از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی سایت هم آوا – مشکلات سامانه هم آوا – تلفن پشتیبانی سایت هم آوا

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پشتیبانی سایت هم آوا

 

پشتیبانی سایت هم آوا برای رفع مشکلات سامانه هم آوا برای دانشجویان و اساتید راه اندازی شده است و اگر شما هم در ورود به سامانه hamava و  استفاده از بخش های مختلف آن مثل بخش انتخاب واحد ، پرداخت شهریه و … با مشکلی مواجه شدید ، می توانید به راحتی با کارشناسان مرکز پشتیبانی به صورت تلفنی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. در ادامه این مطلب ، راهنمای برخی مشکلات رایج در سامانه هم آوا علمی کاربردی را بررسی خواهیم کرد ولی اگر به دنبال روشی سریع تر برای رفع مشکلات خود در این سایت هستید ، می توانید با کارشناسان ارشد ما تماس حاصل بفرمایید.

دانشجویان عزیز و اساتید محترم اگر برای ورود به سامانه هم آوا و استفاده از امکانات این سامانه با مشکلی مواجه شده اید و  نیاز به راهنمایی دارید ، بدون وقت تلفی و در سریع ترین زمان با مشاوران وبسایت مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مرکز پشتیبانی سایت هم آوا

سامانه هم آوا علمی کاربردی برای اموری همچون انتخاب واحد دانشجویان ، پرداخت شهریه ، ثبت نمرات توسط اساتید ، اعتراض به نمرات ، دریافت کارنامه و …. راه اندازی شده است و کاربران که دانشجویان و اساتید هستند ، باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که به آنها اختصاص داده شده است ، وارد پروتال خود شده و امور مربوطه را انجام دهند.

از جمله مشکلات سامانه هم آوا این است که بعضی مواقع سامانه هم آوا بنا به دلایلی از دسترس خارج شده و باز نمی شود و یا ممکن است کاربران پس از ورود به پروتال خود ، نتوانند اموری را که می خواهند مثل پرداخت شهریه یا انتخاب واحد ، انجام دهند. در صورتی که شما هم با این مشکلات مواجه شدید ، جای نگرانی نیست و می توانید بلافاصله با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سامانه هم آوا ، مرکز پشتیبانی رسمی ندارد ولی به شما دانشجویان عزیز و اساتید محترم پیشنهاد می شود برای رفع مشکلات این سامانه با کارشناسان ارشد ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید. تماس با کارشناسان ما از 8 صبح الی 12 شب امکان پذیر است و شماره تماس نیز 9099071612 می باشد.

راهنمای مشکلات سامانه هم آوا

مشاوران ما در مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما ، در خصوص مشکلات زیر راهنمای شما عزیزان هستند :

  • فراموشی رمز عبور و تغییر رمز
  • بازیابی رمز ورود به سایت
  • انجام امور انتخاب واحد و تنظیم برنامه هفتگی
  • پرداخت شهریه دانشجویان
  • ویرایش انتخاب واحد دانشجو
  • راهنمایی در خصوص اعتراض به نمرات
  • راهنمایی در خصوص دریافت کارنامه
  • راهنمایی در خصوص دریافت کارت شرکت در آزمون
  • و ….

سوالات متداول

  • چگونه با پشتیبانی سایت هم آوا ارتباط برقرار نماییم ؟

ارتباط با پشتیبانی سامانه هم آوا از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است.

  • شماره تلفن پشتیبانی سایت هم آوا چند است ؟

برای ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما جهت راهنمایی در خصوص سامانه هم آوا ، با شماره 9099071612 تماس حاصل بفرمایید.

  • در صورت مواجه شدن با مشکلات سامانه هم آوا ، چگونه مشکل خود را رفع کنیم ؟

جهت راهنمایی در خصوص مشکلات خود در این سامانه از تلفن ثابت بدون کد و صفر ، با شماره 9099071612 تماس حاصل بفرمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر