از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج آزمون وکالت دادگستری 1401 – زمان و سایت دریافت نتیجه ازمون وکالت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج آزمون وکالت دادگستری

 

به فاصله چند هفته پس از برگزاری آزمون وکالت ، نتایج آن اعلام می گردد و داوطلبان می توانند کارنامه خود را دریافت نمایند و از درصد دروسی که کسب کرده اند ، مطلع شوند. بر روی کارنامه آزمون وکالت مشخصاتی همچون درصد های کسب شده در هر یک از دروس ، نمره تراز کل ، رتبه اکتسابی ، نوع سهمیه و نام کانون درج می شود و با بررسی این کارنامه می توان از قبولی یا عدم قبولی مطلع شد. نتایج آزمون وکالت دادگستری تعیین کننده راه یابی داوطلب به مراحل بعدی آزمون است و به همین دلیل اهمیت زیادی دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را برای دریافت نتایج این آزمون راهنمایی کنیم.

اگر برای دریافت نتایج آزمون وکالت نیازمند راهنمایی هستید ، با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. 

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1401

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد ، نتایج آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری حداکثر تا چند هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد. سال گذشته نتایج این آزمون در تاریخ 29 شهریورماه اعلام شد و پیش بینی می شود در سال جاری نیز تاریخ انتشار نتایج مشابه با سال گذشته باشد. با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق اعلام نتایج این آزمون ، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار مربوطه را پیگیری نمایید.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج آزمون وکالت

سایت دریافت نتایج آزمون وکالت دادگستری

کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری را سازمان سنجش آموزش کشور انجام می دهد بنابراین شما می توانید برای مشاهده نتیجه آزمون خود به سایت این سازمان مراجعه کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  ظرفیت پذیرش آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 📞 تعداد پذیرش آزمون وکالت قوه قضاییه

وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک نمایید. سپس گزینه “اعلام نتایج آزمون وکالت 1401” کلیک کنید و با درج اطلاعات خود ، کارنامه را دریافت نمایید.

در روش اول دریافت نتایج می بایست شماره داوطلبی و شماره شناسنامه را درج کنید و اگر شماره داوطلبی را فراموش کرده اید ، در روش دوم می توانید با درج شماره پرونده و شماره شناسنامه ، کارنامه خود را دریافت کنید.

فراموشی اطلاعات برای دریافت نتایج آزمون وکالت

همانطور که در بخش بررسی نحوه دریافت نتایج آزمون وکالت توضیح داده شد ، برای دریافت نتیجه آزمون باید شماره داوطلبی یا شماره پرونده داشته باشید. اگر این اطلاعات را فراموش کرده اید یا دسترسی ندارید می توانید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش عضویت ایجاد نمایید و از بخش ارسال درخواست ، درخواستی مبنی بر بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی آزمون وکالت ارسال کنید.

حداکثر تا چند ساعت پس از ارسال درخواست ، اطلاعات شما بازیابی خواهد شد و می توانید کارنامه تان را دریافت نمایید. اگر برای ارسال درخواست و بازیابی اطلاعات ازمون خود نیاز به راهنمایی دارید ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ، شماره پرونده و شماره داوطلبی شما را از سایت سنجش دریافت کنند.

مرتبط بخوانید : فرق آزمون وکالت قوه قضاییه با دادگستری

اعتراض به نتیجه آزمون وکالت دادگستری

در صورتی که پس از دریافت نتیجه آزمون وکالت خود نسبت به مندرجات کارنامه خود اعتراضی داشته باشید ، می توانید در سایت سازمان سنجش اعتراض خود را به ثبت برسانید. نحوه اعتراض به نتایج آزمون وکالت دادگستری ، با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش است و امکان اعتراض به هر یک از بخش های کارنامه از جمله درصد دروس ، رتبه ، نمره تراز کل و … فراهم می باشد. درخواست شما در سایت مورد بررسی قرار می گیرد و اگر دلایل موجه و منطقی داشته باشید ، کارنامه جدید صادر خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 📞 لیست کامل مدارک

سوالات شما

  • نتایج آزمون وکالت دادگستری 1401 در چه تاریخی منتشر می شود ؟

تاریخ دقیق اعلام نتیجه آزمون وکالت دادگستری فعلا مشخص نیست اما پیش بینی می شود طبق روال سال قبل در اواخر شهریورماه باشد.

  • برای مشاهده نتیجه آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

سایت دریافت نتیجه آزمون وکالت ، سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

  • در صورت فراموشی شماره پرونده و شماره داوطلبی چگونه نتیجه آزمون وکالت را دریافت کنیم ؟

اگر اطلاعات آزمون وکالت خود را فراموش کرده اید می توانید در سایت سنجش درخواست ارسال کنید و پس از بازیابی اطلاعات خود ، کارنامه تان را دریافت نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت وکالت

تکمیل ظرفیت وکالت 1402 📞 آیا تکمیل ظرفیت وکالت برگزار خواهد شد

تکمیل ظرفیت وکالت در شرایطی که ظرفیت پذیرش اختصاص داده‌ شده‌ به استان های مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر