از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان داروسازی – لیست کامل دانشگاه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان داروسازی

 

اطلاع از لیست دانشگاه های پردیس خودگردان داروسازی برای داوطلبان کنکور تجربی که علاقه مند به تحصیل در این رشته هستند ، حائز اهمیت است. رشته داروسازی را دانشگاه پردیس خودگردان یا همان دانشگاه پردیس بین الملل نیز ارائه می نماید تا داوطلبانی که برای پرداخت شهریه از توانمندی مالی کافی برخوردار هستند ولی با توجه به رتبه ای که کسب کرده اند ، شانس قبولی در دانشگاه روزانه ندارند ، بتوانند در دانشگاه پردیس خودگردان انتخاب رشته کنند و پذیرش بگیرند. در ادامه این مطلب لیست دانشگاه های پردیس خودگردان داروسازی را قرار داده ایم. همچنین راجع به رتبه قبولی و شرایط پذیرش در این دانشگاه توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

معرفی لیست دانشگاه های پردیس خودگردان داروسازی

رشته داروسازی را سه دانشگاه روزانه ، آزاد و پردیس خودگردان ارائه می کنند و به طور کلی از نظر رتبه قبولی بهترین رتبه ها را دانشگاه روزانه پذیرش می کند و سپس دانشگاه پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد نیز معمولا با رتبه های بالاتر (بدتر) پذیرش دانشجویان را انجام می دهد.

پس اگر با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید در دانشگاه روزانه شانس قبولی ندارید ، احتمال پذیرشتان در دانشگاه پردیس خودگردان بیشتر است ولی این موضوع یک حالت کلی است و رتبه قبولی بعضی از واحد های پردیس خودگردان حتی از دانشگاه روزانه هم بهتر است.

در سال گذشته ، رشته داروسازی توسط پردیس خودگردان دانشگاه های علوم پزشکی زیر ارائه شده بود :

  • دانشگاه علوم پزشكی تبريز
  • دانشگاه علوم پزشكی اروميه
  • دانشگاه علوم پزشكی اردبيل
  • دانشگاه علوم پزشكی اصفهان
  • دانشگاه علوم پزشكی البرز – كرج
  • دانشگاه علوم پزشكی زابل
  • دانشگاه علوم پزشكي شيراز
  • دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي – تهران
  • دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور – اهواز
  • دانشگاه علوم پزشكي زنجان
  • دانشگاه علوم پزشكي كرمان
  • دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه
  • دانشگاه علوم پزشكي گيلان – رشت
  • دانشگاه علوم پزشكي لرستان – خرم آباد
  • دانشگاه علوم پزشكي همدان
  • دانشگاه علوم پزشكي مازندران – ساري (محل تحصيل پرديس خودگردان دانشگاه واقع در شهر رامسر)
  • دانشگاه علوم پزشكي بندر عباس
  • دانشگاه علوم پزشكي يزد
احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته علوم و مهندسی جنگل - طبق قبولی های 1400 و 99

ظرفیت پذیرش دانشگاه های پردیس خودگردان علوم پزشکی فوق در رشته داروسازی متفاوت است. بعضی از دانشگاه ها کمتر از 10 نفر در این رشته پذیرش می کنند ولی در بعضی دانشگاه ها بیشتر از 50 نفر نیز پذیرش می شود. البته ظرفیت های پذیرش دانشگاه ها هر ساله تغییر می کند و ممکن است در کنکور 1401 ظرفیت بیشتر یا کمتری به رشته داروسازی در دانشگاه های مختلف اختصاص داده شود.

مرتبط بخوانید : آخرین رتبه قبولی داروسازی – به تفکیک سهمیه و منطقه 

تفاوت رتبه قبولی داروسازی دانشگاه پردیس خودگردان با دانشگاه روزانه 

در خصوص تفاوت رتبه قبولی رشته داروسازی دانشگاه پردیس خودگردان با دانشگاه روزانه لازم است بدانید که به طور کلی در دانشگاه روزانه رتبه های بهتری به نسبت دانشگاه روزانه پذیرش می شود ولی این موضوع برای همه دانشگاه ها صدق نمی کند و دانشگاه های پردیس خودگردانی هستند که از دانشگاه روزانه رتبه بهتری می خواهند.

برای مثال رتبه قبولی داروسازی در پردیس دانشگاه شهید بهشتی تفاوت زیادی با رتبه قبولی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی روزانه اصفهان ندارد و حتی ممکن برای قبولی در پردیس شهید بهشتی نیاز به رتبه بهتری داشته باشید.

همچنین رتبه مورد نیاز برای قبولی در شعبه پردیس خودگردان هر دانشگاه علوم پزشکی تفاوت زیادی با شعبه روزانه ندارد و به فرض اگر دانشگاه علوم پزشکی روزانه البرز – كرج رتبه 2000 را در رشته داروسازی پذیرش کند ، در واحد پردیس خودگردان حداکثر رتبه 2500 رتبه مورد نیاز است.

مرتبط بخوانید : رشته داروسازی بدون کنکور و داروسازی دانشگاه آزاد بدون کنکور

شهریه دانشگاه های پردیس خودگردان داروسازی

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان داروسازی

نکته مهمی که برای انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان وجود دارد ، توانمندی مالی برای پرداخت شهریه مخصوصا شهریه رشته های علوم پزشکی است. میزان شهریه رشته داروسازی در دانشگاه پردیس خودگردان رقم کمی نیست و دانشجو باید در هر ترم حدود 25 میلیون و حتی بیشتر شهریه پرداخت کند که هر سال نیز شامل دو ترم تحصیلی است.

احتمالا این را هم بپسندید  لیست دانشگاه های پردیس خودگردان دندانپزشکی 1401 - معرفی کامل دانشگاه ها

پس حتما در زمان انتخاب رشته های دانشگاه پردیس خودگردان این موضوع را مد نظر قرار دهید. البته شما در صورت قبولی در دانشگاه پردیس بین الملل و نرفتن به دانشگاه ، مشکلی برای شرکت در کنکور سال آینده نخواهید داشت.

سوالات متداول 

  • لیست دانشگاه های پردیس خودگردان داروسازی کدام دانشگاه ها هستند ؟

اسامی دانشگاه های پردیس خودگردانی که رشته داروسازی را ارائه می نمایند را در این مطلب معرفی کردیم.

  • ظرفیت رشته داروسازی در دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است ؟

ظرفیت رشته داروسازی دانشگاه پردیس خودگردان هر ساله با تغییراتی همراه است و برای اطلاع از ظرفیت های سال 1401 ، باید منتظر دفترچه انتخاب رشته جدید باشیم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بودجه بندی کنکور تجربی دی ماه

بودجه بندی کنکور تجربی دی ماه 1402 📞 لیست کامل بودجه بندی

  کنکور سراسری دی ماه در دی ماه برگزار خواهد شد و دانش آموزان دوازدهمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر