از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم – راهنمای ساخت آزمون آنلاین در منتا

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم

 

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم ؟ یکی از خدمات ارائه شده توسط سایت منتا ، امکان ساخت آزمون آنلاین است. سوالات آزمون آنلاین از بانک سوالات منتا طراحی می شوند و امکان دسته بندی سوالات به صورت آسان ، متوسط ، دشوار و یا ترکیبی از هر سه حالت وجود دارد. ساخت آزمون آنلاین در سایت منتا با پرداخت هزینه همراه است که این هزینه یا از شارژ کاربر در سامانه کسر می شود و یا باید از طریق کارت بانکی ، هزینه را آنلاین واریز نمود تا آزمون فعال شود.

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم

برای ساخت آزمون آنلاین در منتا وارد سایت شوید و سپس از بخش میز کار بر روی گزینه ارزیابی کلیک نمایید.

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم

 

با زدن دکمه ارزیابی، منویی نمایش داده می شود که لازم است بر روی عبارت درخواست آزمون کلیک کنید.

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم

 

اطلاعات اولیه آزمون را در این بخش درج کنید. نام آزمون ، پایه تحصیلی ، رشته تحصیلی و … در این بخش باید مشخص شود.

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم

 

موضوع آزمون را در این بخش تعیین کنید. بر روی درس مورد نظر در منوی سمت راست سایت کلیک کنید تا تمام سر فصل های آن درس نمایش داده شوند سپس سرفصل های مد نظرتان را انتخاب و تایید کنید تا سوالات مربوط به آن نمایش داده شوند.

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم

 

در بخش بعدی تمام سوالات مربوط به پایه ، رشته ، درس و سرفصلی که انتخاب کرده اید از بانک سوالات منتا طراحی شده و به شما نمایش داده می شوند. بانک سوال منتا شامل چند صد هزار سوال تستی و تشریحی در دروس مختلف است و تمام کتب درسی پایه های تحصیلی چهارم تا دوازدهم را پوشش می دهد.

نحوه ساخت آزمون در منتا – تعیین سطح سوالات

شما می توانید از فیلتر قرار داده شده در سمت راست سایت سطح دشواری سوالات را به صورت آسان ، متوسط یا دشوار انتخاب کنید تا سوالات مدنظرتان که از لحاظ سختی به چه صورت باشند ، نمایش داده شوند. پس از مشخص کردن سطح دشواری سوالات ، با زدن دکمه مثبت که در پایین هر سوال قرار دارد ، می توانید سوالات مد نظر را به آزمون خود بیافزایید.

احتمالا این را هم بپسندید  تغییر نام کاربری در منتا - راهنمای تغییر نام کاربری در سایت منتا

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم

با کلیک بر روی علامت فلش مانند که در تصویر زیر نیز مشخص شده است ، امکان مشاهده پاسخنامه تشریحی سوالات نیز وجود دارد.

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم

همچنین در بخش چینش کلی آزمون می توانید مشخص کنید که ترتیب سوالات به چه صورت باشد ، آسان به سخت ، سخت به آسان و …

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم

پس از مراحل فوق و تعیین سوالات آزمون ، کلید ثبت آزمون را بزنید تا تغییرات ذخیره شوند.

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم

در مرحله بعدی می بایست هزینه تولید آزمون را پرداخت کنید.

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم – واریز هزینه

با پرداخت هزینه به صورت آنلاین یا پرداخت از طریق شارژ ، آزمون برای شما در صفحه مدیریت آزمون ذخیره می شود و می توانید یکی از گزینه های برگزاری یا چاپ آزمون را تعیین کنید.

چگونه در منتا آزمون آنلاین بسازیم

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد نحوه ساخت آزمون آنلاین در منتا به روش دستی و خودکار از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آزمون‌ های هماهنگ کشوری منتا

سایت منتا ، آزمون های هماهنگ کشوری را هر سه هفته یکبار برای پایه های تحصیلی ششم تا دوازدهم و در رشته های تحصیلی ریاضی ، تجربی و انسانی به صورت یکپارچه در سراسر کشور برگزار می کند. شرکت در آزمون های هماهنگ کشوری منتا برای دانش آموزان بسیار مفید است ، در هفته بعد از برگزاری آزمون برای هر دانش آموز به صورت ویژه آزمون شخصی سازی شده برگزار می شود تا یکبار به طور اختصاصی نقاط ضعف و قوت خودش سنجیده شود.

  • با توجه به نتیجه آزمون هر دانش آموز ، تکالیف درسی شخصی سازی شده برای او تعیین می شود و در پنل کاربریش قرار داده خواهد شد.
  • در آزمون آنلاین منتا امکان تقلب کردن وجود ندارد زیرا سوالات فقط برای استفاده در آزمون و فقط برای شرکت کنندگان قابل مشاهده است و سایر دانش آموزان دسترسی ندارند.
  • ترتیب و چینش سوالات هر دانش آموز با دانش آموز دیگر متفاوت است و همین موضوع امکان تقلب را کاهش می دهد.
  • زمان پاسخگویی به هر سوال حداکثر 90 ثانیه است بنابراین دانش آموز فرصتی برای مراجعه به کتاب یا منبعی ندارد و در صورت اتلاف زمان ، فرصت پاسخگویی به سوال را از دست می دهد.
  • پس از اتمام آزمون و صدور کارنامه ، گزارش جامعی از عملکرد دانش آموز در سطح مدرسه ، منطقه ، شهر ، استان و کشور در اختیار خودش و مدرسه قرار می گیرد که می تواند وضعیت درسی خود را با سایر شرکت کنندگان مقایسه کند.
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام www.monta.ir - راهنمای تصویری ثبت نام در سایت منتا

برای ثبت ‌نام در منتا آزمون لازم است وارد سایت شوید و پس از انتخاب پایه تحصیلی ، هزینه آزمون را نیز پرداخت نمایید. هزینه ثبت نام در آزمون های منتا در پایه ششم ، هفتم ، هشتم و نهم 56/000 ، در پایه ‌دهم و یازدهم76/000 و در پایه‌ دوازدهم 114/000 می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر