از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ورود به کلاس آنلاین با موبایل – راهنمای ورود به کلاس آنلاین با موبایل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ورود به کلاس آنلاین با موبایل - راهنمای ورود به کلاس آنلاین با موبایل

 

دانشجویان عزیزی که دسترسی به لپ تاپ و کامپیوتر شخصی ندارند ، می توانند با استفاده از گوشی موبایل خود به راحتی وارد کلاس آنلاین شوند و از درس و دانشگاه عقب نمانند. برای ورود به کلاس آنلاین با موبایل نیاز است که چند برنامه را از قبل در گوشی خود نصب کنید و سپس وارد سامانه معرفی شده توسط دانشگاه خود شوید و با درج اطلاعات دانشجویی ، در کلاسهای درسی شرکت نمایید. البته اگر کلاسهای آنلاین دانشگاه شما در سایت دانان برگزار می شود ، لزومی ندارد که نرم افزار یا برنامه ای را نصب کنید اما کلاسهای سایت وادانا که اکثر دانشگاه ها نیز از این سامانه استفاده می کنند ، بدون نصب نرم افزارهای ادوب کانکت و … قابل اجرا نمی باشند.

راهنمای ورود به کلاس آنلاین با موبایل

برای ورود به کلاس آنلاین با موبایل دانشگاه آزاد ، لازم است که گوشی موبایل یا تبلت دارای اندروید 4.4 و بالاتر باشد و یا از گوشی و تبلت با سیستم عامل ios استفاده شود. همچنین لازم است که اتصال به اینترنت با سرعت مناسب باشد و نرم افزارهای زیر نیز نصب شوند :

نرم افزارهای لازم برای ورود به سایت وادانا با استفاده از گوشی اندروید :

  • Cm browser Android
  • FireFox Android
  • Adobe connect Android

نرم افزارهای لازم برای ورود به کلاس مجازی با آیفون

  • Aloha Browser
  • Adobe connect IOS

نرم های مختص به گوشی اندروید را می توانید از طریق Google Play ، بازار ، مایکت و … دانلود و نصب نمایید. همچنین نرم افزارهای سیستم عامل ios را حتما از App Store دانلود کنید.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد سامانه برگزاری کلاس های آنلاین از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه ورود به سایت وادانا

پس از دانلود نرم افزار وادانا و نصب آن ها در گوشی خود ، وارد سایت به نشانی lmsmap.iauec.ac.ir شوید و مطابق تصویر زیر ، از بخش دانشگاه ها ، استان محل تحصیلتان را انتخاب کنید.

ورود به کلاس آنلاین با موبایل
ورود به کلاس آنلاین با موبایل

 

در مرحله بعد اسم دانشگاه خود را از لیست پیدا کنید. توجه داشته باشید که ممکن است سامانه برگزاری کلاس آنلاین دانشگاه شما به سامانه دانان تغییر یافته باشد پس قبل از ورود به سایت وادانا ، از اطلاعیه های دانشگاهتان در این خصوص مطلع گردید.

ورود به کلاس آنلاین با موبایل

 

در قدم بعدی می بایست اطلاعات لازم را درج نمایید. نام کاربری ، شماره دانشجویی و رمز عبور نیز کد ملی دانشجوست. دانشجویان ورودی جدید توجه داشته باشند که در صورتی که شماره دانشجویی 14 رقمی از سوی آموزشیار اعلام شده است با همان وارد سایت وادانا شوید ، در غیر اینصورت سه رقم اول شماره دانشجویی را که کد واحد می باشد را حذف کنید.

ورود به کلاس آنلاین با موبایل
ورود به کلاس آنلاین با موبایل

ورود به کلاس آنلاین با موبایل

ورود و پیوستن به کلاس آنلاین با موبایل

با درج اطلاعات و زدن دکمه ورود ، وارد صفحه زیر خواهید شد که درسهای آن ترم نمایش داده می شوند. بر روی درس مد نظر خود که در آن ساعت کلاس دارد ، کلیک کنید.

ورود به کلاس آنلاین با موبایل
ورود به کلاس آنلاین با موبایل

 

با انتخاب درس مد نظر ، وارد صفحه زیر خواهید شد که باید بر روی Main Class کلیک نمایید.

ورود به کلاس آنلاین با موبایل

 

در قدم بعدی گزینه پیوستن به کلاس را بزنید.

ورود به کلاس آنلاین با موبایل

 

اگر از قبل نرم افزار ادوب کانکت و فلش پلیر را نصب کرده باشید ، وارد محیط کلاس خواهید شد که همانند تصویر زیر است.

ورود به کلاس آنلاین با موبایل
ورود به کلاس آنلاین با موبایل

 

توجه داشته باشید که اگر استاد هنوز کلاس را شروع نکرده باشد ، شما قادر به ورود در کلاس نخواهید شد و پیام زیر را دریافت می کنید. چند دقیقه صبر کنید تا کلاس شروع شود و دوباره گزینه پیوستن به کلاس را بزنید.

ورود به کلاس آنلاین با موبایل

تنظیمات کلاس آنلاین با موبایل

دانشجویان در کلاس مجازی می توانند با ارسال متن یا به اشتراک گذاری صدا ، با دانشجویان دیگر و همچنین استاد صحبت کنند. بخش چت کلاس مجازی برای همه دانشجویان فعال است ولی امکان تایپ کلمات فارسی وجود ندارد و باید جملات خود را انگلیسی تایپ کنید.

ورود به کلاس آنلاین با موبایل

ورود به کلاس آنلاین با موبایل

 

برای ارسال صدا و گفتگوی صوتی در کلاس مجازی ، لازم است به استاد درخواست دهید تا میکروفون شما را فعال کند بدین منظور بر روی شکل آدمک که معمولا در سمت راست یا بالای صفحه قرار دارد ، کلیک کنید.

 

سپس بر روی گزینه Raise Hand کلیک نمایید.

ورود به کلاس آنلاین با موبایل
ورود به کلاس آنلاین با موبایل

 

با تایید استاد ، میکروفون برای شما فعال می شود و با کلیک بر روی آن می توانید صحبت خود را آغاز کنید. در مطلب ” چگونه در کلاس مجازی صحبت کنیم ” توضیحات کاملی در این خصوص ارائه شده است.

 

 

علاوه بر مطلبی که خدمتتان ارائه شد ، شما عزیزان می توانید برای اطلاع از نحوه تست صدا در کلاس مجازی و کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد بر روی لینک ها کلیک نمایید و در صورت وجود هر گونه سوال و مشکل ، در بخش نظرات این مطلب بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم.

احتمالا این را هم بپسندید  نحوه ورود به کلاس مجازی با کامپیوتر و گوشی - نحوه شرکت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر