از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

آزمون وکالت بدون سربازی 📞 شرایط آزمون وکالت بدون کارت پایان خدمت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آزمون وکالت بدون سربازی

ثبت نام در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری ایران و همچنین ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه با داشتن یکسری شرایط امکان پذیر است. این شرایط شامل شرط سنی ، شرط ارائه مدرک تحصیلی و حوزوی مرتبط و مورد تایید و … است. یکی از مهم ترین قوانین شرکت در این آزمون ها برای داوطلبان آقا ، مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه آنهاست. با توجه به اینکه داوطلبان پس از مراحل آزمون کتبی ، مصاحبه و دوره کارآموزی وارد شغل وکالت می شوند ، اگر وضعیت سربازی آنها مشخص نباشد امکان فعالیت نخواهند داشت. در رابطه با آزمون وکالت بدون سربازی سوالاتی از سوی داوطلبان مطرح است. از این رو ، در ادامه این مطلب می خواهیم شرایط آزمون وکالت بدون کارت پایان خدمت را بررسی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

برای راهنمایی در خصوص آزمون وکالت با مشاوران ما تماس بگیرید. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما شما را در تمامی زمینه های ازمون وکالت کانون وکلای دادگستری و آزمون وکالت قوه قضاییه به طور کامل راهنمایی می کنند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آزمون وکالت بدون سربازی کانون وکلای دادگستری ایران

آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری ایران هر ساله توسط اسکودا اجرا می گردد. داوطلبانی که حداقل مدرک لیسانس رشته حقوق و رشته فقه و حقوق مبانی اسلامی را دارند و یا دارای مدرک معادل حوزوی هستند ، مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند. ثبت نام آزمون وکالت اسکودا هم از میان داوطلبان خانم و هم از میان داوطلبان آقا انجام می گیرد. شرایط ثبت نام برای هر دو دسته از داوطلبان مشترک است اما داوطلبان آقا باید وضعیت نظام وظیفه مشخص داشته باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت وکالت 1402 📞 آیا تکمیل ظرفیت وکالت برگزار خواهد شد

برای ثبت نام داوطلبان آقا در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری ایران ، دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت لازم نیست. این دسته از داوطلبان چنانچه در حال خدمت و یا اخذ معافیت از سربازی هستند ، می توانند در آزمون ثبت نام کرده و در جلسه امتحان حضور یابند.

ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی در زمان صدور پروانه کارآموزی نیاز است. به همین جهت ، در زمان ثبت نام مشکلی وجود ندارد. بنابراین اگر شما سرباز در حال خدمت هستید و یا می خواهید مدرک معافیت از سربازی بگیرید ، می توانید ثبت نام آزمون را در سایت سازمان سنجش انجام دهید و دوره کارآموزی را نیز طی کنید. اما پس از اتمام کارآموزی جهت دریافت پروانه وکالت ، باید مدرک سربازی خود را ارائه نمایید.

ثبت نام آزمون وکالت اسکودا در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. زمان بندی ثبت نام در این سامانه اطلاع رسانی می گردد. جهت ثبت نام در سایت باید مدارک خود شامل کارت ملی ، شناسنامه ، مدرک تحصیلی و … را در دسترس داشته باشید و هزینه نام نویسی را نیز در سایت بپردازید.

شرایط آزمون وکالت قوه قضاییه بدون کارت پایان خدمت

آزمون وکالت بدون سربازی

آزمون وکالت توسط قوه قضاییه نیز برگزار می شود. داوطلبان برای ثبت نام این آزمون باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه کنند. جهت ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضاییه نیاز به ارائه یکی از مدارک سربازی کارت پایان خدمت ، کارت معافیت از خدمت دائم و یا کارت معافیت از خدمت موقت می باشد. این مدارک باید در زمان ثبت نام ارائه گردند.

احتمالا این را هم بپسندید  کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 - پرینت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قضاییه

پس اگر معافیت دائم یا کارت پایان خدمت سربازی دارید ، می توانید بدون هیچ مشکلی در آزمون وکالت قوه قضاییه شرکت نمایید اما اگر مدرک سربازی شما کارت معافیت موقت است ، باید پس از اتمام دوره کارآموزی خود ، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ارائه نمایید.

سوالات شما

  • آیا برای ثبت نام آزمون وکالت باید کارت پایان خدمت سربازی ارائه شود ؟

داوطلبان بدون کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت می توانند ثبت نام آزمون وکالت را ارائه کنند اما در زمان دریافت پروانه وکالت باید وضعیت نظام وظیفه مشخص داشته باشند.

  • آیا ورود به شغل وکالت بدون کارت پایان خدمت امکان پذیر است ؟

بدون وضعیت نظام وظیفه مشخص امکان وکالت وجود ندارد.

  • برای ثبت نام در آزمون وکالت به جزء کارت سربازی چه مدارک و شرایطی نیاز است ؟

دارا بودن مدرک تحصیلی و حوزوی در رشته های مرتبط و برخورداری از حداقل و حداکثر سن ، از جمله شرایط ثبت نام در آزمون وکالت می باشند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

وکالت قوه قضاییه چیست

وکالت قوه قضاییه چیست 📞 مراحل اخذ پروانه وکالت قوه قضاییه 1402

همانطور که اطلاع دارید ، آزمون وکالت هر ساله علاوه بر برگزاری توسط کانون وکلای …

یک نظر

  1. باسلام واحترام
    اینجانب در مراحل آزمون قضاوت پذیرفته شدم، اما بعدازگزینش مرا رد کردند، من کارت پایان خدمت سربازی نداشتم ومعاف تحصیلی داشتم آیا به این دلیل بود؟! اما بمن نگفتن به چه دلیل است. باتشکرازشما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر