از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ورود به سامانه ال ام اس پیام نور – سامانه آموزش مجازی پیام نور lms.pnu.ac.ir

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ورود به سامانه ال ام اس پیام نور

 

به دنبال تعطیلی دانشگاه ها و غیر حضوری شدن آموزش دانشجویان ، دانشگاه پیام نور نیز سامانه آموزش مجازی ال ام اس را جهت برگزاری کلاسهای آنلاین راه اندازی کرده است و دانشجویان می بایست با ورود به این سامانه ، در کلاس های درسی خود شرکت نمایند. ورود به سامانه ال ام اس پیام نور با استفاده از شماره دانشجویی و رمز عبور امکان پذیر است که در ادامه این مطلب توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

دانشجویان عزیز و اساتید گرامی اگر در ورود و استفاده از بخش های مختلف سامانه ال ام اس پیام نور با مشکلی مواجه هستید ، حتما از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید. 

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند 

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه ورود به سامانه ال ام اس پیام نور 

سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور ، سامانه ال ام اس به نشانی lms.pnu.ac.ir می باشد که تمامی کلاس های مجازی دانشجویان در این سامانه برگزار می گردد. دانشجویان برای شرکت در کلاس های مجازی خود ابتدا باید به سایت سهبا پیام نور مراجعه کنند و پس از اطلاع از برنامه کلاسی و زمانبندی دقیق برگزاری کلاس هر درس ، به سایت ال ام اس بازگشته و با کلیک بر روی گزینه “فرم وارد شدن به سامانه” و درج اطلاعات خود (نام کاربری و رمز عبور) وارد کلاس شوند.

نام کاربردی سایت ال ام اس پیام نور شماره دانشجویی هر دانشجو است و از کد ملی نیز به عنوان کلمه عبور استفاده می شود. پس از درج اطلاعات و ورود به صفحه کلاس ها ، بر روی لینک کلاسی که در حال برگزاری است کلیک کنید تا وارد کلاس شوید. در محیط کلاس چند گزینه را مشاهده می کنید که برای ارتباط موثر تر میان دانشجویان و استاد این گزینه ها فعال شده اند.

  • Share : برای نمایش محتوای مورد نظر استاد به دانشجویان
  • Video : برای مشاهده تصویر استاد
  • Attendees : برای مشاهده لیست دانشجویان حاضر در کلاس
  • Chat : برای ارتباط نوشتاری بین استاد و دانشجویان

گزینه های دیگری مثل “فهرست میزگردها” ، “کلاس های امروز” ، “ارسال مطلب” ، “فیلتر مطالب” ، “ارتباط همزمان (چت)” ، “پیام ها” و “تنظیمات” نیز در سامانه ال ام اس پیام نور وجود دارند که استفاده از سایت را برای دانشجویان و استاد راحت تر می کند. مثلا دانشجو از طریق گزینه “کلاسهای امروز” می تواند متوجه شود که هر روز چه کلاس هایی در چه ساعاتی دارد.

کلاس های سایت ال ام اس پیام نور تا زمانی که استاد وارد کلاس نشود ، شروع نخواهد شد و دانشجو نمی تواند وارد کلاس شود. پس اگر گزینه ورود به کلاس را انتخاب کردید اما نتوانستید وارد شوید ، به این دلیل است که استاد هنوز کلاس را شروع نکرده است و باید منتظر بمانید.

نرم افزار های لازم برای ورود به سامانه ال ام اس پیام نور

دانشجویان برای ورود به سایت ال ام اس پیام نور باید نرم افزار های زیر را نصب کنند :

  • مرورگر Firefox-Aurora
  • مرورگر Google Chrome
  • اپلیکیشن pnulms
  • نرم افزار LibreOffice-Portable
  • نرم افزار FlashPlayer برای Firefox
  • برنامه AdobeConnectAddin-9

بدون نصب نرم افزار های فوق امکان ورود به سایت ال ام اس پیام نور وجود ندارد

سوالات متداول

  • آدرس سامانه آموزش مجازی دانشگاه پیام نور چیست ؟

کلاس های مجازی دانشگاه پیام نور در سامانه lms.pnu.ac.ir برگزار می شود.

  • برای ورود به سامانه ال ام اس پیام نور چه اطلاعاتی نیاز است ؟

دانشجویان برای ورود به سایت ال ام اس پیام نور باید از شماره دانشجویی و کد ملی خود به عنوان نام کاربری و کلمه عبور استفاده کنند.

  • نرم افزار های لازم برای ورود به سایت ال ام اس پیام نور چیست ؟

نرم افزار هایی همچون مرورگر کروم یا فایرفاکس ، فلش پلیر و … برای شرکت در کلاس های مجازی دانشگاه پیام نور لازم است نصب شوند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر