از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

استخدام آموزش و پرورش رشته حقوق 📞 استخدام رشته حقوق در آموزش و پرورش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

استخدام آموزش و پرورش رشته حقوق

همانطور که بسیاری از شما می دانید ، برای استخدام شدن در آموزش و پرورش نیاز به ارائه مدارک تحصیلی مرتبط می باشد و بسته‌ به اینکه متقاضی کدام شغل باشید ، باید مدرک مرتبط به همان رشته‌ را ارائه نمایید. تقاضا برای استخدام در آموزش و پرورش ار میان دارندگان اکثر رشته‌ ها می باشد. فارغ التحصیلان رشته‌ حقوق نیز علاقه مند هستند با شرکت در آزمون استخدامی و سپس گذر از مراحل مصاحبه و معاینات پزشکی ، در سازمان استخدام شوند. در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که شرایط استخدام آموزش و پرورش رشته حقوق به چه صورت است لطفا با ما همراه باشید.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار و شرایط برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش، با مشاوران ارشد ما در مرکز مشاوره پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

آیا رشته حقوق مورد نیاز آزمون استخدام آموزش و پرورش است

تقاضا برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش بسیار زیاد است. این آزمون هر ساله به مسئولیت سازمان آموزش و پرورش برگزار می شود و دارندگان مدارک فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس که از رشته‌ های مرتبط فارغ التحصیل شده‌ اند ، می توانند در آن شرکت نمایند. در این آزمون رشته‌ های شغلی گسترده هستند. از جمله آنها می توانیم به آموزگاری ابتدایی ، دبیر علوم تجربی ، دبیر شیمی ، دبیر ریاضیات ، دبیر تاریخ ، دبیر فلسفه ، دبیر تاریخ و … اشاره کنیم.

احتمالا این را هم بپسندید  دوره مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 راهنمای ثبت نام در دوره مهارت آموزی

آزمون مذکور ، مدرک دانشگاهی اکثر رشته‌ ها از گروه های فنی مهندسی ، هنر ، علوم انسانی ، علوم تجربی و حتی برخی از رشته‌ های علوم پزشکی را نیاز دارد. اما در ارتباط با رشته‌ حقوق لازم است اطلاع دهیم که تاکنون از فارغ التحصیلان رشته‌ حقوق پذیرشی نداشته است. بنابراین اگر دارای لیسانس یا فوق لیسانس رشته‌ حقوق هستید ، مجاز به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیستید زیرا رشته‌ شما مورد نیاز این آزمون نمی باشد.

مرتبط بخوانید : مشاوره استخدام آموزش و پرورش

شرایط معلم شدن در مدارس غیرانتفاعی با مدرک حقوق

معلم شدن فقط از طریق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش میسر نیست. این آزمون فقط یکی از راه های پیش روی متقاضیان می باشد. اگر شما به شغل معلمی علاقه‌ مند هستید و از رشته حقوق فارغ التحصیل شده‌ اید ، می توانید در مدارس غیرانتفاعی استخدام شوید که مستقل از آزمون استخدامی ، معلم جذب می کنند.

شرایط جذب معلم در مدارس غیرانتفاعی آسان تر است. در صورت داشتن‌ سوابق کاری مرتبط همچون تدریس خصوصی ، شانس بیشتری برای پذیرش خواهید داشت. این مدارس شرط سنی ندارند اما اولویت با متقاضیان جوان تر می باشد. همچنین آزمون ورودی نیز برگزار نمی شود و در صورتی که واجد شرایط باشید و مورد تایید مدیر مدرسه قرار بگیرید ، امکان اشتغال به کار خواهید داشت.

در صورت تمایل به استخدام در مدارس غیرانتفاعی ، باید به صورت حضوری به مدارس مراجعه کنید. سپس ضمن ارائه مدارک لازم ، فرم استخدام را تکمیل نمایید. عموم معلمان مشغول به فعالیت در این مدارس از طریق مراجعه حضوری و تکمیل فرم ، استخدام شده‌ اند و از روابط عمومی قوی و همچنین توانمندی تدریس برخوردار می باشند. پس از ارائه مدارک ، شرایط شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر مدرسه ظرفیت داشت و رشته‌ تحصیلی شما مورد نیاز بود ، استخدام خواهید شد.

مرتبط بخوانید : شرایط استخدام آموزش و پرورش 

سوالات شما

  • آیا رشته‌ حقوق جزو رشته‌ های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام وکالت پیام نور 1401 - ثبت نام بدون کنکور و با کنکور رشته وکالت پیام نور

در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال های قبل ، رشته‌ حقوق مورد نیاز نبوده‌ است.

  • چگونه با مدرک رشته حقوق استخدام آموزش و پرورش شویم ؟

تدریس در مدارس غیرانتفاعی یکی از راه های معلم شدن با لیسانس و فوق لیسانس حقوق است.

  • شرایط استخدام در آموزش و پرورش به چه صورت است ؟

آموزش و پرورش با برگزاری آزمون و استخدامی و همچنین از میان فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استخدام رسمی را انجام می دهد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت ازمون استخدامی فرزندان شهدا

تکمیل ظرفیت ازمون استخدامی فرزندان شهدا 1402 📞 ثبت نام و اعلام نتایج

تکمیل ظرفیت ازمون استخدامی فرزندان شهدا در شرایطی که ظرفیت رشته های شغلی تکمیل نشده …

7 نظر

  1. چرا فارغ‌التحصیلان رشته حقوق در پذیرش دبیری و معلمی جایی ندارد مگر حقوق از زیر مجموعه های علوم انسانی نیست

  2. چرا ببرشته حقوق اموزش وپرورش استخدام نمی کند

  3. سلام لطفا رشته حقوق هم برای استخدامی معلمی بخواهید

  4. حافظ پیامی

    سلام..چرا رشته حقوق استخدام آموزش وپرورش نمیشه

  5. سلام آیا رشته حقوق برای آموزگار ابتدایی نمیتواند شرکت کند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر