از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارت ورود به جلسه دکتری 1403 🆕 زمان انتشار و لینک دریافت کارت آزمون دکتری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارت ورود به جلسه دکتری

 

کارت ورود به جلسه دکتری 1403 در روزهای نزدیک به برگزاری آزمون قابل دریافت خواهد بود و داوطلبان این آزمون که ثبت نام اینترنتی خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام داده اند می بایست با دریافت کارت ورود به جلسه خود از آدرس حوزه امتحانی اطلاع یابند و سپس با همراه داشتن آن برای حضور در جلسه آزمون اقدام نمایند. در ادامه این مطلب به بررسی زمان انتشار ، نحوه دریافت و ویرایش کارت ورود به جلسه دکتری 1403 می پردازیم. همراه ما باشید.

اگر برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 1403 مشکلی دارید ، می توانید با مشاوران مرکز تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار کارت ورود به جلسه دکتری 1403

طبق اطلاعیه آخرین سازمان سنجش آموزش کشور ، زمان برگزاری کنکور دکتری 1403 در نوبت عصر روز جمعه 4 اسفند ماه 1402 خواهد بود و کارت ورود به جلسه نیز معمولا سه روز قبل از برگزاری آزمون در دسترس قرار می گیرد. بنابراین داوطلبان آزمون دکتری 1403 می توانند در اوایل اسفندماه 1402 برای دریافت کارت خود اقدام کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری

دریافت كارت ورود به جلسه آزمون دکتری از سایت سازمان سنجش آموزش کشور و با وارد کردن اطلاعات ثبت نام امکان پذیر می باشد. داوطلب باید پس از مراجعه به سامانه ، به ترتیب مراحل زیر کارت خود را دریافت نمایید :

  • در منوی موجود در سامانه بر روی گزینه “دکترای تخصصی” کلیک کنید.
  • سپس لینک “کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری PH.D (نیمه متمرکز) سال 1403” را انتخاب نمایید.
  • در قدم بعد مجددا گزینه “كارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1402” را انتخاب کنید.
  • حال باید اطلاعات خواسته شده به شرح کد ملی و شماره پرونده را وارد کرده و بر روی دکمه “ورود” کلیک کنید.
احتمالا این را هم بپسندید  ازمون دکتری حقوق خصوصی 📞 معرفی منابع ، طول دوره تحصیل و دروس تخصصی

لازم به ذکر است که در صورت فراموشی شماره پرونده ، امکان بازیابی آن از طریق سایت سازمان سنجش وجود دارد. برای این منظور باید وارد سیستم پاسخگویی سازمان سنجش شوید و در این سیستم عضویت ایجاد نمایید. بعد از عضویت ، برای شما نام کاربری و رمز عبور ارسال می شود که با استفاده از این اطلاعات می بایست درخواست جدید در سایت ثبت کنید و اطلاعات آزمون خود را بازیابی نمایید.

ویرایش و رفع نقص کارت آزمون دکتری 1403

در صورت مشاهده برخی مشخصات اشتباه بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 خود لازم است با مراجعه حضوری به باجه رفع نقص و یا مراجعه به سایت سازمان سنجش ، این اطلاعات اشتباه را حتما ویرایش کنید. بدیهی است که امکان ورود به جلسه آزمون با کارت دارای اشتباه وجود ندارد و ضروری است که حتما آن را رفع نقص کنید.

ویرایش برخی اطلاعات كارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 از سایت سازمان سنجش امکان پذیر است که این اطلاعات عبارتند از :

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

نحوه آزمون دکتری

نحوه آزمون دکتری 📞 نحوه ثبت نام ، برگزاری و مصاحبه آزمون دکتری

فارغ التحصیلان از مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته و مقطع دکتری حرفه ای و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر