از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

استعلام محل خدمت سربازی 📞 معرفی سامانه و سیستم پیامکی استعلام محل خدمت سربازی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

استعلام محل خدمت سربازی

استعلام محل خدمت سربازی با مراجعه حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 و یا با مراجعه به سامانه اینترنتی سازمان نظام وظیفه عمومی ، امکان پذیر است. مشمولانی که فرایند ثبت نام خود را تکمیل کرده‌ اند باید پس از خریداری دفترچه خدمت سربازی و مراجعه به دفاتر پلیس +10 ، منتظر بمانند که محل خدمت آنها مشخص شود و سپس برای اعزام به خدمت اقدام کنند. در این مطلب می خواهیم نحوه استعلام محل خدمت سربازی را بررسی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال خود را در مورد نحوه استعلام محل خدمت سربازی ، از کارشناسان ارشد پاسخ با ما بپرسید ، از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما هستیم ، لازم به ذکر است که مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با یک مرکز مشاوره تحصیلی خصوصی بوده و زیر نظر سامانه یا سازمانی نمیباشد ، 

همین حالا تماس بگیرید

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر   9099071612 

نحوه استعلام محل خدمت سربازی با کد ملی و کد سخا

همانطور که در بخش اول مطلب هم توضیح دادیم ، مشمولان سربازی باید فرایند ثبت نام خود را پس از خریداری دفترچه خدمت سربازی و با مراجعه به دفاتر خدماتی پلیس + 10 ، تکمیل کنند. بعد از تکمیل دفترچه اعزام به خدمت و ثبت اطلاعات مشمول در سیستم ، برگه ای به اسم برگه سبز خدمت سربازی برای او ارسال می گردد که داخل این برگه ، یک کد به نام کد سخا نظام وظیفه درج شده‌ است.

مشمولان می توانند با استفاده از کد سخا و کد ملی خود ، محل خدمت سربازی شان را استعلام نمایند و از شهر و منطقه ای که باید سربازی خود را بگذرانند ، آگاه شوند. تعیین محل خدمت سربازان بر عهده ارگانی است که مشمول دوره آموزشی خود را در آنجا طی کرده‌ است اما اولویت اصلی با محل سکونت او خواهد بود.

احتمالا این را هم بپسندید  انصراف از دانشگاه و سربازی 📞 شرایط و هزینه ها - راهنمای کامل

سامانه اطلاع از منطقه خدمت 

سامانه اطلاع از محل خدمت سربازی در دسترس مشمولین قرار دارد تا بتوانند به راحتی و با مراجعه به این سامانه ، از محل خدمت خود مطلع گردند. با این سامانه ، نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر خدماتی پلیس +10 نخواهد بود. همچنین در سامانه سخا امکانات و خدمات دیگری هم ارائه می گردد از جمله آنکه :

  • اطلاع از امور مربوط به معافیت پزشکی
  • اطلاع از زمان صدور کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت
  • اطلاع از زمان تمام شدن خدمت سربازی
  • اطلاع از وضعیت معافیت کفالت
  • ثبت درخواست خروج از کشور حین خدمت
  • ثبت درخواست معافیت تحصیلی
  • و…

اطلاع از محل خدمت سربازی تنها یکی از خدمات سامانه سخا به نشانی services.epolice.ir می باشد. شما برای استفاده از خدمات این سامانه باید کد سخا خود را که یک کد 5 رقمی است را ارائه دهید و از محل خدمت خود اطلاع یابید

برای اطلاع از محل خدمت سربازی از سامانه مذکور ، می توانید به ترتیب مراحل زیر اقدام کنید :

  • وارد سامانه به نشانی  services.epolice.ir شوید.
  • بعد از وارد شدن به سامانه ، در بخش اول سامانه کد ملی خود و در بخش دوم هم کد سخا را درج نمایید. سپس کد امنیتی را هم وارد کنید و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.
  • بعد از وارد شدن به صفحه خود در سامانه سخا ، بر روی گزینه خدمات الکترونیک در منوی سمت چپ سامانه کلیک کنید و سپس در منوی باز شده‌ ، گزینه “استعلام” را انتخاب نمایید. (گزینه استعلام در منوی وظیفه عمومی قرار دارد)
  • بعد از کلیک کردن بر روی گزینه استعلام ، محل خدمت شما به همراه سایر اطلاعات به شرح زمان اعزام به خدمت ، تاریخ پایان خدمت و … نمایش داده می شود و بدین ترتیب از محل خدمت خود اطلاع می یابید.
احتمالا این را هم بپسندید  خرید بیمه سربازی 📞 شرایط پرداخت قسطی و دریافت رایگان بیمه سربازی

سامانه پیامکی اطلاع از محل خدمت سربازی

مشمولین خدمت سربازی از طریق سامانه پیامکی هم می توانند محل خدمت خود را استعلام بگیرند که آسان تر هم هست. سامانه پیامکی معتبر به شماره 110206010 در دسترس مشمولین قرار دارد و و امکانات ارائه شده‌ در این سرویس شامل تاریخ بررسی پرونده ، تایید ، ارسال و دعوت به شوراها ، تقاضا برای استعلام ، عودت پرونده، صدور کارت و… می باشد.

برای استفاده از سامانه پیامکی 110206010 ، باید علامت سوال را به این شماره ارسال کنید و سپس در صفحه ای که باز می شود ، عدد 1 ، کد ملی و کد سخای شما دریافت می شود. اگر هم عدد 2 را ارسال کنید ، می توانید از آخرین وضعیت رسدگی به پرونده تان اطلاع یابید.

بنابراین مراحل استعلام محل خدمت سربازی از سامانه پیامکی به صورت زیر می باشد :

  • ارسال علامت سوال به شماره پیامکی
  • ارائه کد ملی یا کد سخا
  • وارد کردن عدد 1

سوالات شما

  • نحوه استعلام محل خدمت سربازی چگونه است ؟

استعلام محل خدمت سربازی به روش های حضوری ، اینترنتی و پیامکی امکان پذیر است که در این مطلب توضیح دادیم.

  • سامانه اطلاع از محل خدمت سربازی کدام است ؟

برای اطلاع از محل خدمت سربازی خود می بایست به سامانه services.epolice.ir مراجعه نمایید.

  • برای استعلام محل خدمت سربازی چه اطلاعاتی نیاز است ؟

جهت اطلاع از محل خدمت سربازی خود باید کد سخا داشته باشید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شماره تماس نظام وظیفه

شماره تماس نظام وظیفه 📞 راه های ارتباط با سازمان وظیفه عمومی

مشمولین خدمت سربازی بعد از ارسال دفترچه اعزام به خدمت خود و سپس دریافت برگه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر