از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

جواب تکمیل ظرفیت ارشد 1402 📞 دریافت نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری و آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

جواب تکمیل ظرفیت ارشد

داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده‌ اند ، باید منتظر اعلام نتایج باشند تا از قبولی یا عدم قبولی خود اطلاع یابند. جواب تکمیل ظرفیت ارشد برای دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت مجزا منتشر خواهد شد و سامانه های اعلام نتایج متفاوت است. با انتشار نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ، تعداد محدودی از داوطلبان پذیرفته‌ خواهند شد و می توانند از بهمن ماه شروع به تحصیل داشته‌ باشند. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را برای دریافت نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد راهنمایی نماییم.

می توانید برای پیگیری اخبار اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در دانشگاه های مختلف ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار نمایید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

جواب تکمیل ظرفیت ارشد کی میاد

بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ، دسته ای از داوطلبان در هیچ رشته‌ ای قبول نمی شوند همچنین برخی دیگر از داوطلبان از رشته‌ ای که قبول شده‌ اند ، راضی نیستند. این دسته از داوطلبان ، متقاضی برگزاری تکمیل ظرفیت هستند تا شانس مجددی برای قبولی در رشته‌ و دانشگاه مدنظر خود داشته‌ باشند. تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد در صورتی برگزار می شود که رشته ها دارای ظرفیت خالی باشند و دانشگاه تصمیم بگیرد این ظرفیت های خالی را به متقاضیان اختصاص دهد.

ثبت نام و انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد باعث پذیرش قطعی نمی شود و داوطلبان باید بعد از انجام انتخاب رشته‌ ، منتظر بمانند که نتایج اعلام گردد. زمان انتشار جواب تکمیل ظرفیت ارشد 1402 فعلا اعلام نشده‌ است اما پیش بینی می کنیم که تا اواسط بهمن ماه اعلام شود. در آخرین دوره برگزاری تکمیل ظرفیت ، نتایج آن در تاریخ 12 بهمن ماه اعلام گردید.

مرتبط بخوانید : جواب تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری

اگر می خواهید جواب تکمیل ظرفیت ارشد سراسری را مشاهده کنید ، باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید. مراحل دریافت نتایج به صورت زیر می باشد :

  • در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک کنید.
  • در مرحله بعد باید گزینه “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته‌ سال 1402 (اعلام اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت بهمن 1402” را انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعد ، گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کنید.
  • در صفحه پیش رو می توانید اطلاعات خواسته‌ شده‌ را در کادرهای پیش رو درج کنید و سپس گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کنید. اطلاعات لازم به شرح زیر می باشند :
  1.  شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
  2. شماره پرونده ، کد ملی و سال تولد
احتمالا این را هم بپسندید  ارشد پردیس خودگردان یا آزاد 📞 کارشناسی ارشد پردیس بین الملل بهتر است یا آزاد

فراموشی اطلاعات برای دریافت جواب تکمیل ظرفیت ارشد سراسری

برای مشاهده جواب تکمیل ظرفیت ارشد در سایت سازمان سنجش باید شماره پرونده را داشته‌ باشید اما در صورت فراموشی اطلاعات خود ، می توانید از سایت سنجش بازیابی نمایید. به منظور بازیابی شماره پرونده کنکور کارشناسی ارشد باید در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش عضو شوید و درخواست خود را برای بازیابی اطلاعات ارسال نمایید. در همان لحظه ، اطلاعات شما بازیابی شده‌ و در دسترس تان قرار خواهد گرفت. اگر با نحوه ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آشنایی ندارید ، لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

مرتبط بخوانید : جواب تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

جواب تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه ازاد 1402

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجزا از دانشگاه های سراسری برگزار می شود و داوطلبانی که برای پرداخت شهریه دانشگاه آزاد مشکلی ندارند ، می توانند این دانشگاه را هم انتخاب نمایند. شروع به تحصیل پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در اواخر بهمن ماه می باشد و بر همین اساس ، نتایج تا اواسط بهمن ماه اعلام می گردد. برای سال 1402 ، فعلا تاریخ دقیق اعلام نتایج مشخص نشده‌ است و پس از مشخص شدن زمان آن ، در این مطلب به اطلاع شما خواهیم رساند.

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

در آخرین دوره برگزاری تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ، نتایج آن در سایت سازمان سنجش اعلام شد و احتمالا امسال هم شاهد اعلام نتایج در سایت سنجش باشیم. برای مشاهده جواب تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه ازاد 1402 در سایت سازمان سنجش ، باید طبق مراحل زیر اقدام نمایید :

  • وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
  • در صفحه اصلی سامانه روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک کنید.
  • در مرحله بعد لازم است گزینه “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته‌ سال 1400 (اعلام اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت بهمن 1402” را انتخاب کنید.
  • سپس باید در صفحه پیش رو ، اطلاعات خواسته‌ شده‌ را در کادرها درج کنید و گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کنید. اطلاعات لازم به شرح شماره پرونده ، کدپیگیری ثبت نام ، کدملی و سال تولد هستند.

مرتبط بخوانید : جواب تکمیل ظرفیت دکتری 

اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

جواب تکمیل ظرفیت ارشد

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ، آخرین شانس برای قبولی در رشته‌ و دانشگاه مورد علاقه داوطلبان است و اگر قبول نشوند ، باید منتظر کنکور سال آینده باشند و یا اینکه ثبت نام بدون کنکور ارشد را انجام دهند. برخی از داوطلبان بعد از اعلام شدن نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ، تقاضای اعتراض دارند. اگر شما هم متقاضی اعتراض هستید ، باید برای ثبت درخواست خود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 📞 زمان و نحوه اعلام نتایج کنکور ارشد فراگیر آزاد

سوالات شما

  • جواب تکمیل ظرفیت ارشد کی میاد؟

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد در اواسط بهمن ماه خواهد بود.

  • زمان انتشار جواب تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه ازاد 1402 در چه تاریخی است؟

جواب تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه ازاد 1402 در اواسط بهمن ماه اعلام خواهد شد.

  • چگونه می توانیم نتایج تکمیل ظرفیت ارشد را دریافت کنیم؟

برای دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور از طریق طرح استعداد درخشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر