از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1402 📞 زمان اعلام نتایج و دریافت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

داوطلبان دارای مدرک کاردانی که برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ، ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد را انجام داده‌ اند ، برای اطلاع از پذیرش یا عدم پذیرش خود می بایست منتظر اعلام نتایج باشند. نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد چند هفته پس از اتمام فرایند ثبت نام منتشر می شود. داوطلب با اطلاعات فردی و ثبت نامی خود می تواند کارنامه اش را از سایت دریافت نماید. در ادامه این مطلب راهنمای کاملی از دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1402 ارائه می گردد.

سوالات خود را در زمینه دریافت نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد هر ساله برای نیمسال های مهرماه و بهمن ماه انجام می گیرد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org ثبت نام کنند. اگر در موعد مقرر ثبت نام خود را انجام داده‌ اید ، حدود یک ماه بعد می توانید از نتایج مطلع شوید.

زمان اعلام نتیجه کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد برای نیمسال اول تحصیلی در اواخر شهریورماه است و همینطور ، نتایج پذیرش بدون ازمون نیمسال دوم تحصیلی در هفته سوم بهمن ماه اعلام می گردد.

مرتبط بخوانید : سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور

نحوه دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

نتایج کارشناسی ناپیوسته‌ بدون کنکور دانشگاه آزاد در همان سامانه ای که ثبت نام انجام شده‌ است ، اعلام می گردد. شما برای مشاهده و دریافت کارنامه خود باید به سایت azmoon.org مراجعه کنید. در این سامانه 4 لینک را مشاهده خواهید کرد که می بایست لینک “دریافت نتایج مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ “ را انتخاب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  سقف انتخاب واحد دانشگاه آزاد 📞 چه تعداد می توانیم در هر ترم انتخاب واحد کنیم

پس از ورود به صفحه اعلام نتایج می بایست اطلاعات درخواستی را درج نمایید که شامل کد ملی و شماره پیگیری ثبت نام است. در صورتی که اطلاعات را به درستی درج کنید ، کارنامه برای شما نمایش داده‌ می شود و می توانید از رشته‌ محل قبولی خود مطلع گردید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

تکلیف داوطلبانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد قبول نشده‌ اند

اگر انتخاب رشته‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد را به خوبی انجام داده‌ باشید و دارای معدل و سوابق تحصیلی خوبی باشید ، در یکی از رشته‌ های انتخابی خود قبول می شوید و ظرفیت رشته‌ ها به گونه ای است که اکثر داوطلبان پذیرفته‌ می شوند. اما اگر قبول نشده‌ اید ، ابتدا لازم است بدانید که امکان اعتراض به نتیجه وجود ندارد و هیچ فرصت و شرایطی از سوی دانشگاه آزاد برای ثبت درخواست اعتراض معترضین فراهم نیست.

اما شما می توانید چند ماه منتظر بمانید و در نیمسال بعدی ثبت نام کنید. یعنی اگر در مهرماه قبول نشده‌ اید ، منتظر شروع ثبت نام نیمسال بهمن ماه باشید.

ثبت نام نهایی پذیرفته‌ شدگان کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

پذیرفته‌ شدگان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته‌ بدون کنکور دانشگاه آزاد می بایست در زمان مقرر نسبت به ثبت نام نهایی خود در دانشگاه اقدام کنند. تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه های مربوط در خصوص ثبت نام را از طریق سایت خود اطلاع رسانی می کنند و پذیرفته‌ شدگان می توانند با بررسی سامانه جامع دانشگاه خود ، از زمان و فرایند ثبت نام مطلع شوند.

مرتبط بخوانید : لیست رشته‌ های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 

روال ثبت نام بدین صورت است که ابتدا یک پیش ثبت نام اینترنتی انجام می گیرد و از پذیرفته‌ شدگان خواسته می شود مدارک و اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند. سپس زمان ثبت نام حضوری مشخص می گردد و داوطلب بایستی همراه با مدارک لازم برای نام نویسی حضوری مراجعه نماید.

احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 📞 لینک مستقیم دانلود دفترچه

سوالات متداول

  • نتایج کارشناسی ناپیوسته‌ دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی در چه تاریخی منتشر می شود ؟

زمان اعلام نتیجه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1402 در هفته آخر شهریورماه است.

  • برای دیدن نتایج کارشناسی ناپیوسته‌ بدون کنکور دانشگاه آزاد به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

برای دریافت نتیجه بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon.org مراجعه کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر