از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی سایت علوم تحقیقات – تلفن پشتیبانی سایت دانشگاه علوم تحقیقات

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پشتیبانی سایت علوم تحقیقات

 

ارتباط با پشتیبانی سایت علوم تحقیقات از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است و اگر شما نیز از دانشجویان و یا اساتید این دانشگاه هستید و در ورود به سامانه برگزاری کلاس های مجازی و یا سامانه پرداخت شهریه و انتخاب واحد با مشکلی مواجه شده اید ، می توانید با کارشناسان تلفنی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دانشجویان عزیز و اساتید محترم اگر برای ورود به سامانه برگزاری آزمون ها و کلاس های مجازی و استفاده از امکانات این سامانه با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ، بدون وقت تلفی و در سریع ترین زمان با مشاوران وبسایت مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

پشتیبانی رسمی سایت علوم تحقیقات

دانشگاه آزاد علوم تحقیقات از طریق سامانه دانان کلاس های مجازی را برگزار می نماید. همچنین آزمون های آنلاین این دانشگاه نیز در سامانه مذکور اجرا می شود. علاوه بر سامانه دانان ، این دانشگاه از طریق سایت آموزشیار امکان پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، دریافت کارنامه و … را برای دانشجویان فراهم کرده است. ضمن اینکه اساتید می توانند در سامانه آموزشیار نمرات دانشجویان را ثبت نمایند.

باتوجه به مشکلاتی که سامانه های دانان و آموزشیار برای دانشجویان و اساتید دارند ، واحد پشتیبانی راه اندازی شده است تا به مشکلات و سوالات کاربران سامانه های مذکور ، پاسخ دهند. شما عزیزان اگر برای شرکت در کلاس های مجازی با مشکلی مواجه هستید ، می توانید با پشتیبانی دانان تماس بگیرید و در صورت مشکل در سامانه آموزشیار نیز توصیه می شود با خود پشتیبانی سایت آموزشیار ارتباط برقرار نمایید.

علاوه بر پشتیبانی های مجازی سامانه های دانان و آموزشیار ، شماره های تماس پشتیبانی فنی سایت واحد علوم تحقیقات و سیستم جامع آموزشی در ساعات اداری نیز به شرح زیر هستند :

  • 44867340
  • 44869435
  • 44867290

اگر به هر دلیلی موفق به پیگیری مشکل خود یا تماس با شماره های اعلامی نشدید کارشناسان ما از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان میباشند .

تماس از سراسر کشور 9099071612

از تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی تلفنی سایت علوم تحقیقات

با توجه به اینکه شماره های تماس پشتیبانی سایت علوم تحقیقات اکثر مواقع در دسترس نیست و یا به دلیل شلوغی خطوط ، دانشجویان و اساتید امکان برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی را ندارند ، سایت مشاوره تحصیلی پاسخ با ما برای رفع این مشکل تدابیری را اندیشیده است. شما عزیزان می توانید در صورت عدم برقراری ارتباط با کارشناسان پشتیبانی سایت علوم تحقیقات ، با مشاوران ارشد مجموعه پاسخ با ما تماس بگیرید و سوالات خود را در زمینه نحوه شرکت در کلاس ها و آزمون های مجازی بپرسید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما در تمامی ایام هفته و از 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی شما دانشجویان و اساتید محترم هستند و می توانید همین حالا با شماره 9099071612 و بدون تعیین وقت قبلی ، تماس بگیرید.

سامان آزمون و کلاس های مجازی دانشگاه علوم تحقیقات

کلاس های مجازی دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات در سایت دانان برگزار می شود و دانشجویان باید در این سامانه پیگیر کلاس های آنلاین خود باشند. همچنین آزمون های مجازی نیز از طریق سامانه دانان اجرا می شوند.

سوالات متداول

  • چگونه با پشتیبانی سایت علوم تحقیقات ارتباط برقرار کنیم ؟

ارتباط با پشتیبانی سایت علوم تحقیقات از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است.

  • شماره تماس پشتیبانی سامانه علوم تحقیقات چند است ؟

شماره تماس پشتیبانی علوم تحقیقات در این مطلب موجود است.

  • در صورت در دسترس نبودن کارشناسان رسمی سایت علوم تحقیقات ، چگونه برای مشکلات خود راهنمایی شویم ؟

در صورت عدم دسترسی و یا پاسخگو نبودن کارشناسان پشتیبانی رسمی سامانه دانشگاه علوم تحقیقات ، می توانید با مشاوران ما از 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

2 نظر

  1. سلام من نمیتوانم مجوزانتخاب واحدبگیرم میشه به من کمک کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام لطفاً با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر