از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج آزمون سردفتری 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج آزمون سردفتری

آزمون سردفتری با هدف استخدام افراد دارای صلاحیت در این شغل برگزار می شود و روال برگزاری آن نیز هر چند سال یکبار می باشد. اطلاعیه های مربوط به ثبت نام و برگزاری این آزمون در سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و داوطلبان می توانند در زمانبندی اعلام شده برای ثبت نام اقدام کرده و سپس در تاریخ مقرر در جلسه آزمون حضور یابند. آزمون سردفتری برگزار شده است و هم اکنون داوطلبان پیگیر اعلام نتایج هستند. ما در این مطلب می خواهیم به بررسی زمان و سایت اعلام نتایج آزمون سردفتری 1402 بپردازیم و یک نمونه کارنامه هم قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید برای راهنمایی در زمینه اعلام نتایج و  مصاحبه آزمون سر دفتری اسناد رسمی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج آزمون سردفتری 1402

آزمون سردفتری پس از سه سال برگزار نشدن ، در سال 1401 برگزار شد و دارندگان مدارک تحصیلی مرتبط می توانستند ثبت نام این آزمون را در سایت سنجش انجام دهند و سپس در تاریخ 25 آذرماه در جلسه آزمون حاضر شوند. نتایج آزمون سردفتری طی دو مرحله نتایج اولیه و نهایی اعلام می گردد که زمان هر یک به شرح زیر می باشد :

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سردفتری اسناد رسمی 1402

اولین مرحله آزمون سردفتری ، یک آزمون کتبی است که امسال در آذرماه برگزار شد. سوالات این آزمون از درس های ادبیات فارسی ، عربی ، احکام شرعی ، اطلاعات عمومی ، حقوق ، حقوق مدنی ، حقوق جزا ، حقوق تجارت ، و قانون دفاتر اسناد رسمی و آیین نامه و … طراحی می شوند و داوطلب طبق درصدهایی که در این دروس به دست می آورد ، شانس قبولی خواهد داشت.

نتایج اولیه آزمون سردفتری اعلام شده‌ است که تاریخ دقیق آن در 26 بهمن ماه می باشد. داوطلبان هم اکنون می توانند وارد سایت سنجش شده‌ و کارنامه خود را دریافت کنند.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سردفتری اسناد رسمی 1402

پس از مشخص شدن نتایج اولیه آزمون سردفتری ، داوطلبانی که حدنصاب لازم را به دست آورده‌ اند و دارای شرایط لازم می باشد به مصاحبه حضوری دعوت می شوند. در مصاحبه آزمون سردفتری سوالاتی در زمینه های احکام اسلامی ، عقیدتی سیاسی ، تاریخی ، مناسبتی، حقوق مدنی ، حقوق ثبت ، حقوق جزا ، حقوق کیفری و … پرسیده‌ می شود و سپس پذیرفته شدگان نهایی آزمون تعیین می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان برگزاری آزمون سردفتری 1402 - راهنمای ثبت نام آزمون سردفتری 1402

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سردفتری 1402 فعلا مشخص نشده‌ است اما مطابق با آزمون دوره های قبل معمولا چند ماه طول می کشد تا نتایج اعلام شود. شما می توانید برای پیگیری اخبار نتایج نهایی این آزمون ، اطلاعیه های سایت سنجش را پیگیری نمایید.

مرتبط بخوانید : راهنمای کامل مصاحبه آزمون سردفتری اسناد

سایت مشاهده نتایج آزمون سردفتری

سایت دریافت نتیجه آزمون سردفتری ، سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد که در ادامه مراحل دریافت کارنامه را با راهنمای تصویری توضیح می دهیم :

پس از ورود به سایت سازمان سنجش بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک کنید.

نتایج آزمون سردفتری

سپس باید در صفحه سایر آزمون های استخدامی بر روی لینک “کارنامه آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور” کلیک کنید.

نتایج آزمون سردفتری

در قدم بعد وارد صفحه ای خواهید شد که از شما اطلاعات داوطلبی و شناسنامه ای خواسته می شود. یکی از کادرها را تکمیل کنید و پس از درج عبارت امنیتی ، دکمه “ورود به سیستم” را بزنید.

نتایج آزمون سردفتری

با مراحل فوق ، می توانید کارنامه را دریافت کرده‌ و از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوید. لازم به ذکر است که در صورت فراموشی اطلاعات همچون شماره پرونده و شماره داوطلبی ، می توانید از سایت سازمان سنجش بازیابی نمایید.

اعتراض به نتیجه آزمون سردفتری 1402 

داوطلبان پس از مشاهده نتایج آزمون سردفتری امکان ثبت درخواست اعتراض را دارند و می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش ، درخواست اعتراض خود را به ثبت برسانند. داوطلبان‌ می توانند اعتراضات مربوط به مندرجات کارنامه را از زمان اعلام نتیجه تا حداکثر یک هفته بعد به سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمایند و به درخواست هایی که بعد از تاریخ فوق ارسال شوند ترتیب اثر داده‌ نخواهد شد.

مرتبط بخوانید : زمان برگزاری آزمون سردفتری

نمونه کارنامه آزمون اسناد رسمی سردفتری 

در کارنامه اولیه آزمون سردفتری اسناد رسمی ، چند بخش را مشاهده می کنیم. بخش اول مربوط به اطلاعات داوطلب به شرح نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد ، کد ملی و شماره داوطلبی و شماره پرونده می باشد. در بخش دوم ، رشته و مقطع تحصیلی داوطلب به همراه سهمیه او ذکر شده‌ است.

احتمالا این را هم بپسندید  مصاحبه سردفتری 1402 🟢 راهنمای کامل مصاحبه آزمون سردفتری اسناد رسمی

در بخش سوم کارنامه آزمون سر دفتری ، درصدهای اکتسابی در هر یک از دروس درج شده‌اند و در بخش چهارم نیز ، نمره کل آزمون قید شده‌ است.

نتایج آزمون سردفتری

قبولی یا عدم قبولی داوطلب در کادر مربوط به وضعیت داوطلب درج می شود و اگر داوطلب جزو پذیرفته‌ شدگان نباشد ، عبارت “مردود” در کارنامه او درج خواهد شد.

مشاوره دریافت نتایج آزمون سردفتری

نتایج آزمون سردفتری

ممکن است برای دریافت نتایج آزمون سردفتری از سایت سنجش با مشکل مواجه شده‌ باشید. یا اطلاعات خود را فراموش کرده‌ باشید که می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. کارشناسان مجموعه می توانند در سریع ترین زمان اطلاع آزمون شما را بازیابی نمایند و سپس نتایج را از سایت سنجش دریافت کرده‌ و برای شما ارسال کنند.

سوالات پرتکرار

  • نتایج آزمون سردفتری چه زمانی اعلام خواهد شد ؟

نتیجه آزمون سردفتری طی دو مرحله اولیه و نهایی منتشر خواهد شد که در این مطلب بررسی کردیم.

  • سایت دریافت کارنامه آزمون سردفتری کدام سامانه است ؟

شرکت کنندگان آزمون سردفتری برای دریافت نتایج باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر