از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد 1401 – آخرین مهلت ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد

 

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد حداکثر تا دو هفته پس از اعلام نتایج است و داوطلبانی که از طریق آزمون کارشناسی ارشد و یا بر اساس سوابق تحصیلی در یکی از رشته های این دانشگاه پذیرفته شده اند ، می بایست در تاریخ های اعلام شده توسط دانشگاه نسبت به ثبت نام نهایی اقدام نمایند. البته امکان تمدید مهلت ثبت نام نیز وجود دارد ولی توصیه می شود که هر چه سریع تر و پیش از پایان مهلت ، ثبت نام خود را انجام دهید.

برای اطلاع از لیست کامل مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام مقطع ارشد دانشگاه مد نظر خود ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد 1401 تا اواخر مهرماه اعلام می گردد و طبق این اعلام نتایج مشخص خواهد شد که داوطلبان در کدام یک از رشته های انتخابی خود پذیرفته شده اند. پذیرفته شدگان می بایست در تاریخ اعلام شده توسط دانشگاه نسبت به ثبت نام اینترنتی و همچنین ثبت نام حضوری اقدام نمایند و پیش پینی می شود که به داوطلبان حدود دو هفته فرصت ثبت نام داده شود.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه آزاد 

دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی نیز دانشجو پذیرش می کند و داوطلبانی که در یکی از رشته های بدون کنکور این مقطع جزو پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته اند ، لازم است به همراه مدارک لازم به دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 📞 مهلت مجدد

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد احتمالا تا اواخر دی ماه باشد ، در سال گذشته مهلت ثبت نام تا تاریخ 24 دی ماه بوده است و امسال نیز پیش بینی می شود که حداکثر تا آخر دی ماه به قبول شدگان فرصت ثبت نام داده شود.

تمدید مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد 

احتمالا پس از پایان زمان ثبت نام ، فرصت مجددی برای جاماندگان از ثبت نام یا داوطلبانی که به دلیل ناقص بودن مدارکشان موفق به ثبت نام نهایی نشده اند ، در نظر گرفته شود. اما توصیه می شود ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید و حتما در روزهای اول برای ثبت نام اقدام نمایید تا اگر مدارک تان ناقص بود بتوانید در فرصت باقی مانده با تکمیل کردن مدارک خود ، ثبت نام را انجام دهید.

ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تمام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید از طریق سامانه آموزشیار پیش ثبت نام اینترنتی را انجام دهند و مدارکی همچون عکس ، کارت ملی ، شناسنامه ، مدرک فارغ التحصیلی لیسانس و … را در سامانه بارگذاری نمایند.

با توجه به اینکه بسیاری از شما با مراحل پیش ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه آشنایی ندارید ، توصیه می شود پیش ثبت نام خود را با خیالی راحت به مشاوران ما بسپارید تا مشکلی به وجود نیاید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام حضوری باید رسید ثبت نام در سایت آموزشیار را به مسئولین ارائه دهند ، در غیر این صورت دانشگاه ثبت نام داوطلب را انجام نخواهد داد. همچنین قبول شدگان می بایست در سایت آموزشیار شهریه را نیز بپردازند ( شهری ثابت + بخشی از شهریه متغیر) و رسید پرداخت را به مسئول ثبت نام تحویل دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه آزاد

سوالات متداول

  • مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد 1401 تا چه تاریخی است ؟

پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد حداکثر باید تا دو هفته پس از اعلام نتایج برای ثبت نام اقدام نمایند.

  • ایا امکان تمدید زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد وجود دارد ؟

معمولا پس از پایان مهلت ثبت نام ، فرصت چند روزه ای برای ثبت نام جاماندگان یا داوطلبانی که مدارکشان کامل نیست ، در نظر گرفته می شود.

  • مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد چیست ؟

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید ارشد دانشگاه آزاد شامل عکس ، شناسنامه ، کارت ملی ، ریز نمرات کارشناسی و …هستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

3 نظر

  1. سلام من ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد رشته حسابداری قبول شدم
    ولی تا آلان ثبت نام نکردم مهلت ثبت نام است که ثبت نام کنم
    ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد به پایان رسیده است اما بهتر است از دانشگاه پذیرفته شده پیگیری کنید

  2. سلام ببخشید من الان نمیتونم تا فردا ثبت نام و مدارکنو تحویل دانشگاه بدم ایا امکان تمیدید مهلت ثبت نام وجود دارد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر