از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کی میاد ؟ 📞 زمان انتشار دفترچه کنکور 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کی میاد

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کی میاد ؟ یکی از سوالاتی که در مرکز مشاوره تحصیلیپاسخ با ما ” بسیار تکرار می شود ، تاریخ انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1403 است. طبق رویه هر سال دفترچه راهنمای نام نویسی در کنکور سراسری همزمان با فعال شدن لینک راهنمای ثبت نام در این آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، منتشر می گردد. علاقه مندان به ثبت نام در یکی از زیرگروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان های خارجی ابتدا باید این دفترچه را دریافت و مطالعه کنند و سپس جهت نام نویسی و تکمیل اینترنتی فرم ثبت نام اقدام نمایند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به سوال “دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کی میاد ؟ ” پاسخ دهیم.

شما داوطلبان عزیز می توانید برای دریافت راهنمایی در خصوص زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور سراسری با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1403 کی میاد ؟

سازمان سنجش آموزش کشور مسئولیت برگزاری کنکور سراسری برای پنج زیر گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان های خارجی را بر عهده دارد. این سازمان به منظور اینکه تمامی جزئیات مربوط به ثبت نام و برگزاری آزمون را در اختیار متقاضیان قرار دهد ؛ پیش از شروع مهلت ثبت نام دفترچه ای را تحت عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری منتشر می کند. دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع دوازدهم و دیگر متقاضیان که قصد دارند در کنکور سراسری 1403 شرکت کنند منتظر انتشار این دفترچه از سوی سایت sanjesh.org هستند. به همین دلیل از مشاوران ما می پرسند که دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کی میاد ؟

احتمالا این را هم بپسندید  آیا برای ثبت نام کنکور کارت ملی لازم است؟ مدارک لازم برای ثبت نام کنکور

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که طبق زمان بندی هر سال ، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام در کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد. سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه هایی از طریق پایگاه اینترنتی خود اعلام کرده است که تاریخ ثبت نام در کنکور سراسری نوبت اول از آذرماه می باشد بنابراین اینطور می توان نتیجه گرفت که متقاضیان می توانند از اوایل آذرماه به سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و دفترچه مربوطه را دریافت نمایند. همچنین زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور سراسری برای نوبت تیرماه در فروردین ماه خواهد بود و تاریخ دقیق آن از 15 فروردین ماه می باشد.

مرتبط بخوانید : دانلود pdf دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری – لینک مستقیم

دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد کی میاد ؟

با تغییراتی که در روند برگزاری کنکور سراسری صورت گرفته است ، این آزمون به صورت یکپارچه برای تمامی دوره های روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد یکپارچه و همزمان برگزار می گردد. بنابراین ثبت نام در آزمون ورودی رشته های با آزمون دانشگاه آزاد همزمان با دانشگاه های سراسری انجام می شود. با توجه به این موضوع برای تمامی دانشگاه ها یک دفترچه منتشر می گردد و ثبت نام در کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه آزاد دفترچه مجزایی ندارد.

دفترچه ثبت نام کنکور شامل چه مواردی است؟

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کی میاد

از جمله اقداماتی که متقاضیان کنکور سراسری قبل از تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی باید انجام دهند ، دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای کنکور است. دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اطلاعات مهمی را در اختیار داوطلبان قرار می دهد که به مهم ترین آن ها در ادامه اشاره کرده ایم :

  • شرایط عمومی و اختصاصی نام نویسی در کنکور سراسری
  • شرایط نظام وظیفه
  • شرایط ثبت نام اتباع خارجی
  • نحوه ثبت نام و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی
  • زمان برگزاری آزمون
  • مدارک لازم جهت ثبت نام
  • نحوه پرداخت هزینه
  • تاثیر سهمیه های مختلف در کنکور سراسری
  •  و . . .

مرتبط بخوانید :  لیست کامل مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری

سوالات متداول

  • دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کی میاد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  آموزش ثبت نام در کنکور 1403 📞 راهنمای تصویری ثبت نام در کنکور سراسری

این دفترچه همزمان با شروع مهلت ثبت نام در تاریخ دهم بهمن ماه منتشر می گردد.

  • دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری شامل چه مواردی می باشد ؟

تمامی جزئیات و اطلاعات مربوط به ثبت نام کنکور سراسری در زیرگروه های آزمایشی مختلف در این دفترچه درج گردیده است.

  • لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری در کدام سایت فعال می شود ؟

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org  فعال می گردد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

زمان ثبت نام کنکور 1400

زمان ثبت نام کنکور 1403 📞 راهنمای تصویری و مشاوره تلفنی ثبت نام

امسال نیز همچون سال های گذشته سازمان سنجش آموزش کشور مسئول ثبت نام و برگزاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر