از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 📞 زمان و سایت دریافت کارت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای ورود به حوزه امتحانی حتما باید کارت ورود به جلسه خود را ارائه دهند و بدون کارت ، مراقبین آزمون اجازه ورود داوطلب را به حوزه نخواهند داد. کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در روزهای نزدیک به برگزاری آزمون قابل دریافت می باشد و داوطلبان می بایست با مراجعه به همان سایت ثبت نام ، از کارت خود پرینت بگیرند. برای دریافت کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 ، در ادامه همراه ما باشید.

برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیاز به راهنمایی دارید ؟ می توانید با مشاوران پاسخ با ما تماس بگیرید و سوالات خود را راجع به این آزمون بپرسید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه اجرایی 1402 مشخص شده‌ است و طبق آخرین اطلاع رسانی رسمی ، در تاریخ 5 خردادماه 1402 برگزار خواهد شد. با توجه به برگزاری آزمون در این تاریخ ، احتمالا لینک دریافت کارت ورود به جلسه نیز در اوایل خردادماه در سایت فعال شود و می توانید با وارد کردن اطلاعات خود ، آن را مشاهده کرده‌ و پرینت بگیرید.

مرتبط بخوانید : تمدید ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه اجرایی

سال های قبل ، ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی در سایت سازمان سنجش انجام می گرفت و کارت ورود به جلسه را نیز این سامانه منتشر می کرد اما همانطور که می دانید ، سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی 1402 تغییر کرده‌ است و سایت دریافت کارت ورود به جلسه نیز همان سامانه ثبت نام خواهد بود.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403 📞 زمان و راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی

شما برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود باید به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنید. لینک دریافت کارت در این سامانه فعال خواهد شد و داوطلب با درج اطلاعات شناسنامه ای و آزمونی ، می تواند کارت خود را مشاهده کرده‌و پرینت بگیرد.

اگر برای دریافت کارت آزمون استخدامی خود از سایت hrtc.ir با مشکلی مواجه هستید و به راهنمایی نیاز دارید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید تا کارت شما را دریافت کرده‌ و برایتان ارسال نمایند.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ویرایش اطلاعات کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

گاهی اوقات پیش می آید که اطلاعات درج شده‌ بر روی کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برخی از داوطلبان اشتباه است. برای مثال عکس یک داوطلب دیگر بر روی کارت درج شده‌ است و یا عکس بدون مهر می باشد. همچنین ممکن است در اطلاعات مربوط به سهمیه و مشخصات شناسنامه ای نیز مغایرت هایی وجود داشته باشد که تمام این اطلاعات غلط باید ویرایش شوند.

داوطلبانی که در کارت آزمون آنها اطلاعات اشتباه درج شده‌ است اگر برای رفع نقص اقدام نکنند ، با کارت اشتباه اجازه ورود به محل آزمون را نخواهند داشت. برای اصلاح کارت آزمون استخدامی ، باجه های رفع نقص فعال هستند و داوطلب می تواند با مراجعه به باجه رفع نقص مستقر در استان خود ، ایرادات کارت را برطرف نماید.

آدرس باجه های رفع نقص کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی فعلا منتشر نشده‌ است اما با انتشار کارت ، آدرس ها نیز در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 📞 شرایط عمومی و اختصاصی

موارد مراجعه به باجه های رفع نقص کارت

دلایل مراجعه به باجه های رفع نقص کارت به شرح زیر هستند :

  • اشتباه در عکس کارت
  • اشتباه در اطلاعات هویتی
  • خوانا نبودن اطلاعات

اگر مشکل کارت در عکس آن است ، لازم است همراه با 2 قطعه عکس 4*3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار به باجه مراجعه شود. اما برای ویرایش سایر بخش های کارت ورود به جلسه نیاز به عکس نیست و فقط باید مدارک شناسایی همراه خود داشته باشید. لازم به ذکر است که شما حداکثر تا یک روز قبل از برگزاری آزمون فرصت دارید که کارت آزمون خود را ویرایش نمایید. اما توصیه می شود زودتر مراجعه کنید تا اگر نیاز به مدارک خاصی بود ، فرصت تهیه مدارک لازم را داشته باشید.

سوالات متداول

  • کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 چه زمانی منتشر می شود ؟

زمان انتشار کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 در اوایل خردادماه خواهد بود.

  • کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را از کدام سایت دریافت کنیم ؟

داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای دریافت کارت خود باید به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

  • ویرایش کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چگونه است ؟

ویرایش کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با مراجعه به باجه های رفع نقص امکان پذیر می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 📞 جدیدترین ظرفیت

ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای داوطلبانی که می خواهند در این آزمون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر