از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

بارم بندی امتحانات هشتم 1402 – بارم بندی امتحانات خرداد و دی ماه هشتم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

بارم بندی امتحانات هشتم

 

دانش آموزان پایه هشتم با اطلاع از بارم بندی امتحانات می توانند از تعداد سوالاتی که از هر درس و هر مبحث در امتحان مطرح می شود ، اطلاع یابند و برای شرکت در آزمون آمادگی بیشتری کسب کنند. بارم بندی امتحانات هشتم 1402 توسط سازمان آموزش و پرورش منتشر می شود و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد داد. اگر دانش آموز پایه هشتم هستید ، در ادامه این مطلب بارم بندی این پایه تحصیلی را قرار داده ایم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه امتحانات پایه هشتم ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار بارم بندی امتحانات هشتم 1402

امتحانات هشتم در دو نوبت دی ماه و خردادماه برگزار می شود که نوبت اول شامل نصف کتاب های درسی و نوبت دوم شامل کل کتاب های درسی است. برای هر یک از امتحانات دی ماه و خرداد ماه پایه هشتم ، بارم بندی منتشر می شود که زمان انتشار آن یک ماه قبل از شروع اولین امتحان است.

دریافت بارم بندی امتحانات هشتم خرداد ماه 

دانش آموزان پایه هشتم برای دریافت بارم بندی امتحانات خرداد ماه می توانند به سایت آموزش و پرورش کشور مراجعه کنند که البته فایل آن را در این مطلب قرار داده ایم که می توانید با کلیک بر روی لینک زیر دانلود کنید.

دانلود فایل بارم بندي امتحانات هشتم

فایل فوق مربوط به امتحانات خردادماه 1401 است و حتما بارم بندی امسال را دانلود و بررسی کنید زیرا تعداد سوالاتی که هر ساله در امتحانات طراحی می شوند ، متغیر هستند. برای امتحانات 1402 فعلا بارم بندی منتشر نشده است.

مرتبط بخوانید : آزمون نمونه دولتی هفتم به هشتم 

آیا امتحانات هشتم نهایی است

امتحانات نهایی فقط برای پایه های نهم متوسطه اول و دوازدهم متوسطه دوم برگزار می شوند و دانش آموزان پایه هشتم امتحان نهایی ندارند. بنابراین طراحی سوالات امتحانات پایه هشتم به صورت هماهنگ کشوری نیست و سوالات امتحان هر یک از دروس شما توسط معلمتان طراحی می شود.

نحوه برگزاری امتحانات هشتم خرداد ماه 

طبق آخرین اطلاعیه سازمان آموزش و پرورش کشور ، امتحانات خردادماه 1402 تمام پایه های تحصیلی از ابتدایی تا متوسطه اول و متوسطه دوم ، به صورت حضوری برگزار خواهند شد و دانش آموزان ملزم به شرکت در جلسه آزمون هستند.

بنابراین بر خلاف چند سال قبل که برگزاری امتحانات هشتم نوبت دی ماه و خرداد ماه از طریق پیام رسان شاد بود ، امتحانات سال 1402 مجازی نخواهد بود و باید طبق تقویم امتحانی که مدرسه در اختیار شما قرار می دهد ، به صورت حضوری در امتحانات شرکت کنید.

حذفیات امتحانات هشتم 

طراحی سوالات امتحانات هشتم به دست معلمان هر مدرسه است و اگر بخش هایی از کتاب های درسی حذف شوند ، معلم به دانش آموزان اعلام خواهد شد. البته احتمال حذف بخش هایی از کتاب های درسی برای امتحانات 1402 کم است زیرا در سال های قبل به دلیل بیماری کرونا ، آموزش ها آنلاین بود و معلمان موفق به اتمام کتاب های درسی نمی شدند و به همین دلیل بخش های تدریس نشده ، حذف شد.

اما در سال تحصیلی جاری کلاس های درسی حضوری برگزار شدند و تمام مباحث کتاب های درسی تدریس می شوند بنابراین امکان حذف بخش هایی از کتاب ها برای امتحانات خرداد ماه کم است.

مرتبط بخوانید : بارم بندی امتحانات نهایی نهم

سوالات متداول

  • آیا بارم بندي امتحانات هشتم منتشر شده است ؟

بله ، بارم بندي امتحانات خردادماه هشتم در دسترس است.

  • بارم بندی امتحانات خردادماه هشتم را از کدام سایت دریافت کنیم ؟

برای دریافت بارم بندی امتحانات خردادماه هشتم می توانید به همین مطلب مراجعه کنید.

  • بارم بندي امتحانات خردادماه هشتم برای کدام دروس است ؟

بارم بندي امتحانات خردادماه هشتم برای تمام دروس می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر