از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

بارم بندی امتحان فیزیک یازدهم تجربی 📞 لیست کامل بارم بندی نوبت اول، دوم و شهریورماه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

بارم بندی امتحان فیزیک یازدهم تجربی

دانش آموزان کلاس یازدهمی برای شرکت در امتحانات دی ماه و خردادماه باید از بارم بندی دروس مختلف اطلاع داشته باشند تا بدانند هر فصل چند نمره در امتحان دارد و کدام فصل ها مهم تر هستند. از مهم ترین دروس رشته تجربی ، درس فیزیک است که شامل سه فصل می باشد. تقریبا نیمی از کتاب فیزیک برای نوبت اول تدریس می شود و مابقی آن نیز برای نوبت دوم می باشد. دانش آموزان با اطلاع از بارم بندی امتحان فیزیک یازدهم تجربی می توانند برنامه ریزی بهتری برای درس خواندن داشته باشند و به مباحث مهم تر امتحانی ، اهمیت بیشتری دهند. ما در ادامه می خواهیم بارم بندی این درس از پایه یازدهم را قرار دهیم. لطفا همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای بهره مندی از مشاوره تخصصی برنامه ریزی و دریافت برنامه ریزی مختص به خودتان جهت شرکت در امتحانات پایه یازدهم ، با مشاوران ارشد مجموعه پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

بارم بندی امتحان فیزیک یازدهم تجربی

امتحانات پایه یازدهم در دو نوبت دی ماه و خردادماه برگزار می شوند و اگر هم دانش آموز موفق به قبولی در یک یا چند درس نشود ، باید در امتحانات شهریورماه نیز شرکت نماید. بارم بندی امتحانات ، چند هفته قبل از شروع امتحانات در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت تا با بررسی آن ، از مباحث مهم و کم اهمیت ، اطلاع یابند.

یکی از امتحانات تخصصی رشته تجربی در پایه یازدهم ، درس فیزیک است که در این پایه از 3 فصل تشکیل شده است. فیزیک یازدهم که به اسم فیزیک الکتریسته و مغناطیس هم شناخته می شود ، دربرگیرنده مفاهیم پایه مربوط به بارهای الکتریکی ، جریان الکتریسته ، میدان های الکتریسته و مغناطیس می باشد. از تمام این مباحث ، سوالاتی طراحی می شوند اما بارم بندی آنها متفاوت است.

دانش آموزان برای کسب نمره خوب در امتحانات باید هم مطالعه تشریحی و هم مطالعه مفهومی داشته باشند و با اطلاع از بارم بندی ، برای مباحث مهم تر ، وقت مطالعه بیشتری اختصاص دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته تجربی - هر آنچه باید بدانید از انتخاب رشته نهم تا دانشگاه و اشتغال

بارم بندی امتحان فیزیک یازدهم تجربی به صورت زیر می باشد :

بارم بندی فیزیک یازدهم تجربی امتحان نوبت اول 

امتحانات نوبت اول در دی ماه برگزار می شوند و دانش آموز باید فصل اول و نیمی از فصل دوم را برای شرکت در امتحان درس فیزیک مطالعه کند. بارم بندی این درس برای نوبت اول به صورت زیر می باشد :

  • فصل اول الکتریسیته ساکن : 11.5 نمره برای محتوای نظری و 2.5 نمره برای فعالیت و آزمایش (به طور مجمع 14 نمره)
  • فصل دوم جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم تا صفحه 53 (ابتدای بخش 2-5 توان در مدارهای الکتریکی): 5 نمره برای محتوای نظری و 1 نمره برای فعالیت و آزمایش (به طور مجموع 6 نمره)
بنابراین شما برای امتحان دادن در درس فیزیک باید کل فصل اول و تا نصف فصل دوم را مطالعه کنید و بیشترین بارم را هم فصل یک دارد. برای شرکت در امتحان ، از بخش های فعالیت و آزمایش غافل نشوید چرا که حدود 3.5 نمره سوال از این بخش ها طراحی می شوند.
مرتبط بخوانید : راهنمای المپیاد فیزیک

بارم بندی فیزیک یازدهم تجربی در امتحان نهایی نوبت دوم 

دانش آموزان برای شرکت در امتحان فیزیک نوبت دوم که در خردادماه برگزار می شود ، باید کل کتاب فیزیک را مطالعه کنند. در امتحان خرداد ، سهم فصل یک کمتر است و بیشترین سوالات هم از فصل سوم طراحی می شود. بارم بندی امتحان فیزیک یازدهم تجربی برای نوبت دوم به شرح زیر می باشد :

  • فصل اول الکتریسیته ساکن : 4.5 نمره برای محتوای نظری و 0.5 نمره برای فعالیت و آزمایش (در مجموع 5 نمره)
  • فصل دوم جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم تا صفحه 53 (ابتدای بخش 2-5 توان در مدارهای الکتریکی) : 1.5 نمره برای محتوای نظری و 0.5 نمره برای فعالیت و آزمایش (در مجموع 2 نمره)
  • فصل دوم جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم از صفحه 53 تا انتهای فصل : 2 نمره برای محتوای نظری و 0.5 نمره برای فعالیت و آزمایش (در مجموع 2.5 نمره)
  • فصل سوم مغناطیس و القای الکترومغناطیسی : 8.5 نمره برای محتوای نظری و 2 نمره برای فعالیت و آزمایش (در مجموع 10.5 نمره)
احتمالا این را هم بپسندید  بارم بندی امتحان فارسی دهم 📞 لیست کامل بارم بندی نوبت اول، دوم و شهریورماه

شما برای شرکت در امتحان فیزیک خردادماه یازدهم ، باید هر سه فصل را مطالعه کنید و 3.5 نمره از کل آزمون هم به فعالیت ها و آزمایش های کتاب اختصاص دارد.

مرتبط بخوانید : حذفیات فیزیک کنکور

بارم بندی فیزیک یازدهم تجربی در امتحانات شهریورماه

دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی در خرداد ماه نمی شوند ، باید در امتحان شهریورماه شرکت کنند. بارم بندی امتحان فیزیک یازدهم تجربی ، متفاوت بوده و به صورت زیر می باشد :

  1. فصل اول الکتریسیته ساکن : 5.75 نمره برای محتوای نظری و 1.5 نمره برای فعالیت و آزمایش (در 7.25 نمره)
  2. فصل دوم جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم : 4.25 نمره برای محتوای نظری و 0.75 نمره برای فعالیت و آزمایش (در مجموع 5 نمره)
  3. فصل سوم مغناطیس و القای الکترومغناطیسی : 6.5 نمره برای محتوای نظری و 1.25 نمره برای فعالیت و آزمایش. (در مجموع 7.75 نمره)

در امتحان فیزیک شهریورماه ، فصل اول و سوم ، مهم تر از فصل دوم هستند و حدود 15 نمره از آزمون را شامل می شوند همچنین مثل امتحانات خرداد ، باید به فعالیت ها و آزمایش های کتاب نیز توجه داشته باشید تا بتوانید نمره مناسب را کسب نمایید.

سوالات شما

  • بارم بندی امتحان فیزیک یازدهم تجربی در فصل دوم به چه صورت است؟

بارم بندی فصل دوم امتحان فیزیک یازدهم تجربی برای امتحانات دی ماه ، خردادماه و شهریورماه متفاوت است که در این مطلب بررسی کردیم.

  • کدام فصل درس فیزیک یازدهم ، نمره بیشتری در امتحانات خردادماه دارد؟

فصل سوم درس فیزیک بیشترین نمره را در امتحان خردادماه دارد.

  • آیا بارم بندی امتحان فیزیک یازدهم تجربی شهریورماه با خردادماه متفاوت است؟

بله ، شما برای شرکت در امتحان فیزیک شهریورماه باید بارم بندی مربوط به شهریورماه را بدانید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بارم بندی امتحانات دهم ریاضی

بارم بندی امتحانات دهم ریاضی 📞 لیست کامل بارم بندی نوبت اول و دوم

بارم بندی امتحانات دهم ریاضی برای امتحانات داخلی و امتحانات هماهنگ کشوری توسط آموزش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر