از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 ✨ زمان و راهنما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند ، می توانند در بازه های زمانی که توسط سازمان سنجش اعلام می شود ، فرم ثبت نام آزمون خود را دریافت کرده و آن را ویرایش نمایند. ثبت نام این آزمون در تاریخ 10 الی 16 اسفندماه 1401 انجام شده است و هم اکنون فرصت محدودی تا برگزاری آزمون باقی مانده است اما برخی از داوطلبان که اطلاعات اشتباه داخل فرم درج کرده اند ، متقاضی ویرایش فرم آزمون خود هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا برای ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 راهنمایی تان کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ویرایش آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

ویرایش فرم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هر زمانی ممکن نیست و متقاضیان باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشند. تاریخ ویرایش این آزمون تا 21 اسفندماه بود اما هم اکنون اطلاعیه جدیدی برای ویرایش مجدد فرم آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش منتشر نشده است

ممکن است در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، فرصتی برای اصلاح اطلاعات آزمون در نظر گرفته شود تا داوطلبان بتوانند اطلاعاتی همچون معدل و … را اصلاح کنند. در این صورت ، زمان آن احتمالا در اواسط اردیبهشت ماه خواهد بود و به محض اعلام سازمان سنجش ، تاریخ دقیق آن را در این مطلب قرار خواهیم داد.

مرتبط بخوانید : مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 – زمان ، محل و مراحل برگزاری مصاحبه

نحوه اصلاح اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

اصلاح اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد. داوطلبان برای این منظور باید وارد بخش استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سایت شوند و سپس ادامه مراحل را به ترتیب زیر انجام دهند :

  • پس از ورود به صفحه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، بر روی لینک “سیستم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی/آموزگار ابتدایی استثنایی) سال 1402” کلیک کنید.
  • سپس در منوی سمت راست سامانه گزینه “ویرایش اطلاعات ثبت نامی” را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد باید اطلاعات به شرح شماره پرونده ، کد ملی ، شماره شناسنامه یا کد پیگیری ثبت نام را درج کرده و بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک نمایید.
احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره استخدام آموزش و پرورش - مشاوره تلفنی تخصصی استخدام

پس از مراحل فوق ، فرم ثبت نام آزمون برای شما نمایش داده می شود که می توانید آن را اصلاح کنید. در نهایت لازم است فرم را به ثبت برسانید تا اطلاعات جدید در سامانه ثبت شوند.

مرتبط بخوانید : سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

اطلاعات قابل ویرایش آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

تمام مشخصاتی که داخل فرم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش درج کرده اید ، قابل ویرایش هستند از جمله آنکه :

  • مشخصات فردی و شناسنامه ای
  • اطلاعات مربوط به سهمیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • اطلاعات مربوط به محل سکونت برای تغییر حوزه امتحانی
  • اطلاعات تحصیلی و سابقه کاری
  • کد عنوان شغل

لازم به ذکر است که در صورت انصراف از شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، امکان بازگشت هزینه ثبت نام به حساب شما وجود ندارد.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاوره ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با توجه به حساسیت ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، توصیه می شود در این امر از مشاوری مجرب راهنمایی دریافت کنید و اصلاح فرم آزمون خود را به مشاور بسپارید. ممکن است در بخش هایی از فرم آزمون خود اطلاعات اشتباه درج کرده باشید و خود از آن آگاهی نداشته باشید اما مشاور می تواند با بررسی فرم آزمون شما ، تمام اشتباهات آن را رفع کند.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما آماده راهنمایی شما عزیزان هستند می توانید به راحتی و از طریق تماس تلفنی ، با مشاوران ارتباط برقرار کرده و با ارائه اطلاعات آزمونی خود به آنها ، فرم آزمون تان را به درستی و در زمانی سریع ، اصلاح نمایید.

سوالات شما
  • آیا ویرایش فرم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 امکان پذیر است؟
احتمالا این را هم بپسندید  شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش 1402 📞 لیست کامل شهرهای مورد نیاز

بله ، برای داوطلبانی که ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را انجام داده اند ، فرصتی در نظر گرفته می شود تا فرم آزمون را ویرایش کنند.

  • زمان اصلاح اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه تاریخی است؟

زمان ویرایش آزمون استخدامی آموزش و پرورش یکبار در همان زمان ثبت نام است و یکبار دیگر ممکن است در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون باشد.

  • چگونه اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اصلاح کنیم؟
برای اصلاح اطلاعات اشتباه موجود در فرم آزمون استخدامی آموزش و پرورش خود به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تغییر حوزه امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تغییر حوزه امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 📞 راهنمای کامل

آدرس حوزه امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر روی کارت ورود به جلسه هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر