از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ویرایش معدل سازمان سنجش 1402 – راهنمای ویرایش معدل و سوابق تحصیلی کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ویرایش معدل سازمان سنجش

 

دانش آموزان و دانشجویان سال آخر که در آزمون های ورودی دانشگاه ها همچون کنکور سراسری ، ارشد و دکتری شرکت می کنند با توجه به اینکه در زمان ثبت نام آزمون معدل قطعی مدرک فارغ التحصیلی آنها مشخص نشده است ، باید در فرم ثبت نام معدل حدودی را درج نمایند و پس از مشخص شدن معدل برای ویرایش آن در فرم ثبت نام اقدام کنند. برای ویرایش معدل در سایت سازمان سنجش چند بار قبل از برگزاری آزمون فرصت داده می شود. برای اطلاع از زمان و نحوه ویرایش معدل و سوابق تحصیلی کنکور ، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

اگر برای ویرایش معدل در سایت سازمان سنجش سوالی دارید و یا با مشکلی مواجه شده اید ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ویرایش معدل در سایت سازمان سنجش

اگر دانش آموز پایه دوازدهم هستید و می خواهید در کنکور سراسری شرکت کنید و یا دانشجوی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هستید و قصد شرکت در کنکور ارشد و آزمون دکتری تخصصی را دارید ، باید در زمان اعلام شده توسط سازمان سنجش برای ثبت نام در سایت sanjesh.org اقدام نمایید. داوطلبان می بایست هنگام تکمیل فرم ثبت نام ، معدل فارغ التحصیلی خود را نیز درج کنند اما با توجه به اینکه تعداد زیادی از داوطلبان از دانش آموزان و دانشجویان سال آخر هستند و هنوز معدل فارغ التحصیلی آنها مشخص نشده است ، باید به یک معدل حدودی را وارد فرم ثبت نام کنند.

این دسته از داوطلبان پس از آنکه معدلشان مشخص شد ، باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دریافت فرم ثبت نام ، بخش معدل را ویرایش کنند. اگر معدل شما در بازه زمانی ثبت نام کنکور تعیین شده باشد ، می توانید با وارد شدن به سایت سنجش و انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات ، معدل واقعی را درج کنید.

اما اگر معدل شما پس از بازه زمانی ثبت نام کنکور مشخص خواهد شد ، لازم است که حتما در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اطلاعات سوابق تحصیلی خود را اصلاح نمایید. لازم به ذکر است که در صورت درج معدل اشتباه ممکن است در پذیرش و ورود به دانشگاه با مشکل مواجه شوید پس حتما در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با مراجعه به سایت سنجش برای ویرایش معدل خود اقدام کنید.

مرتبط بخوانید : ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

نحوه ویرایش معدل در سایت سازمان سنجش

برای ویرایش معدل در سایت سازمان سنجش نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای و خرید کارت اعتباری نیست و تنها باید در موعد مقرر وارد سایت شده و از گزینه “ویرایش ثبت نام” و درج اطلاعات خود مثل شماره پرونده و شماره پیگیری ، فرم ثبت نام را دریافت کرده و معدل را ویرایش کنید.

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور علاوه بر آنکه می توانید معدل خود را ویرایش کنید ، اگر مشکلات دیگری نیز در فرم ثبت نام شما وجود داشت امکان اصلاح آنها فراهم می باشد. ضمن اینکه برخی مشکلات ثبت نام مثل مشکلات مربوط به سهمیه و … را نیز می توانید با مراجعه به باجه های رفع نقص اصلاح نمایید.

مرتبط بخوانید : ایا امکان ویرایش ثبت نام کنکور است

سوالات متداول

  • آیا امکان ویرایش معدل کنکور  1402 وجود دارد ؟

بله ، داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور  1402 معدل آنها مشخص نشده است ، می توانند در بازه های زمانی در نظر گرفته شده توسط سازمان سنجش ، معدل خود را ویرایش کنند.

  • زمان ویرایش معدل در سایت سنجش چه تاریخی است ؟

اخرین مهلت ویرایش معدل کنکور در سایت سنجش در زمان دریافت کارت ورود به جلسه است.

  • نحوه ویرایش معدل در سایت سازمان سنجش به چه صورت است ؟

داوطلبان برای ویرایش معدل در سایت سازمان سنجش باید اطلاعات خود را مثل شماره پرونده و کدپیگیری داشته باشند و با دریافت فرم ویرایش ، معدل را اصلاح نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کتاب درسی یازدهم فنی حرفه ای

ثبت نام کتاب درسی یازدهم فنی حرفه ای 📞 زمان و راهنمای خرید کتب درسی

دانش آموزانی که کلاس دهم فنی حرفه ای را گذرانده‌ اند و در سال تحصیلی …

13 نظر

  1. ابوالفضل

    سلام خدمتتون
    من موقع ثبت نام کنکور معدل کل دیپلم رو کمتر وارد کردم
    الان که میخوام ویرایش بدم، توی کارت ورود به جلسه و بندهاا فقط معدل کتبی رو زده و فقط اون رو ویرایش میشه داد
    ولی اثری از معدل کل یا معدل سال یازدهم توی کارت ورود به جلسه و توضیحات راجع ب ویرایش نیست
    اگ تغییر ندم مشکلی پیش میاد؟؟ اگر که بله چطوری ویرایش بدم
    ممنون میشم سریع تر راهنمایی کنید من رو
    باتشکر فراوان

  2. سلام خسته نباشید

    موقع گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور، معدل ها هنوز آماده نبود، برای همین حدودی زدم، کِی باید ویرایشش کنم؟!

    ممنون از شما

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  3. جلیل حق اندیش

    سلام پسرم در زمان ثبت نام برای کنکور 1400 معدل کتبی خود را حدودی 17 اعلام کرده است، درصورتیکه معدل واقعی او 16/29 بوده است، آیا اشکالی برای تعیین رشته او در سال جدید پیش نمی آید و می تواند آن را اصلاح کند و تعیین رشته اش را انجام دهد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. وجود مغایرت در معدل ، پذیرش در دانشگاه را با مشکل مواجه می کند.

  4. سلام من موقه ثبت نام کنکور معدل دیپلمم اشتباه وارد کردم حالا میخوام انتخاب رشته کنم معدل مغایرت داره چه کار کنم ایا نمی توانم انتخاب رشته کنم ؟

  5. سلام خسته نباشید من الان نتیجه کنکورم اومده ولی متاسفانه یادم نمیاد ک اصلاح کردم معدل را یا ن میتونیم از جایی ببینیم که اصلاح کردیم یا ن ؟

  6. سلام من وقتی انتخاب رشته میکردم معدل دیبلم و معدل کل و نداشتم به خاطر همین همون معدلی که موقع ثبت نام کنکور وراد کرده بودم رو تایید کردم وامروز که معدل دیبلم به دستم رسیده متاسفانه۴نمره اختلاف داشته با معدلی که من تایید کردم الان باید چی کار کنم خیلی نگرانم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست دهید

  7. سلام
    چگونه معدل کل ومعدل کتبی خودم رو ویرایش کنم

  8. سلام وقتتون بخیر من کارنامه دیپلمم رو نداشتم و معدل خودمو چند صدم کمتر از معدل واقعی زدم . راهی هست تا بتونم الان تغیرش بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید در سایت سازمان سنجش درخواست ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر