از طریق انتشار فراخوان ، اقدام به ثبت نام و پذیرش دانشجو می کنند و در روش دوم هم ثبت نام از طریق بدون آزمون استعداد درخشان است.

قابل توجه قرار بگیرد که شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری پردیس خودگردان با شرایط ثبت نام بدون آزمون استعداد درخشان متفاوت است و از نظر معدل و سوابق تحصیلی لازم ، تفاوت هایی دارند.

احتمالا این را هم بپسندید  تخفیف شهریه پردیس خودگردان 1402 📞 آیا پردیس های خودگردان تخفیف شهریه میدهند

مرتبط بخوانید : راهنمای ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران

نحوه پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس

پذیرش دکنری بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان ، از طریق انتشار فراخوان از سوی دانشگاه ، انجام می گیرد. داوطلبان با توجه به دانشگاهی که مدنظرشان است ، باید منتظر انتشار فراخوان باشند و با بررسی شرایط ، اقدام به ثبت نام کنند.

دانشگاه های پردیس خودگردان طی انتشار فراخوان ، زمانبندی ثبت نام و اعلام نتایج را مشخص می کنند. همچنین لیست رشته‌ های دارای ظرفیت را نیز در اختیار داوطلبان قرار می دهند. متقاضیان باید پس از بررسی رشته‌ های ارائه شده‌ ، مطابق با شیوه نامه تعیین شده‌ توسط دانشگاه برای ثبت نام خود اقدام نمایند. جهت ثبت نام ، لازم است مدارک اعلام شده‌ نیز ارسال شوند.

پس از ثبت نام اولیه ، تعدادی از داوطلبان به مصاحبه دعوت می شوند و بعد از برگزاری مصاحبه ، نتایج دکتری بدون آزمون توسط دانشگاه ها اعلام می شود. دریافت نتایج از طریق سایت دانشگاه امکان پذیر خواهد بود به طور مثال، نتایج دکتری بدون آزمون پردیس کیش در سایت پردیس کیش اعلام خواهد شد.

مرتبط بخوانید : راهنمای ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران

شرایط پذیرش دکتری بدون کنکور پردیس

داوطلبان برای پذیرش در رشته های دکتری بدون کنکور پردیس بین الملل باید دارای شرایطی باشند از جمله آنکه :

  • ارائه مدرک کارشناسی معتبر اعم از کارشناسی پیوسته یا کارشناسی ناپیوسته که مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشد.
  • ارائه مدرک کارشناسی ارشد معتبر اعم از کارشناسی ارشد پیوسته‌ یا ناپیوسته‌ که مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است.
  • رشته‌ مورد تقاضای داوطلب باید با رشته‌ تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد او مطابقت داشته‌ باشد.
  • دارا بودن حداقل معدل کل 14 بدون احتساب نمره پایان نامه مقطع ارشد ، شرط پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس می باشد.

مرتبط بخوانید : راهنمای ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس قم

اعتبار مدارک دکتری بدون کنکور پردیس بین الملل

دکتری بدون آزمون پردیس

درباره اعتبار مدرک دکترا بدون آزمون پردیس بین الملل ، سوالات زیادی مطرح می شود و داوطلبان می پرسند که آیا با این مدرک می توانند برای اموری همچون اپلای یا شرکت در آزمون های استخدامی اقدام کنند؟ طبق اعلام وزارت علوم تحقبقات و فناوری ، مدرک دکتری بدون آزمون پردیس خودگردان کاملا معتبر و مورد تایید است. همچنین لازم است بدانید که مدرک پردیس‌ های بین‌ الملل توسط دانشگاه مادر صادر می‌ شود برای مثال مدرک فارغ التحصیلان دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران را همین دانشگاه صادر خواهد کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه انصراف از دانشگاه پردیس خودگردان 1401 - جریمه انصراف از پردیس بین الملل

شهریه دکتری پردیس

تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان هزینه تحصیل بالایی دارد مخصوصا در مقطع دکتری تخصصی و رشته‌ های مهندسی. هر یک از واحدهای پردیس خودگردان ، میزان شهریه متفاوتی دارند. اما حدود شهریه هر ترم تحصیل در رشته‌ های علوم انسانی و سایر گروه های آزمایشی از 24 تا 30 میلیون تومان متغیر است.

دانشجویان دانشگاه پردیس خودگردان باید شهریه هر ترم را در دو بخش ثابت و متغیر پرداخت کنند. زمان پرداخت شهریه ثابت ، در ابتدای هر ترم و پیش از انتخاب واحد است و بعد از انتخاب واحد نیز باید شهریه متغیر حداکثر تا زمان امتحانات پرداخت گردد. لازم به ذکر است که برای دانشجویان انواع وام شهریه نیز در نظر گرفته شده است.

سوالات شما

  • شرط معدل لازم برای ثبت نام رشته های دکتری بدون آزمون پردیس چقدر است؟

داوطلبانی که می خواهند ثبت نام دکترا بدون آزمون پردیس بین الملل را انجام دهند باید دارای حداقل معدل 14 در مقطع کارشناسی ارشد باشند.

  • زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان 1403 چه تاریخی است؟

با توجه به اینکه هر یک از واحدهای پردیس خودگردان به صورت مجزا ثبت نام می کنند ، زمانبندی ثبت نام هر کدام از آنها متفاوت است.

  • برای ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس چه شرایطی وجود دارد؟

درباره شرایط پذیرش دکتری بدون کنکور پردیس بین الملل  در این مطلب به طور کامل توضیح داده‌ ایم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دکتری بدون آزمون ارس

دکتری بدون آزمون ارس 📞 شرایط پذیرش دکتری بدون پردیس خودگردان ارس

دانشگاه پردیس ارس تهران طبق شیوه نامه بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه ، به شیوه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر