از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی مای مدیو 📞 راهنمای مشکلات و پشتیبانی mymedu ir

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پشتیبانی مای مدیو

سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir توسط سازمان آموزش و پرورش راه اندازی شده‌ است و خدمات گوناگونی را به دانش آموزان ، فرهنگیان و دیگر افراد ارائه می کند. ورود به این سامانه نیازمند دسترسی به سایر سایت های تابعه آموزش و پرورش می باشد و خدمات آن شامل سه بخش برای گروه های مختلف کاربران است. کاربران سامانه مای مدیو ممکن است در ورود به سایت و استفاده از بخش های مختلف آن با مشکلاتی مواجه شوند که می توانند از طریق ارتباط با پشتیبانی مشکل را رفع نمایند. در این مطلب می خواهیم پشتیبانی مای مدیو را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

شما عزیزان می توانید مشکل ورود و استفاده از سامانه مای مدیو را از طریق ارتباط با کارشناسان مجرب پاسخ با ما برطرف کنید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای مشکلات و پشتیبانی سامانه مای مدیو

پنجره خدمات الکترونیک مای مدیو به آدرس my.medu.ir توسط آموزش و پرورش راه اندازی شده‌ است که خدمات الکترونیک را برای فرهنگیان ، دانش آموزان و سایر افراد ارائه می کند. این سامانه در اصل درگاهی برای ورود به سایر سایت های آموزش و پرورش می باشد و بخشی به نام ثبت نام یا ورود به سایت را ندارند. کاربران با انتخاب اکثر گزینه ها و منوهای موجود در سامانه مای مدیو ، به سایت مربوطه ارجاع داده‌ می شوند و سپس می توانند با وارد کردن کد ملی ، کد پرسنلی و سایر اطلاعات ، اقدام مورد نظر را انجام دهند.

بخش خدمات الکترونیک فرهنگیان

فرهنگیان محترم آموزش و پرورش با داشتن کد ملی و رمز عبور خود می توانند وارد سایت شوند. سپس برای گرفتن فیش حقوقی ، حکم کارگزینی ، سوابق ، رتبه بندی و … اقدام نمایند. بخش خدمات الکترونیک فرهنگیان در سایت مای مدیو دارای منوهای مختلف و با کاربردهای متنوع می باشد. اولین گزینه ، ستون خدمات الکترونیک فرهنگیان است که می توان از آن فیش حقوقی را دریافت کرد.

گزینه های بعدی شامل حکم کارگزینی و خلاصه سوابق تحصیلی فرهنگیان هستند. متقاضیان می توانند برای گرفتن حکم مربوط به استخدام یا تغییر شرایط استخدامی ، از این گزینه ها استفاده کنند.

یکی دیگر از گزینه های بخش خدمات الکترونیک فرهنگیان سایت مای مدیو ، منوی رتبه بندی معلمان می باشد. متقاضیان می توانند از طریق این گزینه به سایت اصلی رتبه بندی دسترسی پیدا کرده‌ و مدارک مروطه از جمله مدارک تحصیلی ، کتب تالیف شده‌ و … را بارگذاری نمایند.

فرهنگیان گرامی اگر برای استفاده از سایت مای مدیو آموزش و پرورش با مشکلاتی مواجه شوند ، می توانند از طریق ارتباط با پشتیبانی مشکل به وجود آمده‌ را برطرف کنند. ارتباط با پشتیبانی از طریق تماس تلفنی و همچنین ارسال ایمیل امکان پذیر می باشد.

بخش خدمات الکترونیک دانش آموزان

پشتیبانی مای مدیو

بخشی از سامانه مای مدیو آموزش و پرورش اختصاص به خدمات الکترونیک دانش آموزان دارد و دانش آموزانی که می خواهند کتاب درسی دانلود کنند ، کارنامه دریافت نمایند و یا قصد پیش ثبت نام در مدارس را دارند ، لازم است از سایت مای مدیو استفاده کنند. گزینه های قرار داده‌ شده‌ در سایت مای مدیو دانش آموزان را مستقیما به سایت اصلی آن گزینه هدایت می کند به عنوان مثال با کلیک بر روی گزینه استعلام مدرک تحصیلی، مستقیما به سایت emt.medu.ir وارد شده‌ و درخواست خود را برای دریافت این گواهی ثبت نمایند.

بخش پیش ثبت نام مدارس نیز در سایت مای مدیو فعال است. دانش آموزان مجاز هستند پس از ورود به این سامانه از ستون خدمات الکترونیکی دانش آموزان ، گزینه اول که پیش ثبت نام مدارس می باشد را انتخاب نموده‌ و اقدام به تکمیل مدارک خواسته شده‌ نمایند.

فایل کتب درسی ، استعلام مدرک تحصیلی و گواهی اشتغال به تحصیل از دیگر خدمات سایت خدمات الکترونیک دانش آموزان هستند. با وارد کردن کد ملی ، رمز همگام ، رمز پادا و دیگر اطلاعات می توان از این منوها استفاده کرد.

با توجه به جدید بودن سایت مای مدیو ، بسیاری از دانش آموزان در استفاده از این سامانه با اختلالاتی مواجه هستند. برای رفع این مشکل ، واحد پشتیبانی فعال است و می توانید با تماس تلفنی به کارشناسان وصل شده‌ و درخواست راهنمایی داشته باشید.

بخش خدمات الکترونیک عموم

یک بخش از خدمات سامانه مای مدیو اختصاص به عموم افراد دارد. به عنوان مثال فارغ التحصیلان مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی می توانند از بخش خدمات الکترونیک عموم این سامانه ، برای استعلام مدرک تحصیلی خود اقدام کنند. همچنین والدین می توانند از ابن بخش ، شکایات خود از مدارس را ثبت و یا از شهریه مدارس غیردولتی آگاه شوند.

جستجوی مدارس در مناطق و شهرهای مختلف ، از دیگر منوهای سایت مای مدیو است. البته این بخش در حال حاضر فعال نیست و به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

شما عزیزان اگر در استفاده از خدمات الکترونیک عموم سایت مای مدیو با مشکلی مواجه شدید ، می توانید از طریق پشتیبانی مای مدیو اقدام به برطرف کردن مشکل کنید. کارشناسان پشتیبانی به صورت تلفنی و همچنین ایمیل ، پاسخگوی شما عزیزان هستند.

شماره تلفن و ایمیل پشتیبانی سایت مای مدیو 

پشتیبانی مای مدیو

تلفن پشتیبانی سایت مای مدیو به شماره تماس : ۸۲۲۸۱۱۱۱-۰۲۱ داخلی ۳۰۵۵ می باشد و کارشناسان واحد پشتیبانی در ساعات اداری پاسخگوی شما هستند. همچنین شما می توانید با ارسال ایمیل به مرکز پشتیبانی ، سوالات خود را درباره سایت مای مدیو بپرسید. آدرس پست الکترونیک info@medu.gov.ir می باشد.

پشتیبانی سایت مای مدیو برای ثبت نام مدارس

از خدمات اصلی سامانه مای مدیو ، ثبت نام در مدارس و آزمون های ورودی مدارس است. دانش آموزانی که می خواهند در آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان شرکت کنند و همچنین دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس دولتی ، شاهد ، غیرانتفاعی و … را دارند ، باید در سامانه مای مدیو اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند. دانش آموزان و والدین در صورت آشنا نبودن با مراحل ثبت نام ، می توانند با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرند تا ثبت نام آنها را در سریع ترین زمان ممکن ، انجام دهند.

پشتیبانی سایت مای مدیو برای هدایت تحصیلی

دانش آموزان مقطع متوسطه اول مخصوصا دانش آموزان کلاس نهم ، برای شرکت در آزمون های رغبت و توانایی جهت هدایت تحصیلی ، باید به سایت مای مدیو مراجعه کنند. فرم های مربوط به هدایت تحصیلی و همچنین آزمون های آن در این سامانه برگزار می شود. دانش آموز با ارائه اطلاعات خود امکان دسترسی به پروتال خود در سامانه را خواهد داشت. اگر شما هم باید هدایت تحصیلی را در سایت مای مدیو انجام دهید اما با مراحل آن آشنایی ندارید ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سوالات شما

  • اطلاعات لازم برای ورود به سایت مای مدیو چیست ؟

برای ورود به سایت مای مدیو نیاز به کد ملی و دیگر اطلاعات می باشد.

  • چگونه با پشتیبانی سایت مای مدیو ارتباط برقرار کنیم ؟

ارتباط با پشتیبانی مای مدیو از طریق تماس تلفنی و ارسال ایمیل امکان پذیر می باشد.

  • پشتیبانی مای مدیو در چه ساعاتی پاسخگو است ؟

پشتیبانی مای مدیو در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهد بود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

549 نظر

  1. با سلام و عرض ادب
    چرا در سايت MY.MDUE.IR براي دريافت كارنامه زماني كه سال تحصيلي و دوره تحصيلي را انتخاب مي كنيم و جستجو را ميزنيم ، جستجو فعال نمي شود و عمل نمي كند .لطفا بفرماييد چگونه مشكل را برطرف كنيم يا مورد بررسي قرار دهيد .با تشكر و سپاس فراوان

    • سلام اگه تو مای مدیو در نظر سنجی معلم شرکت کنیم معلم میفهمه کی نظر داده؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر

    • باید ضمن سال
      الان هم سایت بسته است تاموقعی که نمرات وارد بشوند

    • با سلام و وقت بخسر ببخشید در سایت مای مدیو بخش هم کلاسی های من برای چیه یعنی ما میتونیم نمره های همکلاسی هامون رو ببینیم من هم که میزنم مینویسه یه زودی منظورش چیه ؟

    • سلام گزینه ضمن سال را انتخاب کنید

    • سلام هرچه وارد سایت میشم برای ثبت نام اول بالا نمیومد حالا که میاد در حال بروز رسانی تا چه زمانی باید صبر کنیم سایت درست بشود لطفا مشکل سایت را بررسی کنید

    • سیده فاطمه

      سلام وقت بخیر.ما که شناسنامه عوض کردیم چجوری وارد سایت مدیو بشیم؟ برای دیرن نتایج نمونه دولتی

    • سلام برای پیش ثبت نام پایه دهم اقدام کردم ولی گزینه برای انتخاب رشته برای من بسته است ولی من که همه رشته ها رو الف اوردم چرا بسته است؟

    • چرا ایکون نمونه دولتی تو صفحه مای مدیو نیست

    • امیرمهدی

      سلام چرا من میخوام نتایج آزمون نمونه را ببینم. نمیاره. مینویسه اطلاعاتی برای شما یافت نشد

    • در سایت مای مدیو تعداد درسای مردود با تعداد مردودی که مدرسه اعلام کرده متفاوته چرا؟در ساین مردود زده ۵ ولی مدرسه گفته ۷

    • سلام
      داخل سایت
      نمره پس از اعتراضم بود
      الان جاش خالیه
      یعنی چی؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با پشتیبانی مای مدیو تماس حاصل بفرمایید.

    • سلام چرا داخل نماد نمیتونم برم میشه مشکلشو بگید؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    • سلام ، من وارد بخش نظرسنجی والدین میشم واسه ثبت نهایی میگه موقتا بسته شد . چیکار کنم

    • سلام
      میخام ازمون هدایت تحصیلی بدم ولی ط صفحه اصلی هیچ گزینه و نامی از هدایت تحصیلی نیس دلیلش چیه

    • سلام چرا برای ما فرزندان من نمیاد میشه بگین چیکار کنیم مرسی

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

    • سلام برای نمونه دولتی قسمت پرداخت و ثبت نهایی باز نمیشه
      و مینویسه سامانه درحال به روز رسانی است.بارها اقدام کردم
      الان چکار کنم

  2. زهرا زرگ زاهی

    هدایت تحصیلی را زدم میگه اطلاعات کاربر یافت نشد
    چیکار کنم

    • سلام عرض ادب من تو بخش خدمات پرورشی دانش آموزان بخش نماد رفتم ولی خطا میزنه باید چیکار کنم ؟
      تا برام بیارتش

    • سلام این نمرهایی ک قبل از اعتراض نمره میاد ، نمره خام برگه هست یا کل سالیانه ؟ نمره های قسمت بدون ضریب پره ولی قسمت پایانی خالیه .

    • سلام من پارسا ل دهم رشته انسانی خوندم و امسال تغییر شاخه دادم و دهم طراحی دوخت می‌خوام بخونم و کلا از شاخه انسانی بیرون اومدم و برای ثبت نام مای مدیا و سهما دچاره مشکل شدم و برای من بالا نمیاره می‌خواستم بدونم مشکل چیه ممنون میشم زودتر بگید

  3. سلام ببخشید من برای دریافت سوابق تحصیلی وارد سایت میشم اما کد سوابق برام نمیاد..

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

    • سلام چرا ب من خطای پردازش اطلاعات میده؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    • سلام چرا در سایت مای مدیو برای ثبت نام کد امنیتی رو نمیاره

    • پاسخ با ما

      با سلام. احتمالا اینترنت شما ضعیف است

    • مجتبی حسینی

      سلام من احراز محل سکونت انجام میدم خطا میده اتباع خارجی

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  4. سلام الان ۱۷ فروردین هست اما هنوز آزمون نمونه دولتی فعال نشده مگه از ۱۵ نباید فعال می شد؟؟؟

    • در در پیش ثبت نام کلاس اول ،روز تاریخ تولد را اشتباه زدم ولی در استعلام سیستم همان را ثبت کرده ودیگر راه نمیده چه کنیم ؟ ویرایش مدیو امکان پذیر نیست چرا؟؟؟

    • سلام چرا گزینه پیش ثبتنام مدارس شاهد حذف شده . تا 10تیر مهلت داشت

    • سلام، و خدا قوت خدمت شما
      ببخشید وقتی در خواست کارنامه میدم
      می نویسه (اطلاعاتی برای شما یافت نشد)

    • در مرحله پیش ثبت نام که می‌رسیم نام مدرسه وجود نداره چیکار باید کنیم

    • سلام من توی سایت مدیو تغییر نقش دادم و از دانش آموز به والدین و سایر تبدیل شدم الان نمیدونم چطوری باید نقش خودم رو برگردونم لطفا راهنماییم کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  5. سلام من برای ثبت نام در آزمون ورودی نمونه دولتی تمام اطلاعات رو میزنم ولی میگه کد ملی پدر لازمه.من هرچی میزنم اون کادر باز نمیشه تا کد ملی پدر رو بزنم.فکر کنم باید کل اطلاعات دانش آموز ویرایش داده بشه.چطوری میتونم این مشکل رو حل کنم؟

    • سلام من برای دریافت کارت ورود به جلسه برای ترمیم معدل میزنم نمیاره

  6. با سلام و خسته نباشید، ما واسه سنجش پیش دبستانی با شماره تلفن والدین هر چه خواستیم وارد سامانه مای مدیو نشد و کلا خطا داد و با شماره خودم(شماره غیر والد) وارد سامانه شدم الان سنجش این نوآموز به اسم ما ثبت شده و امکان ویرایش در سامانه وجود ندارد که اطلاعات این نوآموز را به اسم پدرشان تغییر دهیم الان ما بایستی چیکار کنیم لطفا راهنمایی بفرمایید

    • سلام من برای کارت ورود به جلسه نهایی اقدام کردم وارد سایت میشم اما وقتی میزنم رو کارت نهایی میگه احراز هویت در حال بررسی باید چیکار کنم؟؟

    • سلام من در قسمت خودارزیابی جواب هام رو ثبت کردم حالا میخوام دو تاش رو عوض کنم از کجا باید درستش کنم ؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    • سلام
      من با کدملی پدر وارد شدم تاریخ تولد و کدملی و شماره موبایل درست زدم اما میگه تطابق نداره
      باید چکار کنم…برای تایید ادرس

  7. برای ورود به سامانه اطلاعات را وارد میکنم اما کد امنیتی همیشه در حال بارگذاری است و نشان داده نمیشود مشکل را حل کنید

  8. سلام من دانش اموز نهم هستم و وقتی میخوام وارد سایت شوم و آزمون رغبت و توانایی و … را بدهم خطا میدهد و مینویسد که جهت اصلا سریال شناسنامه به مدیر مدرسه مراجعه کنید من هم مراجعه کردم و مدیر اطلاعات را درست کرد ولی باز هم همین خطا را میدهد

    • سلام
      اگر اقدام به تعویض شناسنامه کرده اید یا باید شماره سریال شناسنامه قبلی را بزنید، یا باید شماره سریال جدید را در سیستم توسط مدیر ثبت کنید.

    • سلام
      من زمانی که وارد سایت شدم و کارنامه رو گرفتم جلو چند درسم بجای اینکه نمره ترم دوم ثبت شده باشه کاملا کادر شطرنجی شده بود هیچ عددی درج نشده لطفا جواب بدید

    • سلام من میخام ازمون احکام بدم میگه زمان ازمون به پایان رسیده است در صورتی که هنوز زمان هست

  9. سلام ،برای ثبتنام ترمیم نمره و ثبت اطلاعات در سایت مای مدیو ،اون قسمت داوطلب آزاد یعنی چی و ما باید کدوم رو انتخاب کنیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  10. توی سایت مدیو کدملیمو درست زده و شماره شناسنامم هم درسته اما صفر اولشو نذاشته و ۹رقمی نوشته
    لازمه ویرایشش کنم یاهمون درسته؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

    • سلام قربان
      چگونه میتونید ویرایش کنید ؟؟
      اسم منو مدرسه اشتباه زدن و هر کاری میکنم نمیتونم اصلاح کنم
      اموزش پرورش و مدرسه هم میگن ما نمیدونم چجوری باید درست کنیم

      خواهش میکنم اگر اطلاع دارید بهم بگید

  11. نازنین زهرا

    سلام وقت بخیر … همه ی اطلاعات من در سایت مای مدیو درسته ولی شماره ی تلفن همراهم درج نشده ، چطور اصلاحش کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    • سلام وقت بخیر
      من دانشجو معلم هستم ولی در سایت تغییر نقش رو نمیاره علت چیه ؟

  12. سلام برای نظر سنجی والدین برای فرم هدایت تحصیلی باید والدین و سایر موارد را بزنند

  13. هنگام زدن شناسه و کد ایمنی میگه کد ایمنی اشتباه است

  14. سلام درسامانه مای نمیتوانم واردبشم .خطای درپردازش شماخطایی رخ داده شده است میزنه

    • هستی زارعی

      سلام وعرض ادب چرا درسایت my.medu.ir در نماد وقتی ارزیابی را می زنم سوالات نیست

  15. سلام وقتتون بخیر
    اگه وقت آزمون نظرسنجی بگذره دیگه نمیشه این آزمون رو داد؟ و چند امتیاز داره؟
    من مهلت زمانش رو نمی‌دونستم و نتونستم انجام بدم هیچ راهی نیست ک دوباره انجام بدم؟

  16. سلام ببخشید من میخوام آزمون سلامت روان رو بدم نهم هستم ولی وقتی میزنم رو نمادها و بعد خودارزیابی میزنه یافت نشد

  17. سلام خسته نباشید
    من برای ورود و دادن ازمون نظر سنجی اقدام میکنم ولی خطای کاربر مورد نظر یافت نشد رو میده باید چیکار کنم؟

  18. سلام
    ببخشید چرا در سایت نماد که میروم و ازمون هارا میدم بعد ثبت آخری نمیاره و از ۸۵ تا ۸۰ تاش فعال میشه؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  19. باسلام من اتباع هستم وقتی همه فیلد هارو کامل میکنم میزنم روی ورود وارد نمیشه اصلا چرا؟ لطفا راهنمایی کنید

  20. سلام میخام کارت ورود بگیرم میگه اطلاعات یافت نشد

  21. میخام کارت ورود بگیرم میگه اطلاعت یافت نشد

  22. سلام چرا وقتی که درسایت مای مدیو گزینه ی ورو د را میزنیم می نویسد برای اصلاح شماره شناسنامه به مدیر مدرسه اقدام نمایید؟

  23. من امروز میخواستم کارت امتحان نهایی رو از سایت بگیرم ولی وقتی میزنم روی دریافت کارت برام خطلا میزنه
    چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  24. میگه سریال شناسنامه باید به مدیر اطلاع داده بشه ولی من درست میزنم ؟؟؟

  25. سلام.من یه تبعه هستم باکارت آمایش که وارد سایت مای مدیو می شم برای سنجش بدو ورود قسمت افزودن فرزندمی زنه کد ملی وشماره شناسنامه!لطفا راهنماییم کنین من چیکارکنم مااین کد هارو نداریم که واردکنیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  26. سلام من نماد و خودارزیابی رو میزنم میگه اطلاعات کاربر یافت نشد

  27. سلام.من اتباع هستم باکارت آمایش که وارد سایت مای مدیو می شم برای سنجش بدو ورود قسمت افزودن فرزندمی زنه کد ملی وشماره شناسنامه!لطفا راهنماییم کنین من چیکارکنم مااین کد هارو نداریم که واردکنیم

    • قاسم معصومی

      سللم وقت بخیر

      نحوه نقل انتقال چجوریه
      میریم سایت میگه به زودی راه اندازی میشود

  28. سلام وقتتون بخیر
    من سیری درسارو برای ترمیم ثبت نام کردم ولی می‌خوام لغوشون کنم و گفتن که اگه سر جلسه نرید بعد آزمون مدیر مدرسه می‌تونه براتون اون درسو حذف کنه
    والان مدیر میگه که گزینه حذف در سایت مای مدیو حذف شده
    الان باید چیکار کنیم ؟!

    • سعید خلیلی

      باسلام
      بنده ارتقا رتبه داشتم از استادیار به دانشیار وبا توجه به اینکه انتقالی از مبدا درسال ۱۴۰۰ بودم مبدا حکم هامو زده ومقصد هم یه دونه حکمم رو الان مقصد حکمش خطا میده وباز نمیکنه تا حکم های اصلاحی بعدی زده بشه چیکار باید بکنم.

  29. با سلام
    چرا قسمت ورود در مای مدیو به صفحه not found ختم میشه

    • سلام چرا برای کد پستی و نشانی ،گزینه ویرایش نداره ،هم برای معلم ها وهم برای دانش آموزان

    • علی امیری

      سلام می خواستم حساب کاربریم رو حذف کنم و دوباره با حساب کاربری جدید وارد بشم

  30. با سلام و خسته نباشید. من برای دریافت کارنامه ترم اول تو سایت مدیو که میرم رو کارنامه بزنم مینویسه اهراز هویت شما در حال بررسی میباشد؟ مشکلش چیه؟ با تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  31. سلام چرا وقتی میخوام وارد سامانه نماد بشم میگه کد ملی شناخته نشد؟

  32. سلام چرا هرکاری میکنم نمیتونم وارد سامانه نماد بشم؟

  33. من میخواهم برم توی اونجای ک آزمون روح روان میاره برم اما چطوری نمی‌دونم

  34. با سلام و خسته نباشید، ما واسه سنجش پیش دبستانی با شماره تلفن والدین هر چه خواستیم وارد سامانه مای مدیو نشد و کلا خطا داد و با شماره خودم(شماره غیر والد) وارد سامانه شدم الان سنجش این نوآموز به اسم ما ثبت شده و امکان ویرایش در سامانه وجود ندارد که اطلاعات این نوآموز را به اسم پدرشان تغییر دهیم الان ما بایستی چیکار کنیم لطفا راهنمایی بفرمایید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  35. ریحانه بلوچ

    سلام برای دیدن کارنامه همه مشخصات رو وارد میکنم میزنه خطا در اجرای عملیات راهنمایی لطفاً

  36. با سلام در بخش دریافت کارنامه سایت مای مدیو میزنه خطای اجرای عملیات لطفا مشکل را رفع کنید

  37. سلام و عرض ادب و احترام
    چند روزی است که برای مشاهده‌ کارنامه وقتی بر روی جستجو میزنم اخطار می‌دهید چکار کنیم؟

  38. سلام بر شما
    من میخوام کارنامه ام رو ببینم اما مینویسه خطا در اجرای عملیات یعنی از بعضی از دوستان خودمم هم سوال کردم همین مشکل رو داشتن

  39. سلام من اتباع هستم و میخوام برم وارد نماشوم و آزمون دهم با کد دانش آموزی وارد شدم و اطلاعاتم هم اومدولی وارد نما نمیتونم بشم چیکارکنم

  40. در مرحله دوم خطا می/نه

    در مرحله دوم خطا میزنه

  41. چرا کد امنینی در سایت my medu نمیاد

  42. باسلام
    من در نظر سنگی هدایت تحصیلی شرکت نکردم ولی خواستم الان شرکت کنم دیدم سایت بسته است لطفاً کمک کنید چه طوری فرم نظرسنجی را کامل کنم

  43. سلام چرا وقتی میخوام وارد سایت بشم میگه خطا در پردازش

  44. سلام سایت برای من باز نمیشه چیکار کنم؟

  45. سلام من نمیتونم وارد ساییت my medu بشم اصلا واردش نمیشه حتی اتصال هم چک کردم و نت من خیلی قوی بود و هیچ فیلتر شکنیم روشن نکرده بودم شما چه راه حلی برای باز شدن سایت پیشنهاد میکنید؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  46. سلام من کارنامه رو میزنم می‌نویسه احراز هویت درحالی بررسی چند روزه درست نمیشه درحالی که من احراز هویت کردم.

  47. مجید نظری

    با عرض سلام و خسته نباشید
    در موقع ثبت درخواست انتقال با پیغام زیر مواجه میشم . دلیلش چی هست؟
    NotExistsTransferType

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  48. سلام در قسمت نقل وانتقالات فرهنگیان فیلد دوره تحصیلی وفیلد دسته بندی برام فعال نیست پیام هیچ داده ای موجود نیست رامیدهد
    با تشکر

  49. با سلام چرا هر چی وارد سامانه میشم میزنه شماره سریال شناسنامه به مدیرمدرسه مراجعه کنید و البته همه چیز درست زدم نمیدونم چرا اینجوری میشه ممنون میشم راهنمایی کنی

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  50. سلام من اشتباهی در تظر سنجی ارزیابی دبیران شرکت کردم و اشتباهی یکی از دبیر هام رو ارزیابی کردم حالا چطور می تونم نظر سنجی رو برگردونم

  51. سلام،برای دریافت کد رهگیری پیش ثبت نام در مای مدو چه کار باید انجام داد

  52. سلام چرا وقتی میخوام وارد بشم سریال شناسنامه رو هی خطا میزنه؟؟

  53. سلام چرا سایت نمیاره من از کیه میخوام وارد بخش نماد بشم خطا میزنه

    • سلام ، وقتی میخوام وارد سایت بشم خطای ۱۰۰۱ میاره !! یعنی؟ و باید چطور درستش کنم؟

  54. پروانه یوسفی

    با سلام خدا قوت چطوری می تونیم فرزندی را که اضافه کردیم، حذف کنیم؟ از قسمت سنجش بدو ورود
    ممنون میشم از پاسخگویی تون

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  55. سلام من دکمه ی خروج از سایت مای مدیو رو زدم چگونه میتونم برگردم ؟

    • سلام چرا وقتی در سامانه مای مدیو میخوام کارنامه ام را ببینم سال تحصیلی ۱403_ 1402میزنم میگه سال تحصیلی موجود نیست و کارنامه ام را نمیاره ؟

  56. سلام من کد ملی و سریال و کد امنیتی رو میزنم میگه خطای ۱۰۰۱

  57. سلام. هنگام ورود با خطای ۱۰۰۱ مواجه میشم. علت و راه حل مشکل چیه؟ ممنونم

  58. سلام من خواستم داخل سایت مای مدیو وارد بشم تمام مشخصات خواسته شده کد امنیتی و..درست زدم ولی میاره) خطایی در سرویس استعلام مشخصات )

  59. من می خوام وارد سایت شوم اما خطا میده اطلاعاتم هم درسته

  60. سلام سایت مای مدیو خطا ۱۰۰۱ میده، همه رو درست میزنم سایت باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید، ممنون

  61. سید پویا ساداتی

    برای دریافت کارت آزمون نمونه دولتی کد خطا ۱۰۰۱ میزنه
    باید چکار کنم

  62. سلام من برا ازمون ثبت نام کردم و یه عکسی اون بالا برای شناسه من میاره امکانش هست اون عکس رو تو سایت بتونم تغییر بدم

  63. خطای توانا کارت چرا زمانی که اطلاعات ضامن را وارد میکنیم خطامیزن

  64. سلام برای دریافت کارت آزمون یمپاد خطا در اجرای عملیات میده لطفا راهنماییم کنید چطور مشکل رو رفع کنم

  65. سلام برای ازمون سلامت روانی رفتاری اصلا برام ازمونش را نمیاره مشکل چیست؟

  66. ابوالفضل

    گزینه پیش ثبت‌نام برای اتباع در سامانه وجودنداره نیست ،چطور پیش ثبت‌نام کنیم؟

  67. سلام من به اشباه در الویت بندی رشته رشته دیگری رو انتخاب کردم و الان که میخوام تغییر بدم خطای۴۰۴ میاره باید چی کار کنم

  68. سلام من آدرس رو تایید کردم ولی اشتباه هست چطور میشه تغییر داد؟

  69. سلام من حواسم نبودتوسامانه مای مدیوآدرس روتاییدزدم درحالی که آدرس ماعوض شده وماازاون شهررفتیم الان چکارکنم؟

    • سلام.ببخشید شما برای ویرایش محل سکونت در سایت مامدیوم چیکار کردید.
      میشه راهنمایی کنید.

  70. چرا کارنامه غیر فعال می باشد

    • سلام حالتون خوبه من دانش آموز رو با گزینه فاقد هویت ثبت نام کردم چطوری میتونم حذفش کنم؟

  71. با سلام
    لطفاً یک گزینه ویرایش به سامانه اضافه کنید چون آدرس و کدملی و کدپستی اشتباه ثبت شدن

    • سلام من نمیتونم وارد سایت شم میزنه ب دلیل استفاده از نام کاربری و… ب حالت تعلیق در آماده چیکارش کنیم چطوری پیگیری کنم؟؟

    • سلام برای معلم نمونه انتخاب شدم، میخوام مدارک بارگذاری کنم، قسمت اول کد خطا میاد که شما یک پرونده باز دارید، اینیعنی چی؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  72. سلام
    با اینکه کارنامه ها صادر شدن پس چرا هنوز سایت غیر فعاله قسمت کارنامه کی فعال میشه؟

  73. سلام. میخوام وارد سامانه ی مای مدیو بشم میگه کدملی با تاریخ تولد یکی نیست
    میشه راهنماییم کنید

  74. با سلام
    در سایت پیش ثبت نام وجود نداره هر چقدر میگردم اصلا خدمات الکترنیکی وجود نداره

    • سلام.. برای پیش ثبت نام پایه های اول و هفتم با شماره همراه والدین وارد بشین از طریق درگاه دولت هوشمند که پایین صفحه مای مدیو هست..

  75. رقیه مشهدی

    سلام علیکم وقت بخیر
    خسته نباشید
    در سایت my.medu.ir که آدرس محل سکونت فعلی وکدپستی را می آورد به اشتباه تایید رو زدم که می خواستم دوباره اصلاح کنم.
    لطفا راهنمایی فرمایید.
    با تشکر

  76. با سلام میخاستم ادرسی که توی مای مدیو هست تغییر بدم باید چکارکنم؟سامانه املاک رفتم ادرس جدیدمو ثبت کردم ولی تو سامانه مدیو تغییر نکرده ادرس

  77. سلام علیکم وقت بخیر
    در سایت مای مدیو که آدرس محل سکونت فعلی وکدپستی را نمایش می داد به اشتباه تایید زدم می خواستم دوباره اصلاح کنم.
    لطفا راهنمایی فرمایید.باتشکر

  78. سلام علیکم وقت بخیر
    خسته نباشید.
    در سایت مای مدیو که آدرس محل سکونت فعلی وکدپستی را نمایش می داد به اشتباه تایید زدم ،می خواستم دوباره اصلاح کنم،لطفا راهنمایی فرمایید.با تشکر

  79. سلام
    آدرس وکد پستی من اشتباه در سامانه ثبت شده
    به مدرسه رجوع کردم گفتن امکان ویرایش آدرس رو ندارن ممنون میشم راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. پیشنهاد می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل تری راهنمایی کنند.

  80. مریم جعفری نخجوانی

    سلام من برای آزمون استخدام از قسمت گزینش همه فیلد ها رو چند روز پیش پر کردم امروز می خواستم بدونه شماره رو اصلاح کنم اما وارد ویرایش شد همش ارور می داد و من و می نواخت بیرون ، الان اطلاعات قبلی من که حذف نشده و برای گزینش مشکلی پیش نمیاد ؟

  81. سلام و عرض ادب من باید دوباره ازمون رغبت و توانایی بدم اما خطا میزنه باید چیگار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پیشنهاد می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل تری راهنمایی کنند.

  82. سلام خسته نباشید ،من مدارک مربوط به مصاحبه قبول شدگان آزمون استخدامی آ پ رو بارگذاری کردم منتها چندتا شماره تلفن و آدرس رو جابه جا زدم ،روز ویرایش هم سیستم هنگ میکرد,افتضاح شلوغ بود و نشد ویرایش کنم.
    من الان چیکار کنم ؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پیشنهاد می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل تری راهنمایی کنند.

  83. سلام خسته نباشید . من کد پستی رو برای تایید محل سکونت اشتباه وارد کردم و درمرحله تایید کد پستی هستم . گزینه نادرست رو انتخاب کردم و کد پستی درست رو وارد کردم – بقیشو چکار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

  84. سلام عکس من در سامانه اشتباه وارد شده عکس کسی دیگه ی ثبت شده برای تغییر چکار کنم ؟؟؟

  85. سلام سایت واسه دیدن نمرات نوبت دوم ۱۴۰۱_۱۴۰۲ الان بازه؟اگه نه کی باز میشه؟
    من وارد که میشم مینویسه غیر فعال می باشد

  86. سلام من کد پستیم و به اشتباه ادرس قبلی ثبت کردم ولی داخل املاک و اسکان درسته ولی الان مدرسه ایراد گرفته و نمیتونم تغیر بدم باید چیکار کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

  87. سلام برای ثبت پیش ثبت نام پایه اول خطای ارتباط با سرور میزنه چیکار کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در ساعات دیگر وارد سامانه شوید.

    • باسلام خدمت تمامی زحمت کشان و همکاران سایت مای میدیوخسته نباشیدمیگم
      میخواستم بدونم چه ساعتی این سایت بازمیشه که احرازمحل سکونت روانجام بدم شایددرطول روزبالای100بارواردبشم ولی سایت بسته س به نظرتون چیکار کنم که ثبت نام روانجام بدم چون تومدرسه بهم گفتن حتما انجام بدم وگرنه ثبت نامم قطعی نیست 🙏🙏🙏🙏

  88. سلام.من برای جهش تحصیلی فرم درخواست پر کردم بهم گفتن توو سایت مای مدیو گزینه جهش تحصیلی رو بزنم و ثبت نام کنم ولی همه گزینه ها هست به جز جهش تحصیلی!چیکار کنم؟!

  89. سلام من وقتی وارد سایت میشم صفحه تایید محل سکونت میاد باید چیکار کنم؟؟؟

  90. سلام
    اطلاعات من داخل سایت مای مدیو ثبت شده می خوام اطلاعاتم رو از سایت حذف کنم باید چیکار کنم؟

  91. سلام آدرس محل سکونت ما در سایت my. medu نادرسته‌ آیا میشه تغییرش داد ؟

  92. چرا گزینه جهش تحصیلی فعال نشده هنوز؟؟؟

  93. پانیذ طهماسبی

    سلام من میخوام وارد قسمت درگاه دولت مای مدیو بشم و پیش ثبت نام مدارس را انجام دهم باتوجه به راهنما نقش والدین و سایر را انتخاب کردم اما کدملی دانش آموز را میزنم سایت باز نمیشه باید چیکار کنم؟

  94. سلام من در بخش والدین و سایر که من اتباع هستم میگه کد شماره اختصاصی با شماره وارد شده تطابق ندارد

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

  95. سلام برای ارزیابی سلامت و روان باید کدوم گزینه رو انتخاب کرد ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

  96. سلام چرا گزینه ارزیابی سلامت و روان دانش آموزان داخل صفحه نیست ؟

  97. سلام
    در ادرس ما فقط نام خیابان ما اشتباه ثبت شده باید چکار کنیم چطور ویرایش بدهیم؟ لطفا راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

  98. سلام وقت بخیر.
    دخترم امسال کلاس سوم است و در مدرسه گفته اند که از طریق سایت مای مدیو ثبتنام کنم اما در سایت که وارد می شوم گزینه ای به نام ثبتانم وجود ندارد چکار باید بکنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ثبت نام فرزند شما در سایت مای مدیو را انجام دهند.

    • سلام.. برای پایه سوم احراز محل سکونت و کدپستی انجام بدین کافیه.. پیش ثبت نام لازم نیست

  99. سلام چرا وقتی سال تحصیلی اینا میزنم اسم درس ها و معلم ها میاد ولی نمره هام‌ نیس

  100. چرا سایت وارد نمیشه

  101. فاطمه احمدی پور

    سلام چرا نمیتونم کارناممو ببینم همه چیو میزنم ولی ارور میده

  102. اسلا کد امنیتی نمیاره

  103. چرا وقتی کارنامه میاد نمرات امتحان نهایی لحاظ نشده و فقط معدل ترم دوم هست؟

  104. مریم موسوی

    سلام علت اینکه من نمیتونم وارد سایت مای مدیو بشم چیه؟
    برام میزنه ک از طریق درگاه دولت وارد بشید اما نمیتونم

  105. محمد حسام نجف زاد

    سلام
    ببخشید من چرا وقتی که وارد سامانه میشم و در بخش اول اطلاعاتم رو به عنوان دانش اموز وارد میکنم و ورود رو میزنم اما وارد سامانه نمیشه و فقط یه صفحه سفید برام بالا میاد

  106. چرا قسمت والدین و سایر که میرم کد امنیتی همش میزنه در حال بارگذاری، نمیاره

  107. ا وقتی قسمت والدين و سایر که میزنم برای ثبت نام احضار هویت برای هدایت تحصیلی کد امنیتی برام میزنه در حال بارگذاری نمیاره چرا؟

  108. با سلام ببخشید من برای احراز هویت وارد میشم همشو انجام میدم ولی تکرار میشه چیکار کنم

  109. سلام وقتتون بخیر ، من وقتی می‌خوام کارنامه رو تو سایت ببینم میزنه‌ احراز هویت شما در مرحله برسی
    باید چیکار کنم

  110. سلام ببخشید من برای احراض هویت که وارد میشم اطلاعاتم وارد نیکنم اما رمز ورود ک به صورت آنلاین هستش تصویرش برام باز نمیشه
    میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

  111. چطور میتونم نشانی محل سکونت و کد پستی رو بروزرسانی کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  112. سلام چرا سایت از دسترس خارج شده ؟؟؟؟

  113. سلام،چرا برای آوردن کارنامه هی میزنه خطا در اجرای عملیات

    همه چی ام درست زدم😫

  114. سلام
    سایت برایییی دریافت کاررررنامه کارررر نمیکنه😫

  115. سلام میخوام از ابتدا دخترم رو واسه سنجش ثبت نام کنم ولی ویرایش نمیشه تو فرم ثبت نامش اشتباه شده چیکار کنم

  116. آیسان حسینی

    سلام چجوری تو مدرسه ثبت نام کنم

  117. سلام من میخواستم کارنامه سال نهایی رو بگیرم ولی همش میزنه اطلاعات درموجود نیست

  118. محمد یاسین

    سلام ی سوال اگه نمره ای در کارناممون دیدیم یعنی کارناه آماده شده بود مدیران مدرسه میتونن بعدا نمرات دانش آموز را تغییر دهند یا نه؟

  119. سلام من برای پیش ثبت نام کلاس اول بچم کد پستی و اشتباه وارد کردم الان داخل سایت سامانه ثبت املاک و اسکان تغییر دادم ولی هنوز توی سایت مای مدیو آدرس همون قبلی هست تا چند روز بعد تغییر میکنه؟

  120. سلام من توی جهش ثبت نام کردم و برای نوبت دهی تکمیل اطلاعات باز نمیشه بعد الان میزنه خطای پردازش هر چند بار هم میرم دوباره میزی خطای پردازش

  121. سلام . وقتی وارد سایت مای مدیو میشم پیام میده سیستم در حال بروزرسانی است باید چیکار کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. منتظر بروزرسانی سامانه باشید.

    • سلام نتیجه هدایت تحصیلی من اومده ولی اون چیزی که من میخوام نیست چکار کنم

  122. سلام چرا کدپستی در سامانه مای مدیا تغییر نمیکند که آدرس تغییر کند ،با اینکه در سامانه املاک کد پستی تغییر دادیم ولی اطلاعات محل سکونت و کد پستی در پروفایل احراز هویت تغییر نمیکند

  123. سید ابوالفضل سالاری

    خطای اشتباه بودن سریال شناسنامه برای چیه

  124. سلام چرا با اینکه کد پستی در سامانه املاک ثبت کردیم ولی در سامانه مای مدیو اطلاعات کد پستی و آدرس تغییر نمیکند

  125. مهدی میرزمانی

    سلام من توی جهش ثبت نام کردم و برای نوبت دهی تکمیل اطلاعات باز نمیشه بعد الان میزنه خطای پردازش هر چند بار هم میرم دوباره میزی خطای پردازش

  126. سلام من اتباع هستم میرم برای پیش ثبت نام پایه هفتم ولی میگه شما در پایه ششم سابقه ندارید مشکل کجاست ؟

  127. عبدالصمد امیریان

    سلام من کد پستی اشتباه وارد کردم از ی خیابان دیگ میفته آیا مشکلی هست و روش ویرایشش چگونه هست؟؟؟

  128. سلام وقت بخیر ثبت نام پایه هفتم میخوام انجام میدم تکمیل میکنم فرم بعد میگه شما در پایه ششم سابقه ندارید مشکل چی هست راهنمایی کنید لطفا؟؟؟؟؟؟؟؟

  129. سلام وقتتون بخیر ثبت برای پایه هفتم انجام دادم برای دخترم بعد آخر کار میگه شما سابقه پایه ششم ندارید مشکل چیه راهنمایی کنید لطفا ممنون

  130. میرزمانی

    سلام
    تو سامانه نوبت گیری برای جهشی گزینه تکمیل اطلاعات چگونه فعال میشود؟

  131. ستایش رامرودی

    سلام
    من شناسنامم عوض کردم واز طریق سریال شناسنامه قبلیم وارد مای مدیو شدم الان میخوام وارد شم تا صفحمو چک کنم اما سریال شناسناممو قبول نمیکنه و سریال شناسنامه قبلیمو ندارم چیکار کنم مراحل هدایت تحصیلی با اون یکی سریال شناسنامم انجام دادم

  132. سلام ببخشید اتباع چگونه باید تو این سایت پیش ثبت نام انجام دهند؟

  133. سلام
    من برای ثبت نام جهش تحصیلی دچار مشکل شدم
    گزینه تکمیل اطلاعات غیر فعاله
    چکار کنم چطوری اطلاعات رو تکمیل کنم و باقی مراحل ثبت نام

  134. سلام ما از ۴تیرماه داریم وارد سایت میشیم برای ثبت نام جهشی ولی متاسفانه بعداز دریافت اطلاعات نوبت برای سنجش نمیده و پیام میاد اطلاعلت تکمیل کنید این گزینه هم فعال نیست نه مدرسه ونه اولیا نمیتونن اطلاعات تکمیل کنند این سایت مشکل داره لطفاً این مشکل رو برطرف کنید مهلت ثبت نام تا ۴مردغد است وبلتوجه به مشکلات سایت مهلت رو تمدید بفرمایید.

  135. سلام من هدایت تحصیلی رو میزنم دریافت فرم ولی خطا میزنه می‌نویسه نقص در سوابق تحصیلی ، هدایت تحصیلی منتشر نشده چیکار باید کنم؟؟؟

  136. سلام چرا برای احراز محل سکونت در سایت مای مدیو انجام نمیشود من یک بار انجام دادم ولی انجام نشد

  137. ارتباط با سرویس «آموزش و پرورش» برقرار نشد
    برای ثبت نام کنکور فنی حرفه ای اخر کار تایید و میخوام بزنم اینو میاره جیکار کنم نمیتونم ثبت نام کنم راهنمایی کنید چیکار کنم؟

  138. چرا برای هیچ عملیاتی گزینه اصلاح یا ویرایش درنظر گرفته نشده؟با تغییر آدرس چطور میشه کد پستی رو تغییر داد؟اول هوشمندسازی رو کانل یاد بگیرید بعد سامانه درست کنید و همه چیز رو الکترونیکی کنید

  139. چگونه باید سوابق تحصیلی را تایید کنیم من فارغ التحصبل ۱۴۰۰ هستم ترمیم معدل انجام ندادم

  140. سلام
    چرا برای دریافت کارنامه بعد از اینکه جست و جو را میزنم مینوسه اطلاعاتی برای شما یافت نشد

  141. سللم‌ مدیر مدلرس غیردولتی رمز سامانه رو ندارند جطور جهش بچه هارو تایید کنیم

  142. سلام
    چرا هنوز پنجره ثبت نام شاهد برای پایه دهم باز نشده و کی باز میشه ؟

  143. سلام ببخشید چرا پیش ثبت نام شاهد برای دهم نیست فقط مدارس دولتی و غیر دولتی رامیاره

  144. سلام میشه لطفا یکی راهنماییم کنه من فارغ‌التحصیل ام برای تایید سوابق تحصیلی باید چیکار کنم؟اینکه کد 19 رقمی دارم یعنی اطلاعاتم تایید شده ترمیم هم نداشتم ولی در سایت مای مدیو فقط همین کد رو برام میاره نه نمرات دوازدهم رو

  145. سلام چرا ثبت آدرس برای اتباع انجام نمیشه؟

  146. سلام بر پایه نهم وقتی نمونه برگ هدایت تحصیلی رو می‌زنم الویت بندی ها میاد و نوشته ک نسخه آزمایشی و غیر قابل استناد میخواستم بدونم منظورش چیه یعنی الویت بندی ها اشتباهه و با اونی ک مدرسه قراره بهمون بده فرق میکنه؟؟

  147. چطوری باید آدرس رو تغییر داد تغییر دادم یه بار ولی باز ادرس قبلی اومد و ثبت نهایی اومد باید چکار کنم

  148. امیر حسین

    سلام و عرض ادب
    من در اینترنت جستجو کردم و دیدم نتیجه آزمون نمونه دولتی رو باید در همین آزمون نمونه دولتی هست اما چند روزه آزمون نمونه دولتی توی سایت مای مدیو نیست باید چیکار کنم

  149. سلام میخوام برم هدایت تحصیلی رو ببینم نام کاربری کد ملی رو میزنم ولی میگه خطا نام کاربری چیکار باید بکنم

  150. سلام.چرا نمیتونم برای متوسطه دوم شاهد ثبت نام‌کنم. سایت مشکل داره؟

  151. میخام کامل از سامانه مای مدیو خارج شم
    و دوباره اطلاعات ثبت کنم
    اما نمیشه چکار کنم

  152. سلام من برای جهش ثبت‌نام کردم و همه اطلاعات تکمیل هست ولی وقتی وارد سامانه میشم برای نوبت دهی تکمیل اطلاعات باز نمیشه چیکار کنم تا این مشکل برطرف بشه الان بیشتر از یک هفته است که خطا میزنه

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  153. سلام وقتی میخوام وارد سایت بشم کدملی و شماره شناسنامه رو بدرستی وارد میکنم اما میگه خطای ورود نام کاربری مشکل از چیه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در صورت مشاهده پیام خطای نام کاربری ، با مدیر مدرسه تماس بگیرید و از مدیر بخواهید اطلاعات دانش آموز را در سامانه سیدا مطابق شناسنامه بروز رسانی نماید.

  154. سلام ببخشید اطلاعات محل سکونت با موفقیت انجام شد دیگه چیزی نزدم یعنی ثبت نام شدم.

  155. سلام ببخشید من برای ورود به سامانه خطاهای مختلف میگیرم اول که میگفت شماره سریال شناسنامه اشتباهه و باید به مدیر مدرسه مراجعه کنید که ما رفتیم و گفتن که نه درسته و بعدش الان یکی درمیون داره خطای ورود نام کاربری میده یا خطای اینکه اطلاعات کاربری اشتباهه الان من دقیقن نمیدونم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

  156. چرا در سایت مدیو در نقش والدین مشخصات فرزند ثبت نشده
    من مادر مطلقه هستم و فرزندم (15ساله) بدون داشتن حضانت با من زندگی میکنه

  157. امیر بلوکی

    با سلام من وقتی میخام وارد سایت بشم با خطای نام کاربری مواجه میشم چگونه برطرفش کنم ؟ لطفا جواب دهید ممنون

  158. با سلام ، من برای پیش ثبت نام کلاس اول دخترم به مشکل برخوردم
    در وارد کردن شماره مالک سیم کارت میزنه کد ملی با شماره مغایرت دارد
    باید چیکار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  159. سلام وقتی وارد سامانه میشم کارنامه رو دریافت کنم میزنه اطلاعاتی برای شما وارد نشده مشکل چیع؟

  160. سلام وقت بخیر ما یکبار با مشخصات دانش آموز وارد سایت مدیو شدیم الان میخوایم با مشخصات والدین وارد سایت بشیم ،نمیشه هربار که وارد سایت میشیم صفحه دانش آموز بالت میاد و به ما فرصت انتخاب والدین رو نمیده و مستقیم به صفحه اصلی میره برای رفع این مشکل باید چیکار کنیم
    من چند بار گوشی رو خاموش کردم حتی سابقه گوگل رو پاک کردم اما درست نشد

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  161. چزا داخل سامانه نام کاربری میزنه خطا ؟؟؟؟؟؟

  162. سلام من دوتا پسر دارم از تهران امسال جابه جا شدیم به کرج الان تو سامانه مای مدیو فقط اسم یکی از بچه هام میاد باید چیکار کنم جفتشون رو تو گرمدره کرج ثبت نام کردم

  163. سلام. برای پیش ثبت نام اتباع خطای “پیش ثبت نام یافت نشد” ظاهر میشه

  164. سلام چرا وقتی که. وارد پنجره الکترونیک آموزش و پرورش می شوم وارد کاربری نمی شوم یا درسامانه هوشمند می گوید شما از سامانه خارج شده اید

  165. وقت بخیر

    چرا من با سریال شناسنامه ی جدید نمیتونم وارد سایت بشم ؟؟؟
    با سریال شناسنامه ی قبلی هم نمیتونم ؟؟؟؟؟

  166. سلام چرا میزنه اصلاعات ثبت نشده

  167. قلب شکسته

    سلام من معدلم هر سه سال بالای ۱۹ بود و هیچ وقت تجدید نشدم اما وقتی تو سایت ما مدیو قسمت هدایت تحصیلی میرم میاره هدایت تحصیلی شما صادر نشده وضعیت سال ۱۴۰۱ شما تجدید میباشد در حالی که من اصلا تجدید نشدم.
    مشکل چیه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  168. سلام
    ببخشید برای ثبت ادرس محل سکونت من باید سیم کارتم به اسم خودم باشه
    ولی چون اتباع هستیم به ما سیم کارت نمیدن
    چه جوری میتونم ادرس محل سکونتم را ثبت کنم با شماره ای که به اسم خودم نباشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  169. فرشته غلامعلی زاده

    سلام من یه مادرایرانی هستم شوهرم زاهدانی است که شناسنامه نداردولی مادرش داشته ویکسال اقدام کرده وتشکیل پرونده داده برای گرفتن شناسنامه که گفتن پرونده درحال بررسی است بچه ی من هم شناسنامه نداردبایدبه کلاس هفتم بره الان چکاربایدبکنم نمی توانم پیش ثبت نام انجام دهم لطفا جواب بدین ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  170. سلام سایت مای مدیو برام اصلا باز نمیشه چه جستجو کردم چه از شاد قسمت خدمات دانش آموزی زدم مشکل از سایت هست یا ترافیک مصرفی؟

  171. وقتی به عنوان والدین وارد سایت میشم، اطلاعات فرزند اولم رو نمیتونم در سامانه ببینم و فقط فرزند دومم هست
    چطور اضافه کنم؟ گزینه ای نداره

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

  172. سلام من وارد سایت مای مدیو میشوم وکد ملی واطلاعات رو تکمیل میکنم به درستی مینویسد که خطای نام کار بر مشکل چیه

  173. سلام. خسته نباشید.
    میخواستم بدونم چرا درسایت مای مدیو برای ثبت نام پایه دهم زده به زودی فعال می‌شود ولی هنوزم فعال نشده؟؟ ؟؟؟؟

  174. مهدی موسوی

    با سلام . من میخوام در سایت مای مدیو پیش ثبت نام پایه دهم کنم اما وقتی رو اون گزینه میزنم میگه به زودی فعال میشه ؟
    دقیقا کی فعال میشه . یا ایا مشکلی هست؟

  175. با سلام و خسته نباشید
    میخوام برای پایه هفتم ثبت نام کنم میگه شما در پایه ششم سابقه ندارید میشه راهنمایی کنید …

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید به مدیر مدرسه اطلاع دهید که اطلاعات دانش آموز را بروزرسانی کند.

  176. سلام وقت بخیر من وارد سایت شدم از اطلاعات هویتی تاریخ تولد اشتباه هست هر چی میزنم رو مداد بالا نمی‌یاد که تصحیحش کنم الان باید چیکار کنم ؟

  177. باسلام من وقتی واردپنجره خدمات اموزش وپرورش میشم کد امنیتی بالا نمیاد

    • پاسخ با ما

      با سلام. از شلوغی سامانه یا ضعیف بودن اینترنت شماست.

  178. درود پیش ثبت نام نهم به دهم چه زمانی فعال میشود؟

  179. دخی تنهاعوک

    سلام من وقتی میخوام وارد سایت مای مدیو بشم هم کد ملی و هم سریال رو درست وارد میکنم ولی بازم میزنه اطلاعات وارد شده صحیح نمی‌باشد میشه لطفا راهنمایی کنید

  180. سلام ببخشید من اصلا نمیتونم وارد سایت شم اطلاعاتو که وارد میکنم میگه اشتباه است ..

  181. سلام . وقتی پیش ثبت نام
    پایه دهم رو انجام میدم . میگه ازمایشی هست و فاقد اعتبار. یعنی الکیه و باید حضوری بریم؟

  182. سلام.
    وقت بخیر از طریق اداره به ما یک کد رهگیری ده رقمی داده اند و گفته اند برید با این کد وارد سایت دانشگاه فرهنگیان بشید و تو دوره مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان شرکت کنید.
    ولی برای ورود به قسمت ثبت نام دوره یک کد هشت رقمی میخواد.
    میتونید راهنمایی کنید؟؟؟

  183. سلام وقتتون بخیر من میزنم روی درافت کارنامه بعد سال تحصیلی و ضمن سال هم میزنم اما میزنم جستجو میزنه رشته این دانش اموز کاردانش و فنی حرفه ای نمیباشد اخه رشتم تجربیه چکار کنم

  184. سلام ببخشيد من وقتی میرم کارنامه مو ببینم مینویسه شما رشته فنی و حرفه‌ای و کارو دانش نیستید چه کار کنم

  185. با سلام من برای دریافت کارنامه به قسمت کارنامه میروم ولی می‌نویسد دانش آموز در رشته فنی حرفه‌ای یا کار و دانش نمی باشد چه کار کنم ممنون میشم اگر راهنمایی م کنید

  186. سلام من نمیتونم وارد سایت بشم میگه اطلاعاطی که وارد میکنید غلطع الان باید چیکار کنم

  187. سلام
    چرا وقتی که میخام کارنامه سال دوازدهمم رو ببینم هیچی نمیاره سایت؟سال ۱۴۰۱_۱۴۰۲

  188. برای جهشی دانش آموز در قسمت استان و قسمت آموزش و پرورش شهر بعد از انتخاب پایگاه اون قسمت مشاهده نوبت ها نمیاد ؟

  189. سلام من میخام برم تو سایت همه اطلاعات درست وارد میکنم وبی میزنه اطلاعات اشتباه است

  190. با سلام من اطلاعاتو محل سکونت رو تو سامانه املاک ثبت کردم الان برای پیش ثبت نام شاهد کدپستی دانش اموزو اشتباه است مجدد رفتم تو درگاه دولت و ثبت ویرایش اطلاعات رو زدم الان میرم تو مای مدیو کدوم قسمت باید تایید بزنم؟

  191. سلام چرا در سایت گزینه آزمون نمونه دولتی وجود ندارد؟
    چگونه باید نتایج آزمون را ببینم؟

  192. سلام به ما هنوز کارنامه بعد اعتراض رو ندادن ببینیم دیپلم گرفتیم یا نه میگن سایت خرابه چیکار کنیم

  193. سلام من وقتی وارد مای مدیو می شوم تا فیش حقوقی بگیرم پیغام خطای لطفا از درگاه دولت وارد شوید را می دهد. برای رفع این مشکل لطفا راهنمایی کنید.

  194. دانش اموز

    سلام برای پیـگیری ثبت نام کد پیگیری را چه چیزی بزنم؟

  195. سلام شطرنجی شدن برخی نمرات در کارنامه چه علتی داره

  196. سلام ببخشید چرا نمیتونم به عوان اولیا احراز هویت کنمو وارد سایت شم تا بعد فرزندمو ثبت نام یا پیش ثبت نام کنم؟؟

  197. سلام ببخشید چرا سایت سمپاد از سایت مای مدیو حذف شده آیا زمان اعلام نتایج سمپاد سایت سمپاد باز در سامانه مای مدیو منتشر میشه؟؟

  198. سلام وقت بخیر برای دیدن نتیجه ازمون تیزهوشان باید ازمون سمپاد رو بزنیم اما چنین چیزی تو سایت نیست چیکار کنیم؟

  199. سلام نتایج آزمون نمونه دولتی کی ارسال میشن؟

  200. سزتازایازا

    سلام وقت بخیر
    توی بخش ثبت نام و ثبت گواهی ها برای من آزمون سمپاد حذف شده
    و نتایج ازمونم امروز اومده
    چکارکنم؟

  201. محمد حسین

    سلام چرا در صفحه مای مدیو من گزینه نمونه دولتی حذف شده چطور میتونم بفهمم قبول شدم یا نه؟

  202. سلام
    اگر‌درسامانه‌my.medu.irاحرازمحل‌سکونت‌را‌اشتباه‌ثبت‌کردیم‌دراین‌صورت‌چگونه‌دوباره‌آدرس‌درست‌را‌ثبت‌کنیم

    • سلام ببخشید من برا کارنامه تیزهوشان میرم داخل سایت باز نمیشه چرا
      ممنون میشم پاسخ بدهید

  203. سلام ببخشید من وقتی وارد سایت میشم چون سیمکارت به اسم خودم نیس اطلاعاتم رو قبول نمیکنه وقتی هم میزنم که جز کاربران بدون سیمکارت هستم برام ارور میده که اطلاعت شما به عنوان دانش اموز ثبت شده پس به عنوان دانش اموز وارد شوید
    اگه میشه راهنمایی کنید ممنون

  204. امیرمحمد

    سلام وقتی میرم تو سایت مای مدیو نتایج تیزهوشان رو چطوری ببینم؟

  205. سلام چرا گزینه آزمون سمپاد از سایت مای مدیو حذف شده است ؟

  206. با سلام ببخشید من وارد سایت میشم برای من آزمون نمونه دولتی نیست من چه جوری نتایج آزمونم رو نگاه کنم باتشکر

  207. با سلام قسمت جستجو مدارس خرابه من میخام دنبال مدرسه بگردم لطفا پیگیری کنید

  208. چرا تو سایت برای دیدن نتایج گزینه نیس؟

  209. سلام وقت بخیر
    چرا سایت مای مدیو از دسترس خارج شده ؟!
    من می خوام نتایج سمپاد رو ببینم

  210. سلام چرا سایت مای مدیون باز نمیشه که اعلام نتایج آزمون سمپاد رو ببینیم ؟

  211. سارا مومنی

    سلام چرا سایت مای مدیو باز نمیشه که اعلام نتایج آزمون سمپاد رو ببینیم ؟؟؟

  212. سلام ببخشید من نتایج تیزهوشان رو زدم سایت بالا نمیاره کلا راهی نیست وارد بشم؟

  213. سلام خشته نباشد من میخوام به نتایج سمپاد نگاه کنم ولی خطا نتیجه یافت نشد میدهد

    • سلام . برای مای مدیو اون قسمت نظر سنجی خطا میده باید چیکار کنیم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  214. سلام
    سال گذشته سنجش رو انجام دادیم ، امسال هم واکسن زدیم ولی الان برای پیش ثبت نام میگه شما سنجش انجام ندادید ، باید چه کنیم ،

  215. چرا موقع باز کردن نتایج سمپاد خطای پردازش میزنه کسی میدونه
    لطفا راهنمایی کنید

  216. سلام
    من در آزمون تیزهوشان قبول شدم و نتایج را هم زدند.
    اما فردا که برای دیدن دوباره نتیجه رفتم مینویسه در درخواست شما مشکلی پیش آمد.
    این میتونه این معنیا بده که من قبول نشدم یا مشکل سایته؟؟؟

  217. سلام چرا میخوایم بریم بخش نتایج تیزهوشان برای اعتراض نماد
    تو سایت مای مدیو

  218. چراا نمیتونم وارد سایت بشم دو روزه نوشته درحال به روز رسانی

  219. سلام از کجا بفهمیم پیش ثبت نام شدیم

  220. سلام. خسته نباشید
    چرا وقتی گزینه ی نتابج سمپاد رو میزنم میگه نتایجی برای شما یافت نشد؟

  221. چرا گزینه نتایج نمونه دولتی حذفه برا من؟ چطور بفهمم قبول شدم؟

  222. سلام امکان اصلاح شماره موبایل در سایت my.medu وجود دارد؟

  223. سلام چرا کارنامه های سال های پیش برام میاد،اما کارنامه ی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ میزنه یافت نشد؟

  224. سلام من میرم تو سایت مای مدیو بخش پیش ثبت نام رشته معارف رو میزنم مینویسه رشته مورد نظر در منطقه شما یافت نشد!

  225. سلام من میرم توسایت مای مدیو بخش پیش ثبت نام رشته معارف رو میزنم مینویسه رشته مورد نظر در منطقه شما یافت نشد!

  226. محمد طاها

    سلام نتیجه بازبینی معدل در کارنامه نمونه دولتی کی میاد ؟

  227. سلام چرا سامانه مای مدیو قطع شده من هنوز برای هفتم نمونه پیش ثبت نام انجام ندادم چقد طول میکشه وصل بشه میزنه در حال بروز رسانی

  228. سلام ببخشید واسه پیش ثبت نام پایه دهم چرا اسم مدرسه ای که میخوام ثبت نام کنم نمیاد ولی بقیه مدارس میاد؟

    • سلام خسته نباشید برای ثبت نام مدرسه چرا گزینه نقل و انتقال باز نمیشه ،هنوز فعال نشده یا برای من اینجوریه؟؟

  229. سلام برای احراز محل سکونت وقتی کد پستی رو میزنم ادرس رو اشتباه میزنه بعد وقتی میخوام ویرایش کنم نمیشه..ـمیشه راهنمایی کنید؟؟

  230. محدثه رحیمی

    سلام من رفتم نتیجه کنکورتیرماهم رو گرفتم دیدم نمره سابقه تحصیلیم منفی هست درصورتی که نباید اینطوری باشه
    الان میخوام اعتراض بزنم تو سایت مدیو ولی وقتی روی ازمون سراسری کلیک میکنم
    میزنه شما در ازمون سراسری ۱۴۰۲ شرکت نکردید
    چیکار باید انجام بدم
    دانش آموز اتباع هستم
    و اینکه ایمیل پروفایل قبلیم رو یادم نیست

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  231. سلام ببخشید من وقتی وارد نتایج تیزهوشان می شم نوشته در پردازش درخواست شما خطایی رخ داده است برای چی؟

  232. سلام ببخشید من چرا وقتی توی نتایج تیزهوشان می رم می زنه خطا در پردازش درخواست شما

  233. امیر محمد

    سلام وقتتون بخیر ببخشیم میخواستم بدونم چجوری میتونم محل اخذ دیپلومم که اشتباهی وارد شده توی کارنامه کنکورم رو تغیر بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  234. سلام برای ثبت نام نهم به دهم چرا هنوز برای اولویت الف هست کی برای اولویت ب باز میشه

  235. سلام ببخشید کی اولویت ب باز میشه برا پیش ثبت نام؟؟

  236. سلام کی سایت برای ثبت نام دبیرستان برای گروه اولویت ب باز میشه ؟

  237. نیلوفر گائینی

    سلام من مادر دو فرزندم ولی من را دارای یک فرزند نوشته است و هردو دانش آموز هستند برای درست کردن این مورد باید چی کار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید مشخصات فرزند خود را به سامانه اضافه کنید. لطقا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  238. نیلوفر گائینی

    سلام من دارای دو فرزند هستم ولی برای من یک فرزند نوشته شده است برای رفع مشکل چه کار بکنم؟

  239. سلام من می خواهم برای سابقه تحصیلی خود اعتراض ثبت کنم ولی میاره شما فقط یک بار مجاز به انتخاب دارید ولی من اولین بارم است که اعتراض دارم ممنون میشم بگید چه کار کنم با تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با پشتیبانی مای مدیو تماس حاصل بفرمایید.

  240. سلام
    من زمانی که نتایج نمونه دولتی اعلام شد اعتراض کردم ولی هنوز بررسی نشده میشه لطف کنین بگین کی میخوان بررسی کنند فرصت ثبت نام داره تموم میشه

  241. فاطمه زهرا

    سلام چرا گزینه ثبت نام مدارس تو سایت مای مدیو نیست؟
    الان ما چطور تو سایت ثبت نام کنیم؟

  242. سلام
    چرا برای پیش ثبت نام که میخوام انجام بدم
    قسمت بالا میاد این رشته دذ منطقه شما یافت نشد؟
    این ینی چی؟؟

  243. باسلام وقتی وارد سایت مدیو قسمت آزمون سراسری میشم برام درخواست برسی نمیاد اعتراض بزنم به سوابق تحصیلی

  244. با سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم اگه قبلا برای سوابق تحصیلی اعتراض زده باشیم و بعد چند روز یه کادر بنفش آمده باشه که تراز اعلام شده در سنجش اعلام نشده یعنی چی باید چی کار کنیم ؟

  245. سلام چرا رشته کامپیوتر در رشته خدمات وجود نداره باید چیکار کنیم؟

  246. فاطمه زهرا

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید چرا فرم هدایت تحصیلی وقتی میخوام پیش ثبت نام کنم نمیشه و میگه فقط برای نهمیاس خب من پيش ثبت نام نکنم مدرسه متوسطه دوم بهم کتاب نمیده این قانون جدیده آموزش و پرورشه
    الان چیکار کنم؟

  247. سلام وقت بخیر
    من برای ثبت نام دانشگاه نیازمند کد سوابق تحصیلی هستم الان بخاطر اینکه هنوز سایت شما بازنشده مجبورم یکسال بخاطر یک کد دانشگاهم عقب بیفته😭😭😭
    اللن چیکارکنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطقا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  248. سلام من میخام وارد بخش سوابق تحصیلی بشم میگه بزودی فعال میشه کد ۱۹ رقمی سوابق تحصیلی رو میخام میشه بگین چیکار کنم

  249. سلام برای پیش ثبت نام پایه دهم وقتی وارد هدایت تحصیلی میشم میگه فقط پایه نهم مجازه درصورتی که تو اطلاعات من ثبت شده پایه نهم و نمیتونم وارد بشم چکار کنم

  250. سلام برای ثبت نام تو سایت میگن سایت بسته شده مهلت تمدید نمسشه؟

  251. سلام سایت برای ثبت نام بسته شده کی باز میشه

  252. من برای انتخاب رشته میخام نامه شش امضا بگیرم گفتن تو این سایت اعتراض بزنید اما اصلا گزینه به این اسم نیس و وقتی اطلاعات رو میزنم مینویسه خطلا در سرور
    الان من باید چیکار کنم؟؟؟
    تماسم میگیریم جوابگو نیتستین

  253. چرا وقتی وارد سایت میشم برای دریافت کد تحصیلی میگه این بخش هنوز فعال نیست

  254. سلام و خسته نباشید…لطفا هرچه زودتر یه باز کردن کد سوابق تحصیلی اقدام کنین..من الان میخام کنکور ثبت نام کنم به این کد نیاز دارم …چرا‌ ثبت نام کنکور فنی رو تمدید کردین از اون طرف راه ثبت نام رو بستید؟

  255. سلام من هرچقدر میزنم دیگه نمیشه انتخاب نقش کرد چیکار کنم من میخواستم با نقش والدین ثبت نام کنم

  256. سلام وقتی برای پیش ثبت نان پایه دهم روی گزینه کلیک میکنم باز نمیکنه مشکل چیه؟

  257. سلام. دوره های ضمن خدمت گذرانده شده برای من نمایش داده نمیشه. میشه لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با پشتیبانی مای مدیو تماس حاصل بفرمایید.

  258. چرا وقتی من برای ثبت نام پایه دهم وارد سایت شما میشم و دکمه ی ثبت نام رو میزنم نمیاد

  259. سلام چرا کارت ورود جلسه نهایی نمیاره

  260. چرا برای ثبت‌نام در پایه دهم نمیشه از سه گ،ینبه‌اولی کع‌مباورد والدین وسایر اتباع دانش اموز دیگع حذف شدع ینی چی؟!

  261. سلام وقتتون بخیر
    چرا قسمت گزینش و استخدام فعال نیست در مای مدیو؟

  262. سلام
    چرا بخش گزینش و استخدام سایت وارد نمیشه و میگه بزودی فعال میشه الآن دوروز از اعلام‌نتایج میگذره؟

  263. سلام نقل انتقال کی فعال میشه

  264. باسلام سایت نقل انتقال کی فعال میشه
    میشه بگید تاریخ ممنونم

  265. وقتی می خوام برای پایه دهم ثبت نام کنم به مشخصات مادر ک میرسه مشکل سرور قطع میشه چه کار کنم؟

  266. سلام من برای ثبت نام پایه دهم وقتی مراجعه میکنم هنگام پرکردن تاریخ تولد پدر رو میزنم ودوباره از اول میاد بعدش مینویسه مشکلی در سرور رخ داده

  267. سلام می خام پیش ثبت نام پایه دهم انجام بدم از دیروزه میزنم ،می زنه خطا در سرور
    باید چیکار کنم؟ مشکل از سایته یا من اشتباه میزنم؟
    تا کی باید صبر کنم لطفا درستش کنید

    • سیدایاد موسوی

      با عرض سلام بنده در آزمون استخدامی دبیری قبول شدم وباید مدارک خود را بارگذاری بکنم ولی متاسفانه سایت۲روزاست از دسترس خارج شده حالا چکار باید بکنم؟؟؟؟

  268. سلام از دیروز برای پیش ثبت نام پایه دهم تا مشخصات پدر میره برای رفتن به مرحله بعد میزنه مشکلی درارتباط با سرور رخ داده ، این مشکل سراسریه؟

  269. سلام یه سوالی داشتم .من وقتی میرم تو سایت my.medu.ir گزینه پیش ثبت نامی نمیبینم دلیلش چیه؟

  270. سلام چرا در بخش اتباع بعد از این که کد اتباع وارد میکنی می‌نویسد در پردازش شما خطایی رخ داده است

  271. سلام من واسه آزمون دبیری میخوام ثبت نام کنم هرچی میخوام وارد سامانه شم سایت باز نمیشه چرا.لطفا کمکم کنین جمعه یعنی امروز آخرین مهلت ثبت نامه.

  272. با سلام خسته نباشید

    چرا سایت مای مدیو بالا نمیاره الان دو روز که اینطوری هستش؟؟

  273. سلام وقت بخیر ببخشید من دانشجو معلم هستم و سایت فیش حقوقی رو برام میآورد خواستم برادرم رو مدرسه ثبت نام کنم اطلاعات دیگه ای ثبت کردم الان من به عنوان دانش آموز وارد سایت میشم باید چی کار کنم

  274. با سلام خسته نباشید من گذرواژه ای برای مای مدیو تنظیم نکردم اما نمیتونم بدون گذرواژه برم داخل سایت میشه راهنمایی کنید چطوری گذرواژه تنظیم کنم که بتونم برم داخل سایت؟لطفا راهنمایی کنید ممنون🙏

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  275. سلام من اتباع هستم و وقتی وارد سایت مای مدیو میشم قسمت ورود اطلاعات اتلاع رو میزنم و پر میکنم ولی وقتی استعلام مشخصات رو که میزنم کار نمیکنه میشه راهنمایی کنید

  276. سلام درسته ک میگن نمره سالیانه تو شهریور جمع نمیزنن؟؟

  277. سلام چرا هدایت تحصیلی از صفحه من حذف شده ؟

  278. سلام من روی امتحانات شهریور ماه نهایی اعتراض زدم نمراتم اضافه شده بودن ولی الان نمرات پس از اعتراض از مای مدیو پاک شدن دلیلش چی هست؟!!؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با پشتیبانی مای مدیو تماس حاصل بفرمایید.

  279. سلام
    چرا نمرات اعتراض شهریور که اومده بود از سایت پاک شده؟

  280. سلام
    خسته نباشد
    ببخشید تو مای مدیو چجوری به همکلاسی هام نگاه کنم؟

  281. سلام.چرا ۲هفتست وقتی میخوام کارنامه رو ببینم مینویسه درحال بروز رسانی

  282. سایت مای مدیو بروزرسانی شده چطور باید وارد بشیم اطلاعات وارد کنیم مثلا نام کاربری چی میشه شماره سریال کدملی چی میشه کن هر کدوم میزنم میگه اشتباه وارد کردید

  283. سلام چجوری میتونم اطلاعاتم و ادیت کنم برای من جنسیت نزده نمیتونم تایید تحصیلی بگیرم

  284. سلام چند وقته من می خواهم برای دخترم درس های از قرآن شرکت کنم هر چقدر در سامانه وارد می شوم با کد ملی وسریال شناسنامه یا میگه از درگاه دولت واردشید یا میگه کلم عبور اشتباه است دیگه نمی دونم چکار کنم برای خودم ودختر دیگرم وارد سامانه میشم ولی برای دختر دیگم نمیشه لطفا راهنمایی کنید

  285. سلام ببخشید من اشتباهی در سازمان دانش آموزی خبرنگار پانا شرکت کردم الان چطور انصراف بدم؟

  286. طراح مبتکر

    سلام دخترم کلاس چهارم است اما در مای مدیو ثبت نشده ولی پسرم که کلاس اول است ثبت شده است در صورتی که پارسال اسم دخترم ثبت بوده است چه باید بکنم؟

  287. سلام من وارد میشم از طریق سایت دولت من تو حساب والدین و وارد میشه میزنم تو فرزند من ولی هرچقدر میزنم چیزی نمیاره فقط تو همون منو میمونه

  288. سلام ببخشید من کلاس نهم هستم و توی قسمت حمد و سوره رو باید بخونیم بصورت اشتباه آهنگ ارسال شده الان من چی کار کنم پاک بشه لطفا جواب بدین ممنون

  289. با سلام و وقت بخیر
    مدرسه به من گفته که در خبنگار پادا ثبت نام ولی پیدا نمیکنم
    میشه راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  290. سلام ببخشید من ثبت کردم ولی وقتی وارد میشم باید دوباره ثبت نام کنم و میگه شماره ملی با شماره تلفن تطابق ندارد ولی شماره هم مطعلق به خودمه میشه توضیح بدین

  291. با سلام
    چرا پنل کاربری خدمات دانش آموزان فعال نیست

  292. لطفا جواب بدین خوهش میکنم

    سلام ببخشید چرا من با دو موبایل داخل سایت my.medu رفتم ولی امش خطای ( امکان وجود غلط املایی) برای من بالا میاد از سایت های دیگه هم لینک گرفتم اما نمیاد بالا

  293. سلام بعد از اینکه راهنمای آزمون رو تایید کردم به صفحه بعدی نمیره باید چیکار کنم:/

  294. سلام
    چرا نتایج آزمون های رغبت و توانایی برای من نمیاد ؟
    همش” می نویسه بزودی فعال خواهد شد “

  295. سلام من آزمون رغبت و توانایی رو دادم ولی خیلی وقته میزنم مشاهده نتایج میاره نتایج به زودی فعال خواهد شد با این حال که نتایج آزمون تمام همکلاسی هایم نمایش داده میشوند میشه راهنمای کنید ممنون

  296. سلام ببخشید کد امنیتی من خودش به ی زبان دیگه میگه این به ی زبان دیگه میاری میشه راهنمایی کنید

  297. سلام ببخشید شماره اشتباست

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با تلفن ثابت و بدون کد ، تماس حاصل بفرمایید.

  298. سلام ازمون توانایی رو انجام دادم ولی ازمون رغبت ثبت نمیشه باید چیکار کنم ؟

  299. امیر مهدی خسروانی

    چرا سایت مای مدیو زمان ثبت جواب سوالات مکمل توانایی
    جواب ها رو ثبت نمیکنه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با پشتیبانی مای مدیو تماس حاصل بفرمایید.

  300. امیر مهدی خسروانی

    چرا موقعه ثبت جواب های سوالات مکمل توانایی
    هرچی دکمه رو میزنم
    سایت error میده

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا منتظر بمانید تا مشکل سامانه رفع شود.

  301. سلام من فارغ التحصیلم ولی در سامانه به عنوان نوآموز ثبت شدم .یه ماه پیش اینجوری نبود. تغییر نقش رو هم که میزنم ارور میده که مشخصات شما در سامانه دانش آموزی ثبت نشده.
    دارم دیوونه میشم باید کد سوابق بگیرم نمیتونم

  302. با سلام ما برای این سامانه ورود رو میزنیم میگه باید از طریق دولت باشه چیکار کنیم برای هدایت تحصیلی میخوام

  303. سلام وقت بخیر من یک سوال داشتم اینکه توی آزمون های هم رغبت هم توانایی تا مکمل میره و بعد از اون خطا میزنه میشه مشکلشو حل کرد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  304. سلام من آزمون رغبت و توانایی رو انجام دادم و به سوالاش پاسخ دادم ولی ثبت نمیشه و میزنه خطا در انجام عملیات چیکار باید کنم ؟

  305. سلام وقت بخیر من باید وارد سایت مای مدیو دانش آموزی شوم منتها وقتی که وارد مای مدیو والدین میشم گزینه خدمات الکترونیکی فرزندان شما برای من وجود ندارد یا گزینه تغییر رمز فرزند من چیکار کنم؟

  306. سلام من وقتی میرم جی درگاه دولت اسم خودمو میگه حویت شما توسط مدیر مدرسه تأیید نشده چیکار کنم

  307. سلام من می‌خوام کتاب تک جلدی سفارش بدم ولی کتابی که من می‌خوام وجود ندارد از کجا میتونم تهیه کنم

  308. سلام ببخشید چرا وقتی وارد بخش جشنواره خوارزمی میشم خطا میده؟ زمان ثبت نام تموم شده؟

  309. سلام وقتی کارد نورینو مشم ارور پیام لطفا راهنمایی کنید

  310. سلام وقتی ازمون های رغبت هارو میزنم خطا میده واقعا ورا؟؟!

  311. سلام‌ میخوام‌ برم تو مدیوم نمیاره بالا

  312. من رفتم آزمون رغبت دادم رفتم که تایید کنم دیدم ارور میده اومدم بیرون دوباره رفتم که سوال ها رو پاسخ بدم دیگه اصلا سوال ها رو بالا نیاورد چرا؟

    • سلام من میخوام در سامانه مای مدیو تغییر نقش بدم ولی گزینه تغییر نقش برام فعال نیست میخوام از دانش آموز به فرهنگی رسمی تغییرش بدم

  313. چرا سایت مای مدیو در بخش جشنواره خوارزمی نوجوان مشکل داره و زده در حال. بروزرسانی است
    اگه میشه بررسی بشه

  314. چرا بعد از امتحان درس های از قرآن و بعد زدن گذینه ی ثبت نهایی برای من امتیاز ی اضافه نمی شود

  315. سلام چرا نتیاج ازمون رغبت و توانایی توی سایت با اون چیزی که توی اخر ازمون اورد فرق داره؟

  316. سلام.چرا دانش آموزان من در سایت مای مدیو مال پارسال نشون میده و بروز نیست در حالی که تو سیدا دانش آموزان امسالم همه هستن. چطور لیست دانش آموزامو بروز کنم؟

  317. حسین امین زاده

    با سلام خدمت همکاران توانمند سوالی داشتم چرا my medu.ir برای دانش آموزان اتباع خطای پردازش میزند راه حل چیست راهنمایی کنید ممنون

  318. گذرواه ای که قبلا باهاش وارد میشدم الان نمی تونم وارد شم همش میزنه اشتباحه

  319. سلام من در یکی از محور های جشنواره خوارزمی شرکت کردم حالا نمی خوام شرکت کنم چطوری انصراف بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  320. چرا بخش خوارزمی در مای مدیو بالا نمیاد؟؟

  321. سلام من دانشجو معلم هستم و میخواستم از دانش آموزی توی سایت مای مدیو تغییر نقش کاربری بزنم به معلمی ولی گزینه تغییر نقش کاربری برام بالا نمیاد در حالی که برا دوستام بالا میاد اداره آموزش و پروش هم گفتن ما اطلاعاتت رو وارد کردیم مشکل از سایته. حالا چیکار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  322. دلیل نبودن من داخل مای مدیون پدرم چیست باید ثبت نام کنم یا چی اسم بقیه خواهرام هست جز من چطوری باید خودمو ثبت کنم

  323. سلام ببخشید من میخواستم برای ثبت نام سایت مای مدیو پرورشی ثبت نام کنم بعدش هر کار میکنم که اون کد امنیتی رو بزنم نمیشه نام کار بری هم هر چی میزنم نمیگیره

    • پاسخ با ما

      با سلام. اعداد بزرگ و کوچک و حروف بزرگ و کوچک را رعایت کنید

  324. سلام وقتتون بخیر
    چرا گزینه تغییر نقش برام نمیاد؟

  325. چرا وقتی من آزمون رو انجام دادم
    میزنه خطا در عملیات مشکل از چیه 💔😶

  326. سلام نمیتونم کارت ورود به جلسه نهایی رو دریافت کنم ارور ۵۰۰ میزنه یعتی چی؟

  327. سلام واسه من داخل مای مدیو تعداد فرزندان رو ۳ فرزند زده در حالی که من دوتا فرزند دارم یه کد ملی هم تو قسمت که مشخصات فرزندان میذاره هست چطور باید حذف کنم به کجا باید مراجع کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  328. امیرعباس امینی

    سلام من دانشجو معلم ۱۴۰۲ هستم و در سامانه مای مدیو گزینه تغییر نقش رو برای من نمیاره و منو هنوز دانش آموز تشخیص میده اداره هم رفتم نتونستن کاری کنن لطفا کمک کنید

  329. سلام من همه مشخصات مو می زنم ولی میگه مشخصات شما در سامانه دانش آموزی یافت نشد میشه بگید باید چیکار کنم خواهش می‌کنم

  330. سلام ببخشید من هر کاری کردم نتونستم ثبت نام کنم در سایت مای مدیو
    برای شرکت در غربالگری و نو جوانان خوارزمی
    لطفا بهم بطور دقیق بگید چطور میتوانم در سایت ثبت نام کنم.

  331. کیان محمدزاده

    سلام ببخشید چرا نقش من نمی توانم در مای مدیو از دانش آموز به حالت اداری تغییر دهم من ورودی جدید در دانشگاه هستم و متولد ۱۳۸۴م و کار های مربوط به حکم کارگزینی را انجام دادم اما تغییر نقش برام نمی آید

  332. سلام وقتتون بخیر
    وقتی که میخوام وارد سایت مای مدیو شدم از طرق دولت من میزنم و همهی مشخصات هم میزنم بعد بر میکرده جلو نمیرخ

  333. با سلام
    برای انصراف و یا ویرایش اطلاعات جشنواره خوارزمی باید چه کار کرد بعد از ثبت نام شدن

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    • باسلام

      وقتی داخل سایت بشم و میخوام آزمون رغبت و توانایی رو انجام بدم وقتی او ها رو بزنم ازمون مکمل میاد و هر چی اون رو میزنم تایید نمیشه خطا میزنه بابد چیکار کنم

  334. دانش آموز

    سلام خسته نباشید
    اگر در مای مدیو خروج از حساب را بزنی و خارج شوی دیگر وارد سایت مای مدیو می شود ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با ارایه مجدد اطلاعات وارد سامانه شوید.

  335. سلام من یه مشکل دارم از سایت مای مدیو بخش هدایت تحصیلی آزمون مشاوره ای انجام دادام وقتی میرم بخش فرم نظر خواهی نظر سنجی هارو انجام میدی و ثبت نهایی میزنم یه علامت قرمز بالای صفحه سمت چپ میاره می نویسه موقته بسته است و چند روزه تکرار میکنم همین را میاره لطفا هرچه زود تر بررسی ش کنین باتشکر

  336. ببخشید من روی نوجوان خوارزمی میزنم بعد میزنم بزن بریم توی درحال بارگزاری گیر میکنه
    چیکار کنم

  337. سلام من می‌خوام کد ۱۹ رقمی آخرین وضعیت تحصیلیمو بگیرم اما میزنه غیر محصل من دیپلم گرفتم چیکار باید بکنم

  338. سلام خسته نباشید چراثبت نام مای مدیوبرداشتین

  339. من چطور توی مای مدیو بخش جشنواره خوارزمی اطلاعات رواشتباه ثبت کردم الان میام حذف کنم نمیشه.
    میشه بگین چی کارکنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  340. سیدعلی معلمی

    سلام می خواهیم در مای مدیو در جشنواره خوارزمی ثبت نام کنیم در کشویی دیبران ، نام دبیر مربوطه وجود ندارد . لطفا راهنمایی کنید .

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  341. سلام وقت بخیر…ببخشید اگر یک مورد در قسمت نماد .اورژانس برای دانش آموزی ثبت بشه‌.چطور میشه .اون رو حذف یا اصلاح کرد

  342. ستایش سروری

    سلام من نمیتونم وارد بخش نماد مای مدیو بشم دلیلش چیه؟

  343. سلام
    قسمت گذرواژه که باید از طریق درگاه دولت وارد پنل والدین شد و گذرواژه my.medu رو گرفت، کسایی که تحت سرپرستی پدر و مادر نیستند و شماره ای از اون ها نباشه، باید چطور اون گذرواژه رو بگیرند؟

  344. سلام برای ورود چرا بخش درگاه دولت علامتش نیست بعد با کد ملی با لا نمیاد

  345. محمد صالح

    سلام وقت بخیر
    وقتی میخواهم کارنامه دی ماه خود را ببینم میزنه سال تحصیلی انتخابی مجاز نمی باشد
    لطفا این مشکل رو حل کنید
    خیلی ممنون.

  346. سلام جواب امتحان نهایی دی ماه چه تاریخی اعلام میشه

  347. سلام وقتی کارنامه رو انتخاب میکنم بعد سال تحصیلی و دوره تحصیلی و کد امنیتی رو انجام میدم در اخر خطا در انجام عملیات میاره مشکل چیه

  348. سلام خسته نباشید من وارد مای مدیو ممیشم زده به علت تخلف حساب بسته است؟

  349. سلام چرا یکی از فرزندان من در سامانه اسمش بالا نمیاد ممنون میشم پاسخ بدید

  350. سلام خواهش می کنم جواب دهید
    وقتی وارد مای مدیو می شم کد امنیتی برام نمیاره
    چیکار کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با اینترنت قوی و بدون فیلترشکن وارد سایت شوید

    • سلام . چرا وقتی از طریق دولت من وارد میشم، میزنه کاربر یافت نشد!.

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا اطلاعات را به درستی وارد کنید.

  351. سلام وقتتون بخیر
    چند وقتی هست می خوام وارد مای مدیو بشم میزنه رمز شما منقضی شده و باید رمز جدید را اجرا کنم
    می خواستم بدونم چجوری باید این کار رو انجام داد؟

  352. میترا سلیمانی

    سلام من متاهل و فارغ التحصیل هستم و یک فرزند دارم در سایت مای مدیو میخواستم برا ترمیم معدل ثبت نام کنم، نقش والدین/سایر رو زدم و منو به عنوان والدین نشون داد و شماره ملی فرزندمو آورده بود😐😐الان چکار باید بکنم؟؟!

  353. سلام من از طریق دولت ک‌وارد میشم بهم کد یک بار مصرف ارسال نمیشه چیکا کنم ؟؟

  354. باسلام سایت کارنامه مای مدیو کی فعال میشه مینویسه به زودی یعنی که

  355. سلام من میخوام نمره ی دیماه رو ببینم الان پشت کنکوریم مینویسه گذرواژه منقضی شده یعنی چه

  356. سلام و عرض ادب خداقوت
    ببخشید من وارد پنجره واحد دولت میشم در قسمت ورود برای مشاهده کارنامه رمز عبور که همان سریال شناسنامه هستش رو میزنم ولی در جواب میگه رمز عبور تغییر کرده چه کار باید کنم لطفٱراهنمایی کنید ممنون

  357. سلام
    در نظر سنجی معلم ها نمیتونم شرکت کنم . یعنی وارد نمیشه

  358. سلام من هرچی روی دریافت کارنامه میزنم میگه احرازهویت شما در حال برسی است چیکار کنم؟

  359. سلام
    فرزند دومم دانش آموز کلاس دوم، ولی تو سایت زده غیرمحصل
    چطور درست میشه

  360. سلام وقت بخیر من سال تحصیلی و دوره تحصیلی رو انتخاب میکنم مینویسه اطلاعات درخواستی یافت نشد باید چیکار کنم حتی ضمن سالم میزنم

  361. نوید پرزور

    سلام وقت بخیر سامانه ی مای مدیو کی بروز رسانیش تموم میشه؟؟

  362. سلام من در مای مدیو جز فرزندان مادرم نیستم چیکار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لازم است والدین برای تعریف فرزند در سامانه اقدام کنند.

  363. موسی محمدی

    سلام وقت بخیر وارد سایت مای مدیو شدم ولی قسمت رغبت و توانایی بالا نمیاره لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. گاهی اوقات بعضی گزینه های سایت مای مدیو غیرفعال می شوند و در زمان مقرر ، مجددا فعال خواهند شد.

  364. سلام خسته نباشید چرا نمیشه در نظرسنجی معلم شرکت کرده چه میزنم نمیشه واردشد

  365. سلام .. من میخوام برای ترمیم معدل ثبت نام کنم اما قسمت فارغ‌التحصیلی در سامانه مای مدیو ندارم اصلا..چیکار باید بکنم؟

  366. سلام چرا سایت بسته یه ما چه جوری میتونیم کارنامه ها رو ببینیم کی سایت باز میشه ؟

  367. حسین صفریییییی

    سلام میخواستم من امسال فارغ‌التحصیل شدم بعد میخواستم برا ترمیم معدل ثبت نام کنم از طریق سامانه دولت وارد شدم اسم منو تو دانش آموزان میاره ولی زده غیر محصل. باید چیکار کنم چطوری برا ترمیم ثبت نام کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  368. باسلام
    بنده چندین بار رمز مای مدیو رو اشتباه زدم و چند روزه درست هم میزنم باز نمیکنه و سایت برام باز نمیشه نگرانم چیکار کنم میشه راهنماییم کنید
    ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید منتظر رفع مشکل باشید احتمالا در چند روز آینده رفع شود

  369. سلام من حدود سه هفته است که وقتی میخوام وارد بشم مینویسه حساب شما به علت استفاده از نام کاربری و رمز عبور در سایت غیر مجاز برای بررسی دقیق موقتا به حالت تعلیق درآمده.
    برای رفع این حالت باید چیکار کنم

  370. سلام برای سنجش کلاس اولی ثبت نام کردیم ولی ب اسم مادر بزرگش الان ما باید چیکار کنیم ایا سنجش قبول میکنه

    • پاسخ با ما

      با سلام. لازم است برای ویرایش اطلاعات اقدام کنید.

  371. من رمزمو عوض کردم ولی وقتی می خوام وارد سایت بشم برام میاره که حساب شما به حالت تعلیق در امده است
    الان چند هفتس که وضعیت همینه و سایت برام باز نمیشه
    چیکار کنم؟🥲

  372. با سلام و خسته نباشید
    من چندین بار رمزم رو عوض کردم ولی سایت برام باز نمیشه
    و نزدیک چندهفته هست که همینطوریه
    چیکار کنم تا سایت باز بشه برام؟

  373. سلام فارغ التحصیل ۱۴۰۰ هستم میخام ثبت نام ترمیم معدل کنم در سایت مای مدیو قسمت سوابق تحصیلی وجود ندارد

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  374. سارینا خلیلی

    با سلام
    قبل اینکه مای مدیو بروزرسانی بشه با اینکه خیلی وقته آزمون توانایی و رغبت رو دادم ولی نتیجش نمی‌آورد چند بارم رفتم کافی‌نت ولی باز هم با *نتیجه آزمون به زودی برای شما فعال خواهد شد. برخورد می کردم الانم که بروزرسانی شده وقتی می خوام وارد خدمات دانش آموز بشم خطا میزنه میشه راهنماییم کنید؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  375. چرا نتایج اعتراض به نمرات دی ماه دوازدهم اعلام نمیشه تکلیف آنهایی که دانشگاه قبول شده اند چیست؟

  376. چرا نتایج اعتراض به نمرات دی ماه دوازدهم اعلام نمیشه تکلیف آنهایی که دانشگاه قبول شده اند چیست؟

  377. سلام ، من فارغ التحصیلم میخوام برای ترمیم معدل ثبت نام کنم ولی آیکون (گزینه )سوابق تحصیلی توی پنلم نیست چیکار کنم ?

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  378. سلام
    چرا بخش ازمون نمونه دولتی فعال نمیشه؟

  379. سلام ودرود چرا در مای مدیو ایکون حکم و فیش حقوقی برای من باز نمیشه

  380. بخش کارت المپیاد غیرفعال است. کی درست میشود چون آزمون نزدیک است

  381. سلام من نوزدهم ثبت نام نمونه دولتی انجام دادم ولی تیزهوشان برام بالا نیومد در حالی که معدلم به تیزهوشان هم میخورد الان باید چکار کنم که دوباره تیزهوشان هم بالا بیاد برام چون من هزینه رو هم پرداخت کردم چطور میشه ویرایشش کرد

    • پاسخ با ما

      با سلام. احتمالا فرصت مجددی برای ثبت نام در نظر گرفته خواهد شد.

  382. مرضیه امینی

    سلام برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی من اصلا هزینه رو واریز نکردم ولی برام قفل شده و نمیتونم واریز کنم
    چیکار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  383. باسلام چگونه میتوانم اولیت هامو در نمونه تغییر یدم چون ویرایش نمیاره

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  384. سلام وقت بخیر
    من 402 فارغ تحصیل شدم و الان نمیتونم با کد ملی و سریال وارد مای مدیو بشم چرا دسترسی بسته شده؟برای ترمیم معدل پس ما باید چجوری اقدام کنید؟ممنون میشم پاسخ بدید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  385. سلام، برای ثبت نام ترمیم معدل وارد سایت شدم ولی به من اجازه انجامش رو نمیده با اینکه اطلاعاتم تایید شده و واجد شرایط ترمیم هستم. باید چیکار کنم؟!

  386. سلام من فارغ التحصیل ۱۴۰۲ هستم برای ثبت نام ترمیم معدل ورد سایت مای مدیو شدم اما با اینکه گفتن ثبت نام از یکم اردیبهشت شروع میشه وقتی گزینه سوابق تحصیلی و ترمیم معدل رو انتخاب میکنم میگه این سرویس هنوز فعال نشده ، میشه بگید باید چکار کنم؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر